Laidiens: 04.12.2012., Nr. 190

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/190.AKK1

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu izstrādē

- prasme patstāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā specialitātē

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- padziļinātas zināšanas administratīvajās un valsts pārvaldes tiesībās

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Veicamie pienākumi:

- normatīvo aktu projektu izstrāde un saskaņošana

- administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu projektu izstrāde un saskaņošana

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "JURISKONSULTS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK2

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz Projektu koordinatora (darbinieka/-ces) amatu (uz noteiktu laiku) (mediju jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) mediju jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā)

- prasme strādāt sociālo mediju vidē

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas zināšanas citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās

Galvenais pienākums:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē mediju projektu sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un ārvalstīs

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentam jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- eseja "Priekšlikumi sekmīgai Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sadarbībai ar plašsaziņas līdzekļiem Latvijā un ārvalstīs" (darba apjoms viena A4 lapa)

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju "Priekšlikumi sekmīgai Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sadarbībai ar plašsaziņas līdzekļiem Latvijā un ārvalstīs" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "MEDIJU PROJEKTU KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK3

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz projektu koordinatora (darbinieka/-ces) amatu (uz noteiktu laiku) (sabiedriskās attiecības)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā, kā arī projektu vadībā

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā)

- prasme strādāt sociālo mediju vidē

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenais pienākums:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektu sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un ārvalstīs

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentam jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektiem" (darba apjoms viena A4 lapa)

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektiem" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "SABIEDRISKO ATTIECĪBU PROJEKTU KOORDINATORS''. E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK4

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts (piecas amata vietas uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - ārsta grāds

- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā trīs gadi

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības veselības aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, 67357827, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.


OP 2012/190.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Licenču un nodrošinājuma daļas Klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pieņemt un reģistrēt Pārvaldē saņemtos un nosūtāmos dokumentus

- koordinēt dokumentu un informācijas plūsmu starp Pārvaldes, kā arī VID struktūrvienībām

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- izvērtēt saņemtos dokumentus un sagatavot vēstules un dokumentus (tai skaitā, lēmumus) saistībā ar atļauju un izziņu fiziskām un juridiskām personām par tiesībām veikt darbības ar akcīzes precēm, kurām piemērojams akcīzes nodokļa atbrīvojums vai atvieglojums, saņemšanu, grozījumu izdarīšanu, anulēšanu

- izvērtēt saņemtos dokumentus, sagatavot dokumentus un vēstules saistībā licenču alkoholisko dzērienu, alus un tabakas izstrādājumu mazumtirdzniecībai saņemšanu, grozījumu izdarīšanu un anulēšanu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā un/vai nodokļu administrēšanas un akcīzes preču aprites jomā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasmes darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP LND galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/190.AKK6

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un tehnoloģisko nodrošinājumu projektu koordinatora/-es (darbinieka/-ces) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju infrastruktūras darbības organizēšanā un nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā

- angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

Veicamie pienākumi:

- serveru un tīklu infrastruktūras uzturēšana

- datorlietotāju atbalsts un konsultēšana

- biroja tehnikas apkalpošana

- organizēt un nodrošināt iestādes saimniecības uzturēšanu

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv desmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK7

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz projektu koordinatora/-es (ierēdņa/-es) amatiem (uz noteiktu laiku) (prezidentūras darba programma un institucionālie jautājumi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- labas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un nozaru politiku jautājumiem

- praktiska pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (vismaz 2 gadi)

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- iemaņas analītiskā darbā

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Veicamie pienākumi:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba programmas sagatavošanu Eiropas Savienības vispārējos un nozaru politiku jautājumos

- nodrošināt sadarbību ar Eiropas Savienības institūcijām un dalībvalstīm

- nodrošināt sadarbību ar valsts pārvaldi un pilsoniskās sabiedrības pārstāvjiem

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PREZIDENTŪRAS PROGRAMMAS UN INSTITUCIONĀLO JAUTĀJUMU PROJEKTU KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK8

Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina atklātu konkursu uz Prezidentūras personāla projektu koordinatora/-es (darbinieka/- ces) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- praktiska darba pieredze cilvēkresursu vadības vai projektu vadības jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildība sajūta un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie darba pienākums:

- organizēt prezidentūrā iesaistītā personāla piesaisti, plānot dažādām personāla grupām nepieciešamos mācību pasākumus, kā arī darba uzdevumus prezidentūras sagatavošanas un norises laikā

Mēs piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentam jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PREZIDENTŪRAS PERSONĀLA PROJEKTU KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2012/190.AKK9

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Sabiedriskā labuma organizāciju administrēšanas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju iesniegtos dokumentus izskatīšanai Sabiedriskā labuma komisijā

- sagatavot Sabiedriskā labuma komisijas sēžu protokolus un atzinumus

- sagatavot VID lēmumu projektus sabiedriskā labuma organizāciju administrēšanas jomā

- izvērtēt sabiedriskā labuma organizāciju iesniegtās atskaites par sabiedriskā labuma organizāciju darbības atbilstību normatīvajiem aktiem

- sniegt konsultācijas biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju pārstāvjiem par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu, atņemšanu vai atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas statusu

- uzturēt un aktualizēt Sabiedriskā labuma organizāciju reģistru

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- vēlama pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint)

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP SLOAD galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/190.AKK10

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par pievienotās vērtības nodokli

- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu

- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu sagatavošanā

- identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem likumos un Ministru kabineta noteikumos un apkopot to

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- sagatavot informāciju starptautiskajām organizācijām un citu valstu nodokļu administrācijām saskaņā ar pieprasījumu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds); vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint)

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli;

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNMD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/190.AKK11

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba tirgus politikas departamenta vecākais referents (I)

Prasības pretendentiem (I):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un Latvijas aktualitātēm darba tirgū

- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē (vēlams darba tirgus jomā)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes

- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā

Vecākā referenta (I) amata pienākumi:

- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba tirgus jomā

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus saistībā ar to ietekmi uz darba tirgu un sagatavot atzinumus par tiem

- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko institūciju vajadzībām

- sagatavot un sniegt atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju, nevalstisko organizāciju, juridisku un fizisku personu vēstulēm, informācijas pieprasījumiem saistībā ar aktualitātēm darba tirgū.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Konkursam uz vecākā referenta (I) amatu" jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2012/190.AKK12

Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Iepirkuma nodaļas vadītāja amata vietu

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, grāmatvedībā vai jurisprudencē

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pārzināt LR likumdošanu un ES regulas iepirkumu procedūru veikšanā

- prasme veikt iepirkuma procedūru vadību, pārzināt noliktavu tehnoloģisko procesu organizāciju

- darba pieredze valsts institūcijās iepirkumu procedūru veikšanā.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju sūtīt vai iesniegt Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai pa e-pastu: laima.cirule@siva.gov.lv, 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, tālr. informācijai 67767711.


OP 2012/190.AKK13

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba tirgus politikas departamenta vecākais referents (II)

Prasības pretendentiem (II):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un Latvijas aktualitātēm darba tirgū;

- zināšanas par darba tirgus makroekonomiskajām sakarībām

- zināšanas un pieredze statistikas datu analīzē un statistisko un analītisko pārskatu sagatavošanā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes

- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru un teicamas IKT iemaņas prezentāciju gatavošanā

Vecākā referenta (II) amata pienākumi:

- sagatavot darba tirgus situāciju raksturojošo makroekonomisko rādītāju un procesu, kā arī citu nozaru politiku ietekmes uz darba tirgu analīzi

- sagatavot aktīvās darba tirgus politikas pasākumu efektivitātes izvērtējumus

- sagatavot darba tirgus prognozēšanai nepieciešamo informāciju

- sagatavot priekšlikumus no darba tirgus pētījumiem izrietošo secinājumu un rekomendāciju ieviešanai nozares politikās

- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko institūciju vajadzībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Konkursam uz vecākā referenta (II) amatu" jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2012/190.AKK14

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta ierēdņa amata vietu ietekmes uz vidi novērtējuma jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība 2000.gada 7.septembrī pieņemtā Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība vides zinātnes, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pa pastu Vides pārraudzības valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045 (ar norādi "Konkurss"), pa faksu 67321049 vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67770818.


OP 2012/190.AKK15

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta ierēdņa amata vietu ietekmes uz vidi novērtējuma jomā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība 2000.gada 7.septembrī pieņemtā Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība vides zinātnes, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pa pastu Vides pārraudzības valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045 (ar norādi "Konkurss"), pa faksu 67321049 vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67770818.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/190.AKR1

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 26.novembrī Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja amatā uz noteiktu laiku iecelts VJAČESLAVS KOMENDANTOVS.


OP 2012/190.AKR2

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 26.novembrī Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Iepirkumu kontroles nodaļas vecākā eksperta amatā iecelts HERBERTS BUCENIEKS.


OP 2012/190.AKR3

Ārlietu ministrija vēlas informēt, ka konkursa kārtībā Ārlietu ministrijas Ministra birojā referentes (darbinieces) amatā ar 2012.gada 20.novembri tika iecelta ANDA SĀRE.


OP 2012/190.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatā no 26.11.2012. konkursa kārtībā ir iecelts RUSLANS RODIKS.


OP 2012/190.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākās muitas ekspertes amatā no 26.11.2012. konkursa kārtībā ir iecelta LINDA JANSONE.


OP 2012/190.AKR6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 26.novembrī Valsts attīstības plānošanas departamenta direktora vietnieka - Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatā iecelts ILGVARS FRANCIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)