Laidiens: 07.06.2013., Nr. 109
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/109.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Publisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (publisko pakalpojumu pilnveides,
t.sk. elektronisko pakalpojumu infrastruktūras un klātienes apkalpošanas jomu
attīstībai)
Ja Tevi piesaista iespēja piedalīties valsts pārvaldes pārveidē, veidojot to
vienkāršāku, modernāku un sasniedzamāku ikvienam saskaņā ar vienas pieturas aģentūras
principu, šis darbs varētu būt Tev saistošs.
Galvenie pienākumi:
Plānot rīcības virzienus publisko pakalpojumu pilnveides, elektronisko
pakalpojumu infrastruktūras un t.sk. klātienes apkalpošanas jomas attīstībai:
- veikt valsts un pašvaldību pakalpojumu lietotāju vajadzību un pakalpojumu
procesu analīzi
- sniegt priekšlikumus specifisku datu pārvaldības rīku, procesu un atskaišu
izveidei
- sagatavot pārskatus un ziņojumus ar priekšlikumiem, procedūrām un
vadlīnijām pakalpojumu procesu pilnveidei
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- vismaz viena gada pieredze valsts pārvaldē vai komercsabiedrībā
- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā
- pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu
projektu izstrādē
- izpratne par nozari
- labas svešvalodu (tai skaitā angļu valodas) zināšanas mutiski un rakstos
- labas datora lietošanas prasmes
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- spēja veikt padziļinātu kvantitatīvo analīzi
- spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, spēja prezentēt rezultātus un
ieteikumus, spēja strādāt komandā
Mēs piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2013/109.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Informācijas
departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas informācijas sistēmu
administratoru/-i (darbinieka amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- veikt Dienesta informācijas sistēmas administratora funkcijas, dežūru
režīmā 7x18 h nodrošināt (instalēt, konfigurēt, administrēt, monitorēt, optimizēt) informācijas sistēmas darbību (pēc
iepriekš sastādīta grafika)
- risināt informācijas sistēmu problēmas un pieteikt tās informācijas
sistēmu izstrādātājiem
- uzturēt informācijas sistēmas vidi atbilstoši tehniskajām prasībām un
Dienesta informācijas sistēmu dokumentācijai
- administrēt Dienesta IS testa vides
Prasības:
- augstākā izglītība datorzinātņu vai informācijas tehnoloģiju jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību (var būt pēdējo kursu students)
- valsts valodas un vienas vai vairāku svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
- zināšanas par UNIX, Oracle produktiem un to tehniskajiem aspektiem
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas komunikatīvās un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju gūt pieredzi valsts nozīmes informācijas sistēmas administrēšanā
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz
2013.gada 16.jūnijam Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/109.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts
sekretāra vietnieka - Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu
departamenta direktora - (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku (vakance ar
2013.gada 1.novembri)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)
- pieredze un zināšanas darbā Eiropas Savienības struktūrfondu
administrēšanas vai ārvalstu finanšu instrumentu projektu vadības jautājumos
(vismaz divi gadi)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- zināšanas par Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu
departamenta darbības jomas jautājumiem
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- teicamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot
dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
redzējumu par struktūrfondu un citu starptautisko finanšu instrumentu
ieguldījumu Izglītības un zinātnes ministrijas politikas jomu attīstībā (teksta
apjoms līdz 2 lapām), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas (tajā skaitā angļu valodas zināšanu līmeņa apliecinoša
dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, vai
pa e-pastu (adrese: liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka pēc
dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tālr.
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/109.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta direktora vietnieka valsts valodas jomā
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā (vismaz viens gads)
- darba pieredze ar valodniecību saistītā jomā (vismaz trīs gadi) un /vai
pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē un virzībā
- zināšanas par valsts politiku valsts valodas jomā un Eiropas Savienības
valodas politikas jautājumiem
- zināšanas par migrācijas un integrācijas politikas jautājumiem, tai skaitā
par latviešu diasporas problemātiku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir Eiropas Savienības
oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru amata
pienākumu izpildei
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
rakstveida priekšlikumus par valsts valodas politikas jomas attīstības
tendencēm (teksta apjoms līdz 3 lapām), izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai, adrese: Vaļņu iela
2, Rīga, LV-1050, vai pa e-pastu (adrese: liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/109.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta (iepirkumu jomā) ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze juridiskajā darbā iepirkumu jomā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (vismaz viens gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, vai pa e-pastu:
(adrese: liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka pēc dokumentu
atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tālr.
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/109.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze publisko līgumu projektu sagatavošanā
- pieredze tiesību aktu izstrādē un virzīšanā apstiprināšanai Ministru
kabinetā un Saeimā
- zināšanas nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jautājumos
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, vai pa e-pastu:
(adrese: liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka pēc dokumentu
atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tālr.
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/109.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa
izsludina konkursu uz Pensiju daļas vecākā inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu
un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7. pantam
- pabeigta augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas
zināšanas (mutiski un rakstiski)
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un
citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru - padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel
- prasme pielietot normatīvos aktus
- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks
uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- atalgojumu sākot no Ls 432 (bruto alga)
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
"Pieteikums konkursam") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc
CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai,
adrese: Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas
vecākā inspektora amatu") vai uz e-pastu olga.korolova@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67095102, fakss 67027808.