Laidiens: 07.12.2012., Nr. 193

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/193.AKK1

 Rīgas Tehniskā Universitāte (RTU) izsludina konkursu uz vakanto profesora vietu Inženierekonomikas un vadības fakultātē Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē, specializācijā - Būvuzņēmējdarbības ekonomika

Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, RTU personāla nodaļā jāiesniedz RTU Rektoram adresēts iesniegums, pielikumā dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze. Ja nepieciešams, pievieno arī Valsts valodas prasmi apliecinošu dokumentu, kā arī citus dokumentus, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Papildu informācija pa tālr. 67089391.


OP 2012/193.AKK2

 

 

 

 

 

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, kā arī piedalīties eiro ieviešanas procesā Latvijā, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Eiro ieviešanas mērķa datums Latvijā ir 2014.gada 1. janvāris. Vairāk informācijas par eiro ieviešanu Latvijā mājaslapā www.eiro.lv.

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

1.     Komunikācijas nodaļas Mediju attiecību projektu vadītāja asistentu (uz noteiktu laiku)

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-          augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs). Var būt nepabeigta augstākā izglītība jeb pēdējo kursu students

-          tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne mediju attiecību, sabiedrisko attiecību vai komunikācijas projektu vadībā

-          vēlama darba pieredze mediju attiecību un sabiedrisko attiecību nozarē

-          pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

-          mērķtiecība un uz risinājumu vērsta attieksme

-          izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

-          teicamas krievu un labas angļu valodas zināšanas

-          labas iemaņas darbā ar datoru

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          līdzdarboties mediju attiecību projektu plānošanā un vadībā

-          nodrošināt sagatavošanas darbus komunikācijai ar medijiem un sabiedrību

-          realizēt sabiedrības informēšanas kampaņu Latvijā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-          karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-          konkurētspējīgu atalgojumu

-          darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-          un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt šādus dokumentus:

1)      motivētu pieteikuma vēstuli (norādot informāciju par darba pieredzi);

2)      Curriculum Vitae (CV);

3)      augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus;

4)      eseju par tēmu "Eiro ieviešana Latvijā: mediju attiecību nozīme" (ne vairāk kā uz vienas A4 formāta lapas).

2)     Komunikācijas nodaļas Mediju attiecību projektu vadītāju eiro ieviešanas jautājumos (uz noteiktu laiku)

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-          augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs)

-          tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze mediju attiecību, sabiedrisko attiecību vai komunikācijas projektu vadībā

-          pieredze darbā ar masu medijiem (rakstisko un mutisko paziņojumu sniegšanā)

-          vēlama darba pieredze valsts publisko iepirkumu sagatavošanā un uzraudzīšanā

-          darba pieredze sadarbībā ar starptautiskajām institūcijām un organizācijām

-          izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

-          ļoti labas angļu un labas krievu valodas zināšanas

-          labas iemaņas darbā ar datoru

-          lieliskas runas dāvanas un rakstības prasmes

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          plānot un vadīt mediju attiecību projektus

-          nodrošināt komunikāciju ar medijiem un sabiedrību

-          realizēt sabiedrības informēšanas kampaņu Latvijā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-          karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-          konkurētspējīgu atalgojumu

-          darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-          un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt šādus dokumentus:

5)      motivētu pieteikuma vēstuli (norādot informāciju par darba pieredzi)

6)      Curriculum Vitae (CV)

7)      augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus

8)      eseju par tēmu "Eiro ieviešana Latvijā: mediju attiecību nozīme" (ne vairāk kā uz vienas A4 formāta lapas)

3)     Komunikācijas nodaļas Projektu vadītāja asistentu (Zvanu centrs) (uz noteiktu laiku)

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-          augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs). Var būt nepabeigta augstākā izglītība jeb pēdējo kursu students

-          erudīcija un prasme strādāt ar lielu informācija apjomu un labi orientēties tajā

-          lieliskas saskarsmes spējas

-          augsta atbildības izjūta

-          precizitāte

-          labas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski)

-          mērķtiecība un uz risinājumu vērsta attieksme

-          pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

-          labas datora lietošanas prasmes

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          zvanu centra ienākošo zvanu apkalpošana

-          ātra, precīza informācijas sniegšana iedzīvotājiem, uzņēmumiem, u.c. interesentiem par eiro ieviešanas procesu Latvijā

-          risinājumu rašana klienta interesēs

-          realizēt sabiedrības informēšanas kampaņu Latvijā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-          karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-          konkurētspējīgu atalgojumu

-          darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-          un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt šādus dokumentus:

9)      motivētu pieteikuma vēstuli (norādot informāciju par darba pieredzi)

10)  Curriculum Vitae (CV)

11)  augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/193.AKK3

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kurzemes kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā -ārsta vai māszinību grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2012/193.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas galvenā jurista amatam (uz noteiktu laiku, aptuveni 1,5 gadi)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā trīs gadi, pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Darba pienākumi:

- veikt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un procedūru projektus

- izvērtēt un saskaņot iestādes struktūrvienību sagatavotos administratīvos aktus

- sagatavo atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz vēstulēm, sūdzībām un iesniegumiem

- sagatavot vai sniegt atzinumus par NMP dienesta lēmumu, rīkojumu, līgumu u.c. juridiska rakstura dokumentu projektiem, sekojot to atbilstībai normatīvo aktu prasībām

- sniegt iestādes vadībai un struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas savas kompetences jomā

- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu iestādēm, juridiskām un fiziskām personām

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2012/193.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas vecākais referents

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- labas angļu, vācu vai franču valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas profesionālās zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās vērtības nodokļa jomā

- vēlamas zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- iepriekšēja darba pieredze tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izstrādāt likumprojektus, Ministru kabineta noteikumu projektus, informatīvos ziņojumus pievienotās vērtības nodokļa jomā

- piedalīties Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem, kas skar Latvijas intereses

- izskatīt fizisko personu un juridisko personu iesniegumus un sniegt atbildes jautājumos, kas saistīti ar pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu sarežģītos gadījumos

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vadītājs (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā ekonomikā un/vai tiesību zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas, citu svešvalodu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas zināšanas un pieredze darbā ar Starptautiskām finanšu institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

- pieredze finanšu jomā

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas pozīcijas formulēšanu starp vairākām institūcijām un ministrijas viedokļa pārstāvēšana valsts un starptautiskā līmenī

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā, analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli

- izcilas saskarsmes, komunikācijas un prezentēšanas spējas, kolektīva vadīšanas un uzdevumu deleģējuma iemaņas

- laba laika plānošana, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas MS Office lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar nodaļas vadīšanu un tiešu iesaisti procesos, kas skar:

- LR sadarbības nodrošināšanu, politikas izstrādi un valsts interešu pārstāvniecību ar Pasaules Bankas grupu, Starptautisko Valūtas fondu, Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banku, Eiropas Investīciju banku, Eiropas Padomes Attīstības banku un Ziemeļu Investīciju banku

- LR pozīciju un instrukciju izstrādes nodrošināšanu par ministrijas kompetencē ietilpstošām ES un citu starptautisku institūciju iniciatīvām finanšu tirgus un finanšu pakalpojumu jomā

- nepieciešamo normatīvo aktu projektu izstrādi saistībā ar Latvijas Republikas dalību starptautiskajās finanšu organizācijās un citiem jautājumiem, kas skar finanšu tirgu

- analīzi un ministrijas viedokļu un pozīciju formulēšanu par jautājumiem, kas saistīti starptautiskajiem finanšu tirgiem

- ieteikumu sagatavošanu par valsts politikas pasākumiem un to īstenošanu finanšu tirgus darbības un finanšu stabilitātes jomā LR un starptautiskā kontekstā

- Latvijas Republikas prezidentūras Eiropas Savienībā sagatavošanas un norises paredzamo aktivitāšu nodrošināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/193.AKK6

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā, darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā -ārsta vai māszinību grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2012/193.AKK7

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales kontroles nodaļas vecākais inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2012/193.AKK8

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026, izsludina konkursu uz Nozares politikas departamenta Politikas ieviešanas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 10 gadu praktiska pieredze tiesību aizsardzības iestādēs, t.sk. vadošos amatos

- zināšanas vai praktiska pieredze stratēģiskās analīzes principu piemērošanā policijas darbā

- praktiska pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē ar noziedzības novēršanu saistītos jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

- teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski

- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunikācijas prasmes un analītiskā darba iemaņas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Amata pamatpienākumi:

- ministrijas atbildībā esošo politikas plānošanas dokumentu īstenošanas koordinācija

- minēto dokumentu darbības jomā iniciēto tiesību aktu un politikas iniciatīvu izvērtēšana, ministrijas un valsts nostājas formulēšana un aizstāvība Latvijas un starptautiskajās institūcijās un organizācijās

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219129, 67219402.


OP 2012/193.AKK9

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026, izsludina konkursu uz Nozares politikas departamenta Politikas ieviešanas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs (specializācija starptautiskajās tiesībās tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vismaz 10 gadu praktiska pieredze tiesību aizsardzības iestādēs, t.sk. vadošos amatos

- praktiska pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē sabiedriskās kārtības jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

- teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski

- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunikācijas prasmes un analītiskā darba iemaņas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Amata pamatpienākumi:

- ministrijas atbildībā esošo politikas plānošanas dokumentu īstenošanas koordinācija

- minēto dokumentu darbības jomā iniciēto tiesību aktu un politikas iniciatīvu izvērtēšana, ministrijas un valsts nostājas formulēšana un aizstāvība Latvijas un starptautiskajās institūcijās un organizācijās

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219129, 67219402.


OP 2012/193.AKK10

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā -ārsta vai māszinību grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)