Laidiens: 07.12.2012., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/193.AKK1
Rīgas Tehniskā Universitāte (RTU) izsludina
konkursu uz vakanto profesora vietu Inženierekonomikas un vadības fakultātē
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē, specializācijā -
Būvuzņēmējdarbības ekonomika
Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, RTU personāla nodaļā
jāiesniedz RTU Rektoram adresēts iesniegums, pielikumā dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā
darba pieredze. Ja nepieciešams, pievieno arī Valsts valodas prasmi apliecinošu
dokumentu, kā arī citus dokumentus, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Papildu informācija pa tālr. 67089391.
OP 2012/193.AKK2
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, kā arī piedalīties
eiro ieviešanas procesā Latvijā, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Eiro ieviešanas mērķa datums Latvijā ir 2014.gada 1. janvāris. Vairāk
informācijas par eiro ieviešanu Latvijā mājaslapā www.eiro.lv.
Finanšu ministrija ir vadošā
valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu
politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības
struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
1. Komunikācijas nodaļas Mediju attiecību
projektu vadītāja asistentu (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā
vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī
finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs). Var būt nepabeigta augstākā
izglītība jeb pēdējo kursu students
- tavā kompetencē
esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne mediju attiecību, sabiedrisko
attiecību vai komunikācijas projektu vadībā
- vēlama darba
pieredze mediju attiecību un sabiedrisko attiecību nozarē
- pieredze līdzīgā
amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- mērķtiecība un uz
risinājumu vērsta attieksme
- izpratne par valsts
pārvaldes darbības specifiku
- teicamas krievu un
labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā
ar datoru
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- līdzdarboties mediju
attiecību projektu plānošanā un vadībā
- nodrošināt
sagatavošanas darbus komunikācijai ar medijiem un sabiedrību
- realizēt sabiedrības
informēšanas kampaņu Latvijā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā
valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- konkurētspējīgu
atalgojumu
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts
Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt
šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikuma vēstuli (norādot informāciju
par darba pieredzi);
2) Curriculum Vitae (CV);
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus;
4) eseju par tēmu "Eiro ieviešana
Latvijā: mediju attiecību nozīme" (ne vairāk kā uz vienas A4
formāta lapas).
2) Komunikācijas nodaļas Mediju attiecību
projektu vadītāju eiro ieviešanas jautājumos (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā
vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī
finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs)
- tavā kompetencē
esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze
mediju attiecību, sabiedrisko attiecību vai komunikācijas projektu vadībā
- pieredze darbā ar
masu medijiem (rakstisko un mutisko paziņojumu sniegšanā)
- vēlama darba
pieredze valsts publisko iepirkumu sagatavošanā un uzraudzīšanā
- darba pieredze
sadarbībā ar starptautiskajām institūcijām un organizācijām
- izpratne par valsts
pārvaldes darbības specifiku
- ļoti labas angļu un
labas krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā
ar datoru
- lieliskas runas
dāvanas un rakstības prasmes
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- plānot un vadīt
mediju attiecību projektus
- nodrošināt
komunikāciju ar medijiem un sabiedrību
- realizēt sabiedrības
informēšanas kampaņu Latvijā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā
valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- konkurētspējīgu
atalgojumu
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts
Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt
šādus dokumentus:
5) motivētu pieteikuma vēstuli (norādot
informāciju par darba pieredzi)
6) Curriculum Vitae (CV)
7) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
8) eseju par tēmu "Eiro ieviešana
Latvijā: mediju attiecību nozīme" (ne vairāk kā uz vienas A4 formāta
lapas)
3) Komunikācijas nodaļas Projektu vadītāja
asistentu (Zvanu centrs) (uz noteiktu laiku)
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā
vai profesionālā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu jomā (var būt arī
finansēs, ekonomikā vai vadības zinātnēs). Var būt nepabeigta augstākā
izglītība jeb pēdējo kursu students
- erudīcija un prasme
strādāt ar lielu informācija apjomu un labi
orientēties tajā
- lieliskas saskarsmes
spējas
- augsta atbildības
izjūta
- precizitāte
- labas latviešu,
krievu, angļu valodas zināšanas (mutiski, rakstiski)
- mērķtiecība un uz
risinājumu vērsta attieksme
- pieredze līdzīgā
amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datora
lietošanas prasmes
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- zvanu centra
ienākošo zvanu apkalpošana
- ātra, precīza informācijas
sniegšana iedzīvotājiem, uzņēmumiem, u.c. interesentiem par eiro ieviešanas
procesu Latvijā
- risinājumu rašana
klienta interesēs
- realizēt sabiedrības
informēšanas kampaņu Latvijā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā
valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- konkurētspējīgu
atalgojumu
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Konkursa pretendentiem lūdzam līdz 2012.gada 15. decembrim plkst.12.00 (reģistrēts
Finanšu ministrijā) Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv sūtīt
šādus dokumentus:
9) motivētu pieteikuma vēstuli (norādot
informāciju par darba pieredzi)
10) Curriculum Vitae (CV)
11) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/193.AKK3
Veselības inspekcija ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kurzemes
kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku, darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā
-ārsta vai māszinību grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē
nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv,
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2012/193.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas galvenā jurista amatam (uz noteiktu
laiku, aptuveni 1,5 gadi)
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā trīs
gadi, pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Darba pienākumi:
- veikt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un procedūru projektus
- izvērtēt un saskaņot iestādes struktūrvienību sagatavotos administratīvos
aktus
- sagatavo atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz vēstulēm, sūdzībām un iesniegumiem
- sagatavot vai sniegt atzinumus par NMP dienesta lēmumu, rīkojumu, līgumu
u.c. juridiska rakstura dokumentu projektiem, sekojot to atbilstībai normatīvo
aktu prasībām
- sniegt iestādes vadībai un struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas
savas kompetences jomā
- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses
attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu iestādēm, juridiskām un fiziskām
personām
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem
pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pretendenta pieteikuma
vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2012/193.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi
kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas
vecākais referents
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes
nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo
transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē,
ekonomikā vai finansēs
- labas angļu, vācu vai franču valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas profesionālās
zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas Republikas un
Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās vērtības nodokļa
jomā
- vēlamas zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas
Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- iepriekšēja darba pieredze tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izstrādāt likumprojektus, Ministru kabineta noteikumu projektus,
informatīvos ziņojumus pievienotās vērtības nodokļa jomā
- piedalīties Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju
sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem, kas skar Latvijas
intereses
- izskatīt fizisko personu un juridisko personu iesniegumus un sniegt
atbildes jautājumos, kas saistīti ar pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu
sarežģītos gadījumos
2. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus
politikas nodaļas vadītājs (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā ekonomikā
un/vai tiesību zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas, citu svešvalodu pārzināšana tiks
uzskatīta par priekšrocību
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas zināšanas un
pieredze darbā ar Starptautiskām finanšu institūcijām un Eiropas Savienības
institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem
- pieredze finanšu jomā
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas
pozīcijas formulēšanu starp vairākām institūcijām un ministrijas viedokļa
pārstāvēšana valsts un starptautiskā līmenī
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā,
analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli
- izcilas saskarsmes, komunikācijas un prezentēšanas spējas, kolektīva
vadīšanas un uzdevumu deleģējuma iemaņas
- laba laika plānošana, augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas MS Office lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar
nodaļas vadīšanu un tiešu iesaisti procesos, kas skar:
- LR sadarbības nodrošināšanu, politikas izstrādi un valsts interešu
pārstāvniecību ar Pasaules Bankas grupu, Starptautisko Valūtas fondu, Eiropas
Rekonstrukcijas un attīstības banku, Eiropas Investīciju banku, Eiropas Padomes
Attīstības banku un Ziemeļu Investīciju banku
- LR pozīciju un instrukciju izstrādes nodrošināšanu par ministrijas
kompetencē ietilpstošām ES un citu starptautisku institūciju iniciatīvām
finanšu tirgus un finanšu pakalpojumu jomā
- nepieciešamo normatīvo aktu projektu izstrādi saistībā ar Latvijas
Republikas dalību starptautiskajās finanšu organizācijās un citiem jautājumiem,
kas skar finanšu tirgu
- analīzi un ministrijas viedokļu un pozīciju formulēšanu par jautājumiem,
kas saistīti starptautiskajiem finanšu tirgiem
- ieteikumu sagatavošanu par valsts politikas pasākumiem un to īstenošanu
finanšu tirgus darbības un finanšu stabilitātes jomā LR un starptautiskā
kontekstā
- Latvijas Republikas prezidentūras Eiropas Savienībā sagatavošanas un
norises paredzamo aktivitāšu nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai
jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/193.AKK6
Veselības inspekcija ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zemgales
kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā, darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā
-ārsta vai māszinību grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības
nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv,
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2012/193.AKK7
Veselības inspekcija ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales
kontroles nodaļas vecākais inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta
uz nenoteiktu laiku, darbavieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales
reģionā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība
medicīnā - ārsta grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi (pieredze veselības
nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv,
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2012/193.AKK8
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1,
korp.2, LV-1026, izsludina konkursu uz Nozares politikas departamenta Politikas
ieviešanas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 10 gadu praktiska pieredze tiesību aizsardzības iestādēs, t.sk.
vadošos amatos
- zināšanas vai praktiska pieredze stratēģiskās analīzes principu
piemērošanā policijas darbā
- praktiska pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē
ar noziedzības novēršanu saistītos jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu
- teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunikācijas
prasmes un analītiskā darba iemaņas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Amata pamatpienākumi:
- ministrijas atbildībā esošo politikas plānošanas dokumentu īstenošanas
koordinācija
- minēto dokumentu darbības jomā iniciēto tiesību aktu un politikas
iniciatīvu izvērtēšana, ministrijas un valsts nostājas formulēšana un
aizstāvība Latvijas un starptautiskajās institūcijās un organizācijās
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1,
korp.2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr.
67219129, 67219402.
OP 2012/193.AKK9
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1,
korp.2, LV-1026, izsludina konkursu uz Nozares politikas departamenta Politikas
ieviešanas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs (specializācija
starptautiskajās tiesībās tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vismaz 10 gadu praktiska pieredze tiesību aizsardzības iestādēs, t.sk.
vadošos amatos
- praktiska pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē
sabiedriskās kārtības jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu
- teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunikācijas
prasmes un analītiskā darba iemaņas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Amata pamatpienākumi:
- ministrijas atbildībā esošo politikas plānošanas dokumentu īstenošanas
koordinācija
- minēto dokumentu darbības jomā iniciēto tiesību aktu un politikas
iniciatīvu izvērtēšana, ministrijas un valsts nostājas formulēšana un
aizstāvība Latvijas un starptautiskajās institūcijās un organizācijās
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1,
korp.2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr.
67219129, 67219402.
OP 2012/193.AKK10
Veselības inspekcija ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ārstniecības
iestāžu kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (trīs amata vietas
uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā
-ārsta vai māszinību grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē
nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu
ielā 7, Rīgā, LV-1012 vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv,
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.