Laidiens: 04.12.2012., Nr. 190
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/190.AKK1
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību
saistīto dokumentu izstrādē
- prasme patstāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas
- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā specialitātē
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- padziļinātas zināšanas administratīvajās un valsts pārvaldes tiesībās
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Veicamie pienākumi:
- normatīvo aktu projektu izstrāde un saskaņošana
- administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu
projektu izstrāde un saskaņošana
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi
"JURISKONSULTS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK2
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz Projektu koordinatora (darbinieka/-ces)
amatu (uz noteiktu laiku) (mediju jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) mediju jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un
apstrādāšanā (arī angļu valodā)
- prasme strādāt sociālo mediju vidē
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlamas zināšanas citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās
Galvenais pienākums:
- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē mediju projektu
sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un ārvalstīs
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentam jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- eseja "Priekšlikumi sekmīgai Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē sadarbībai ar plašsaziņas līdzekļiem Latvijā un ārvalstīs"
(darba apjoms viena A4 lapa)
- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var
sniegt atsauksmes
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju
apliecinoši dokumenti
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju "Priekšlikumi
sekmīgai Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sadarbībai ar
plašsaziņas līdzekļiem Latvijā un ārvalstīs" un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi:
sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "MEDIJU PROJEKTU
KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK3
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz projektu koordinatora (darbinieka/-ces)
amatu (uz noteiktu laiku) (sabiedriskās attiecības)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) komunikācijas un sabiedrisko
attiecību jomā, kā arī projektu vadībā
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā
(arī angļu valodā)
- prasme strādāt sociālo mediju vidē
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Galvenais pienākums:
- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē komunikācijas
un sabiedrisko attiecību projektu sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un
ārvalstīs
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentam jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektiem" (darba apjoms viena A4
lapa)
- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var
sniegt atsauksmes
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju
apliecinoši dokumenti
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju "Priekšlikumi
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē komunikācijas un sabiedrisko
attiecību projektiem" un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu
laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam
ietvert norādi "SABIEDRISKO ATTIECĪBU PROJEKTU KOORDINATORS''. E-pasts
informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK4
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts eksperts (piecas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā
iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba
laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība - ārsta grāds
- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas
pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā
trīs gadi
- prasme strādāt ar MS Office programmām
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas
ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus
par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par
norādījumu izpildi
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV), kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, 67357827, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājas lapa: www.vi.gov.lv.
OP 2012/190.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Licenču
un nodrošinājuma daļas Klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora
(1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pieņemt un reģistrēt Pārvaldē saņemtos un nosūtāmos dokumentus
- koordinēt dokumentu un informācijas plūsmu starp Pārvaldes, kā arī VID
struktūrvienībām
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- izvērtēt saņemtos dokumentus un sagatavot vēstules un dokumentus (tai
skaitā, lēmumus) saistībā ar atļauju un izziņu fiziskām un juridiskām personām
par tiesībām veikt darbības ar akcīzes precēm, kurām piemērojams akcīzes
nodokļa atbrīvojums vai atvieglojums, saņemšanu, grozījumu izdarīšanu,
anulēšanu
- izvērtēt saņemtos dokumentus, sagatavot dokumentus un vēstules saistībā
licenču alkoholisko dzērienu, alus un tabakas izstrādājumu mazumtirdzniecībai
saņemšanu, grozījumu izdarīšanu un anulēšanu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā un/vai nodokļu administrēšanas
un akcīzes preču aprites jomā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasmes darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
- krievu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1a, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz AkcP LND galvenā nodokļu
inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss
67028704.
OP 2012/190.AKK6
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un tehnoloģisko nodrošinājumu
projektu koordinatora/-es (darbinieka/-ces) amatu (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju infrastruktūras darbības organizēšanā un
nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā
- angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
Veicamie pienākumi:
- serveru un tīklu infrastruktūras uzturēšana
- datorlietotāju atbalsts un konsultēšana
- biroja tehnikas apkalpošana
- organizēt un nodrošināt iestādes saimniecības uzturēšanu
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
sekretariats@ES2015.lv desmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU
KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK7
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz projektu koordinatora/-es (ierēdņa/-es) amatiem (uz
noteiktu laiku) (prezidentūras darba programma un institucionālie jautājumi)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- labas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un nozaru
politiku jautājumiem
- praktiska pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (vismaz 2 gadi)
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- iemaņas analītiskā darbā
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Veicamie pienākumi:
- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba
programmas sagatavošanu Eiropas Savienības vispārējos un nozaru politiku
jautājumos
- nodrošināt sadarbību ar Eiropas Savienības institūcijām un dalībvalstīm
- nodrošināt sadarbību ar valsts pārvaldi un pilsoniskās sabiedrības pārstāvjiem
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi
"PREZIDENTŪRAS PROGRAMMAS UN INSTITUCIONĀLO JAUTĀJUMU PROJEKTU
KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK8
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz Prezidentūras personāla projektu koordinatora/-es
(darbinieka/- ces) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- praktiska darba pieredze cilvēkresursu vadības vai projektu vadības jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildība sajūta un precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Galvenie darba pienākums:
- organizēt prezidentūrā iesaistītā personāla piesaisti, plānot dažādām
personāla grupām nepieciešamos mācību pasākumus, kā arī darba uzdevumus
prezidentūras sagatavošanas un norises laikā
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentam jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var
sniegt atsauksmes
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju
apliecinoši dokumenti
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi:
sekretariats@ES2015.lv divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi
"PREZIDENTŪRAS PERSONĀLA PROJEKTU KOORDINATORS". E-pasts
informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2012/190.AKK9
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Sabiedriskā labuma organizāciju administrēšanas daļas galvenā/-s
speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju iesniegtos
dokumentus izskatīšanai Sabiedriskā labuma komisijā
- sagatavot Sabiedriskā labuma komisijas sēžu protokolus un atzinumus
- sagatavot VID lēmumu projektus sabiedriskā labuma organizāciju
administrēšanas jomā
- izvērtēt sabiedriskā labuma organizāciju iesniegtās atskaites par
sabiedriskā labuma organizāciju darbības atbilstību normatīvajiem aktiem
- sniegt konsultācijas biedrību, nodibinājumu un reliģisko organizāciju
pārstāvjiem par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā labuma organizācijas
statusa piešķiršanu, atņemšanu vai atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma
organizācijas statusu
- uzturēt un aktualizēt Sabiedriskā labuma organizāciju reģistru
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- vēlama pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā viens gads
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft
PowerPoint)
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP SLOAD galvenā speciālista amatu (jūsu vārds,
uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, 67016816, fakss 67028704.
OP 2012/190.AKK10
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo
nodokļu metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par pievienotās
vērtības nodokli
- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu
- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu
maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu
sagatavošanā
- identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem
likumos un Ministru kabineta noteikumos un apkopot to
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- sagatavot informāciju starptautiskajām organizācijām un citu valstu nodokļu
administrācijām saskaņā ar pieprasījumu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds); vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar
tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft
PowerPoint)
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli;
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NNMD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu
vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.
OP 2012/190.AKK11
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba tirgus politikas departamenta
vecākais referents (I)
Prasības pretendentiem (I):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams maģistra grāds)
- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un
Latvijas aktualitātēm darba tirgū
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē (vēlams darba tirgus
jomā)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes
- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā
Vecākā referenta (I) amata pienākumi:
- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba
tirgus jomā
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektus saistībā ar to ietekmi uz darba tirgu un sagatavot
atzinumus par tiem
- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū
un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko
institūciju vajadzībām
- sagatavot un sniegt atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju,
nevalstisko organizāciju, juridisku un fizisku personu vēstulēm, informācijas
pieprasījumiem saistībā ar aktualitātēm darba tirgū.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
ar norādi "Konkursam uz vecākā referenta (I) amatu" jāiesniedz 20 dienu laikā
pēc paziņojuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2012/190.AKK12
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Iepirkuma nodaļas vadītāja amata vietu
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, grāmatvedībā vai jurisprudencē
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pārzināt LR likumdošanu un ES regulas iepirkumu procedūru veikšanā
- prasme veikt iepirkuma procedūru vadību, pārzināt noliktavu tehnoloģisko
procesu organizāciju
- darba pieredze valsts institūcijās iepirkumu procedūru veikšanā.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju sūtīt vai
iesniegt Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai pa
e-pastu: laima.cirule@siva.gov.lv, 20 kalendāro dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas, tālr. informācijai
67767711.
OP 2012/190.AKK13
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba tirgus politikas departamenta
vecākais referents (II)
Prasības pretendentiem (II):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams maģistra grāds)
- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un
Latvijas aktualitātēm darba tirgū;
- zināšanas par darba tirgus makroekonomiskajām sakarībām
- zināšanas un pieredze statistikas datu analīzē un statistisko un
analītisko pārskatu sagatavošanā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes
- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru un teicamas IKT iemaņas prezentāciju
gatavošanā
Vecākā referenta (II) amata pienākumi:
- sagatavot darba tirgus situāciju raksturojošo makroekonomisko rādītāju un
procesu, kā arī citu nozaru politiku ietekmes uz darba tirgu analīzi
- sagatavot aktīvās darba tirgus politikas pasākumu efektivitātes
izvērtējumus
- sagatavot darba tirgus prognozēšanai nepieciešamo informāciju
- sagatavot priekšlikumus no darba tirgus pētījumiem izrietošo secinājumu un
rekomendāciju ieviešanai nozares politikās
- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū
un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko institūciju
vajadzībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
ar norādi "Konkursam uz vecākā referenta (II) amatu" jāiesniedz 20 dienu laikā
pēc paziņojuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam
Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2012/190.AKK14
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta ierēdņa amata vietu ietekmes uz vidi novērtējuma jomā (uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība 2000.gada 7.septembrī pieņemtā Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (izglītība vides zinātnes, ķīmijas vai inženiertehnisko
zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša
dokumenta kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pa pastu Vides pārraudzības
valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045 (ar norādi "Konkurss"),
pa faksu 67321049 vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67770818.
OP 2012/190.AKK15
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta ierēdņa amata vietu ietekmes uz vidi novērtējuma jomā (viena vakance
uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība 2000.gada 7.septembrī pieņemtā Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība vides zinātnes, ķīmijas vai inženiertehnisko
zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša
dokumenta kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis" iesniegt vai nosūtīt pa pastu Vides pārraudzības
valsts birojam Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045 (ar norādi
"Konkurss"), pa faksu 67321049 vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67770818.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/190.AKR1
Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa
kārtībā 2012.gada 26.novembrī Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta
Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja amatā uz noteiktu laiku
iecelts VJAČESLAVS KOMENDANTOVS.
OP 2012/190.AKR2
Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa
kārtībā 2012.gada 26.novembrī Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta
Iepirkumu kontroles nodaļas vecākā eksperta amatā iecelts HERBERTS BUCENIEKS.
OP 2012/190.AKR3
Ārlietu ministrija vēlas informēt, ka konkursa kārtībā Ārlietu ministrijas
Ministra birojā referentes (darbinieces) amatā ar 2012.gada 20.novembri tika
iecelta ANDA SĀRE.
OP 2012/190.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatā no
26.11.2012. konkursa kārtībā ir iecelts RUSLANS RODIKS.
OP 2012/190.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākās muitas ekspertes
amatā no 26.11.2012. konkursa kārtībā ir iecelta LINDA JANSONE.
OP 2012/190.AKR6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā 2012.gada 26.novembrī Valsts attīstības plānošanas departamenta
direktora vietnieka - Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vadītāja valsts
civildienesta ierēdņa amatā iecelts ILGVARS FRANCIS.