Laidiens: 15.11.2012., Nr. 181
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/181.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
-
Eiropas lietu departamenta juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama padziļināta izpratne par Eiropas Savienības
jautājumiem un lēmumu pieņemšanas procedūrām, kā arī zināšanas starptautiskajās
tiesībās
- zināšanas par valsts pārvaldi regulējošiem tiesību aktiem
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
- pozitīva attieksme pret darbu un spēja strādāt paaugstinātas darba
intensitātes apstākļos
Darba pienākumi:
- analizēt Eiropas Savienības tieslietu politikas prioritāšu mijiedarbību ar
Latvijas nacionālajām interesēm
- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādē Tieslietu
ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
- identificēt starptautiskās sadarbības prioritātes tieslietu politikas jomā
- sagatavot atzinumus par citu ministriju izstrādātājiem Latvijas nacionālo
pozīciju un instrukciju projektiem
- nodrošināt informācijas apriti, kas saistīta ar Tieslietu ministrijas
kompetencē esošo jautājumu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un
starptautiskajās organizācijās (piemēram, Tieslietu ministrijas izstrādāto
pozīciju un instrukciju saskaņošana ar līdzatbildīgajām institūcijām un nevalstiskajām
organizācijām u.c.)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036724, 67036731.
OP 2012/181.AKK2
Finanšu ministrija izsludina
konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais
referents
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas
koordināciju un uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai sociālo zinātņu nozarē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par valsts
budžeta veidošanu un tā vadību
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties tiesību aktu projektu, kā arī priekšlikumu izstrādē valsts
budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanai, ieviešanas nodrošināšanai
un izvērtēšanai
- koordinēt un uzraudzīt Finanšu regulas ieviešanu, kā arī piedalīties
Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā valsts budžeta
politikas jautājumos
- piedalīties analītisko un prezentācijas materiālu un informācijas par
valsts budžeta plānošanu, izpildi un valsts realizēto izdevumu politiku
sagatavošanā
2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Eiropas Savienības
fondu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina ar Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
izstrādi un ieviešanu saistīto funkciju izpildi, kā arī izstrādā Eiropas
Savienības fondu ieviešanu regulējošo tiesību aktu projektus un konsultē par
minēto tiesību aktu piemērošanu.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas
notiek angļu valodā
- zināšanas par administratīvo procesu un civiltiesībām
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze tiesību
zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz divi gadi
- darba pieredze tiesību aktu izstrādē
- pieredze darbā valsts pārvaldē līdz vienam gadam vai izpratne par tās
darbības principiem
- labas analītiskās un saskarsmes prasmes
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- izstrādāt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par citu
institūciju un struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktiem
- konsultēt par ES fondu ieviešanu regulējošo tiesību aktu piemērošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/181.AKK3
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - 1 vadošā pētnieka amata vietu meža
selekcijas pētniecības virzienā, 2 pētnieka vietām mežkopības un meža resursu
pētniecības virzienā
Nosacījumi: doktora grāds mežzinātnē, vismaz 5 gadu darba pieredze
pamatdarbā zinātniskā institūcijā.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)
- dzīvesgājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma "Latvijas
Vēstnesī" konkursa komisijas sekretārei Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā,
vai nosūtāmi pa pastu - adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111,
Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).
OP 2012/181.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta
un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt garantējošās asociācijas pieprasījumus par Transports Internationaux Routiers (turpmāk
- TIR) atļaujas piešķiršanu
- izvērtēt komersantu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajiem kritērijiem
saistībā ar TIR atļaujas piešķiršanu
- sagatavot atzinumus par TIR atļaujas piešķiršanu
- aktualizēt Centrālajā muitas informācijas sistēmā (turpmāk - CMIS) no
garantējošās asociācijas un ārvalstu muitas administrācijām saņemto informāciju
par izmaiņām TIR karnetes turētāja statusā, rekvizītos un sniegt to TIR sekretariātam
- kontrolēt ar lēmumu noteiktā muitas maksājumu parāda samaksu
- nosūtīt piedziņai atbilstošajai VID struktūrvienībai lietas materiālu
kopijas par lēmumā noteiktajā termiņā nenomaksāto muitas maksājumu parādu
- sagatavot lēmumu projektus par lēmumu "Par muitas parādu un citu
muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu" atcelšanu
- izskatīt muitas amatpersonu elektroniskos pieprasījumus un komersantu
iesniegumus par tranzīta muitas deklarācijas anulēšanu pēc preču izlaišanas
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): -
vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads
- vēlama juridiskā darba pieredze tiesību normu (administratīvā procesa)
piemērošanā
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv,
ar norādi "Konkurss uz MP TEKD PN vecākā muitas eksperta amatu, (jūsu
vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.
OP 2012/181.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz
noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt
tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un
tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu
valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo
dokumentu saturu
- veikt procesuālos uzdevumus
- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos,
uzaicinājumus un citus dokumentus
- nogādāt procesa virzītāja uzdevumā sagatavotos dokumentus un materiālus
adresātam un saņemt procesa virzītājam paredzētos sūtījumus
- sadarboties ar Latvijas Republikas tiesību aizsardzības iestādēm, citām
valsts institūcijām, kā arī uzņēmumiem un organizācijām, pārkāpumu un
noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā, kā arī sadarboties ar citu valstu
iestādēm saskaņā ar starpvalstu līgumiem
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Prasības pretendentam:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanā un novēršanā
- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz
krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu
- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv,
ar norādi "Konkurss uz FPP IMD galvenā speciālista amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2012/181.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta
un eksporta kontroles daļas Muitas dokumentu apstrādes nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pieņemt, uzskaitīt, pārbaudīt, kārtot un uzglabāt vienreizējā galvojuma
apliecības
- pārsūtīt no ārvalstu muitas administrācijām un Latvijas muitas iestādēm
saņemtos kontroles dokumentus
- kārtot un uzglabāt ar New Computerised
Transit System (turpmāk -
NCTS) noformētos tranzīta pavaddokumentus un kravas pavaddokumentus
- sniegt informāciju VID struktūrvienībām, juridiskajām un fiziskajām
personām, valsts pārvaldes, tiesībsargājošām institūcijām un ārvalstu muitas
administrācijām atbilstoši Nodaļas kompetencei
- sagatavot muitas dokumentu kopijas pēc valsts iestāžu un juridisko personu
pieprasījumiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas
dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv, ar norādi
"Konkurss uz MP TEKD MDAN vecākā muitas eksperta amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.
OP 2012/181.AKK7
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Sadarbības un
informācijas departamenta projektu vadītāju (darbinieka amats)
Pienākumi:
- izstrādāt VRAA administrēto Eiropas Savienības fondu aktivitāšu
publicitātes plānu
- nodrošināt VRAA administrēto Eiropas Savienības fondu aktivitāšu
publicitātes pasākumus
- nodrošināt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem un projektu sadarbības
partneriem
- sagatavot dažādus informatīvos materiālus par VRAA administrēto Eiropas
Savienības fondu aktivitātēm
- sagatavot un ievietot informāciju VRAA interneta vietnē
- veikt plašsaziņas līdzekļos sniegtās informācijas analīzi, apkopošanu,
sistematizēšanu
- organizēt un koordinēt konferences, seminārus, diskusijas un citus
pasākumus ar valsts, pašvaldības, sabiedrisko organizāciju, plašsaziņas
līdzekļu pārstāvjiem un citiem interesentiem
Prasības:
- augstākā izglītība, kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas
līmenim, komunikācijas zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama 3 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vai citu starptautisko
programmu projektiem un to publicitāti
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2012.gada 4.decembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Rīgā, Elizabetes ielā 19, LV - 1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/181.AKR1
Valsts vides dienesta Jūras un iekšējo ūdeņu pārvalde paziņo, ka konkursa
kārtībā Iekšējo ūdeņu kontroles daļas Rīgas sektora vecākās inspektores amatā
ar 2012.gada 12.novembri iecelta SANTA
GAILUME.
OP 2012/181.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās
statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vecākās referentes
ierēdnes amatā 13.11.2012. iecelta ANCE
CERIŅA.
OP 2012/181.AKR3
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā ierēdņu amatos iecelti:
1. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditoru amatos uz
noteiktu laiku ar 2012.gada 5.novembri iecelti JĀNIS GAIŠONOKS un ILONA
SKOROBOGATOVA.
2. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus
politikas nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku ar 2012.gada
12.novembri iecelta SINTIJA
DADZĪTE.