Laidiens: 23.11.2012., Nr. 185

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/185.AKK1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas Datortīklu administratoru (darbinieka amats)

Lai īstenotu projektu "Valsts informācijas sistēmas darbam ar ES dokumentiem izveidošana", Valsts reģionālās attīstības aģentūrā uz laiku tiek izveidots datortīkla administratora amats

Pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas sistēmu darbam ar ES dokumentiem", (turpmāk - IS) un tās IT infrastruktūras funkcionēšanu, programmatūras uzstādīšanu, administrēšanu un uzturēšanu

- uzraudzīt un analizēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās nepārtrauktu darbību

- veikt IS (IT infrastruktūras, datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) un datu rezerves kopēšanu, nepieciešamības gadījumā veikt to darbības atjaunošanu no rezerves kopijām

- administrēt IS lietotājus un konsultēt tos par IT jautājumiem

- veikt IS nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plāna izstrādi un veikt pasākumus tā nodrošināšanā

- nodrošināt IS un tās infrastruktūras uzturēšanas drošības, tehnisko un funkcionālo prasību izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu

- sniegt konsultācijas un praktisku palīdzību IS attīstības projektu plānošanā un ieviešanā.

Prasības:

- augstākā izglītība datorzinātnēs, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze un zināšanas par ugunsmūru, antivīrusu, slodzes balansētāju, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu

- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju

- zināšanas par Linux bāzētām operētājsistēmām un datu bāzu vadības sistēmām (Oracle, MySQL, MS SQL Server un PostgreSQL), kā arī virtualizācijas risinājumu VMware tiks uzskatītas kā priekšrocība

- amata pienākumu veikšanai ir nepieciešams saņemt attiecīgās valsts drošības iestādes izsniegtu  III kategorijas  speciālo atļauju darbam ar valsts noslēpuma objektiem un sertifikātu darbam ar Eiropas Savienības klasificēto informāciju

- vēlams labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2012.gada 14.decembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2012/185.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības finanšu pakalpojumu jomā, t.sk., uzrauga patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju darbību Latvijā un izsniedz speciālās atļaujas (licences). Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību šajā jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākā inspektora amatu (uz noteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams - finanšu vai ekonomiskā) izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā inspektora amata pienākumi:

- dalība patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- pārbaužu veikšana

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2012/185.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

2012.gada 8.novembrī Saeima pieņēma Parādu ārpustiesas atgūšanas likumu. Lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un sakārtotu ārpustiesas parādu piedziņas nozari, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs šo funkciju īstenošanai izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta amatu (uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- labas angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Juriskonsulta amata pienākumi:

- dalība parādu piedziņas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā un ārpustiesas parādu atgūšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- administratīvo aktu sagatavošana

- iestādes pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2012/185.AKK4

Valsts aģentūra "Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" izsludina konkursu uz ierēdņu amatiem: Tehniskās uzraudzības nodaļas inspektors Rīgā un Liepājā - 1 vakance uz nenoteiktu laiku Rīgā, 1 vakance uz nenoteiktu laiku Liepājā un 1 vakance uz noteiktu laiku Rīgā sakarā ar prombūtnē esošu ierēdni

Prasības pretendentam:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         augstākā izglītība, vēlama specializācija - lauksaimniecības mehanizācijā (priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību inženierzinātnēs)

-         praktiskā vai profesionālā darba pieredze lauksaimniecības mehanizācijā ilgāka par vienu gadu

-         labas komunikāciju un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

-         obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības (ne mazāk kā 3 gadi)

-         labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

-         organizēt, nodrošināt darba nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

-         reģistrēt traktortehniku un tās piekabes, izsniegt traktortehnikas un tās piekabju valsts reģistrācijas numura zīmes

-         veikt traktortehnikas un tās piekabju valsts tehniskās apskates

-         atestēt traktortehnikas vadītājus un izsniegt traktortehnikas vadīšanas tiesības

-         nodrošināt un veikt attiecīgo datu un informācijas ievadīšanu Traktortehnikas, tās piekabju un traktortehnikas vadītāju informatīvajā sistēmā.

Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi uz kuru vakanci tiek pretendēts, CV un izglītības dokumentu kopiju sūtīt vai personīgi iesniegt VA "Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra" Administratīvajai nodaļai Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1010, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 67027444, e-pasts: kristine.kipsna@vtua.gov.lv, tel. informācijai 67027486. Par konkursa rezultātiem tiks informēti tikai tie pretendenti, kuri tiks aicināti uz interviju.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)