Laidiens: 15.11.2012., Nr. 181

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/181.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -

Eiropas lietu departamenta juriskonsults

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama padziļināta izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un lēmumu pieņemšanas procedūrām, kā arī zināšanas starptautiskajās tiesībās

- zināšanas par valsts pārvaldi regulējošiem tiesību aktiem

- teicamas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

- pozitīva attieksme pret darbu un spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

Darba pienākumi:

- analizēt Eiropas Savienības tieslietu politikas prioritāšu mijiedarbību ar Latvijas nacionālajām interesēm

- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādē Tieslietu ministrijas kompetencē esošajos jautājumos

- identificēt starptautiskās sadarbības prioritātes tieslietu politikas jomā

- sagatavot atzinumus par citu ministriju izstrādātājiem Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem

- nodrošināt informācijas apriti, kas saistīta ar Tieslietu ministrijas kompetencē esošo jautājumu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un starptautiskajās organizācijās (piemēram, Tieslietu ministrijas izstrādāto pozīciju un instrukciju saskaņošana ar līdzatbildīgajām institūcijām un nevalstiskajām organizācijām u.c.)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036724, 67036731.


OP 2012/181.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai sociālo zinātņu nozarē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par valsts budžeta veidošanu un tā vadību

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- piedalīties tiesību aktu projektu, kā arī priekšlikumu izstrādē valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanai, ieviešanas nodrošināšanai un izvērtēšanai

- koordinēt un uzraudzīt Finanšu regulas ieviešanu, kā arī piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā valsts budžeta politikas jautājumos

- piedalīties analītisko un prezentācijas materiālu un informācijas par valsts budžeta plānošanu, izpildi un valsts realizēto izdevumu politiku sagatavošanā

2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Eiropas Savienības fondu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ar Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izstrādi un ieviešanu saistīto funkciju izpildi, kā arī izstrādā Eiropas Savienības fondu ieviešanu regulējošo tiesību aktu projektus un konsultē par minēto tiesību aktu piemērošanu.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- zināšanas par administratīvo procesu un civiltiesībām

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz divi gadi

- darba pieredze tiesību aktu izstrādē

- pieredze darbā valsts pārvaldē līdz vienam gadam vai izpratne par tās darbības principiem

- labas analītiskās un saskarsmes prasmes

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- izstrādāt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par citu institūciju un struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktiem

- konsultēt par ES fondu ieviešanu regulējošo tiesību aktu piemērošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/181.AKK3

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - 1 vadošā pētnieka amata vietu meža selekcijas pētniecības virzienā, 2 pētnieka vietām mežkopības un meža resursu pētniecības virzienā

Nosacījumi: doktora grāds mežzinātnē, vismaz 5 gadu darba pieredze pamatdarbā zinātniskā institūcijā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīvesgājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" konkursa komisijas sekretārei Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā, vai nosūtāmi pa pastu - adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).


OP 2012/181.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt garantējošās asociācijas pieprasījumus par Transports Internationaux Routiers (turpmāk - TIR) atļaujas piešķiršanu

- izvērtēt komersantu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajiem kritērijiem saistībā ar TIR atļaujas piešķiršanu

- sagatavot atzinumus par TIR atļaujas piešķiršanu

- aktualizēt Centrālajā muitas informācijas sistēmā (turpmāk - CMIS) no garantējošās asociācijas un ārvalstu muitas administrācijām saņemto informāciju par izmaiņām TIR karnetes turētāja statusā, rekvizītos un sniegt to TIR sekretariātam

- kontrolēt ar lēmumu noteiktā muitas maksājumu parāda samaksu

- nosūtīt piedziņai atbilstošajai VID struktūrvienībai lietas materiālu kopijas par lēmumā noteiktajā termiņā nenomaksāto muitas maksājumu parādu

- sagatavot lēmumu projektus par lēmumu "Par muitas parādu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu" atcelšanu

- izskatīt muitas amatpersonu elektroniskos pieprasījumus un komersantu iesniegumus par tranzīta muitas deklarācijas anulēšanu pēc preču izlaišanas

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads

- vēlama juridiskā darba pieredze tiesību normu (administratīvā procesa) piemērošanā

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv, ar norādi "Konkurss uz MP TEKD PN vecākā muitas eksperta amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/181.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo dokumentu saturu

- veikt procesuālos uzdevumus

- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos, uzaicinājumus un citus dokumentus

- nogādāt procesa virzītāja uzdevumā sagatavotos dokumentus un materiālus adresātam un saņemt procesa virzītājam paredzētos sūtījumus

- sadarboties ar Latvijas Republikas tiesību aizsardzības iestādēm, citām valsts institūcijām, kā arī uzņēmumiem un organizācijām, pārkāpumu un noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā, kā arī sadarboties ar citu valstu iestādēm saskaņā ar starpvalstu līgumiem

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Prasības pretendentam:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanā un novēršanā

- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv, ar norādi "Konkurss uz FPP IMD galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2012/181.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Muitas dokumentu apstrādes nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pieņemt, uzskaitīt, pārbaudīt, kārtot un uzglabāt vienreizējā galvojuma apliecības

- pārsūtīt no ārvalstu muitas administrācijām un Latvijas muitas iestādēm saņemtos kontroles dokumentus

- kārtot un uzglabāt ar New Computerised Transit System (turpmāk - NCTS) noformētos tranzīta pavaddokumentus un kravas pavaddokumentus

- sniegt informāciju VID struktūrvienībām, juridiskajām un fiziskajām personām, valsts pārvaldes, tiesībsargājošām institūcijām un ārvalstu muitas administrācijām atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sagatavot muitas dokumentu kopijas pēc valsts iestāžu un juridisko personu pieprasījumiem

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv, ar norādi "Konkurss uz MP TEKD MDAN vecākā muitas eksperta amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/181.AKK7

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Sadarbības un informācijas departamenta projektu vadītāju (darbinieka amats)

Pienākumi:

- izstrādāt VRAA administrēto Eiropas Savienības fondu aktivitāšu publicitātes plānu

- nodrošināt VRAA administrēto Eiropas Savienības fondu aktivitāšu publicitātes pasākumus

- nodrošināt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem un projektu sadarbības partneriem

- sagatavot dažādus informatīvos materiālus par VRAA administrēto Eiropas Savienības fondu aktivitātēm

- sagatavot un ievietot informāciju VRAA interneta vietnē

- veikt plašsaziņas līdzekļos sniegtās informācijas analīzi, apkopošanu, sistematizēšanu

- organizēt un koordinēt konferences, seminārus, diskusijas un citus pasākumus ar valsts, pašvaldības, sabiedrisko organizāciju, plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem un citiem interesentiem

Prasības:

- augstākā izglītība, kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim, komunikācijas zinātnē

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama 3 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vai citu starptautisko programmu projektiem un to publicitāti

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, interesantu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2012.gada 4.decembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Elizabetes ielā 19, LV - 1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/181.AKR1

Valsts vides dienesta Jūras un iekšējo ūdeņu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Iekšējo ūdeņu kontroles daļas Rīgas sektora vecākās inspektores amatā ar 2012.gada 12.novembri iecelta SANTA GAILUME.


OP 2012/181.AKR2

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 13.11.2012. iecelta ANCE CERIŅA.


OP 2012/181.AKR3

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā ierēdņu amatos iecelti:

1. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditoru amatos uz noteiktu laiku ar 2012.gada 5.novembri iecelti JĀNIS GAIŠONOKS un ILONA SKOROBOGATOVA.

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2012.gada 12.novembri iecelta SINTIJA DADZĪTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)