Laidiens: 13.11.2012., Nr. 179

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/179.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz personāla speciālista amatu Personāla nodaļā

Galvenie pienākumi:

- organizēt ārējus un iekšējus personāla atlases konkursus

- sagatavot personāla dokumentu projektus

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumu prasībām

- veikt personāla informācijas apstrādi FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites modulī

- piedalīties citos personāla vadības procesos

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- vēlama augstākā izglītība personāla vadības jomā vai tiesību zinātnē

- zināšanas personāla vadībā un lietvedībā

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- ļoti labas komunikācijas spējas, iniciatīva, mērķtiecība, augsta atbildības sajūta, precizitāte

- labas datorprasmes (MS Office programmas), vēlamas iemaņas darbā ar FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites moduli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2012/179.AKK2

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz divām vakantajām Izmeklēšanas nodaļas izmeklētāju amata vietām

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība

- pieredze pirmstiesas izmeklēšanā

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus, spēja strādāt ar augstu darba intensitāti un augstu atbildības sajūtu

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, regulāra zināšanu papildināšana nozarei atbilstošā jomā

- laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties rakstītos tekstos, prasme strādāt ar datoru

- darba pieredze ar ekonomiska rakstura noziedzīgu nodarījumu novēršanu un/vai apkarošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un materiālus, veicot resoriskās pārbaudes

- veikt pirmstiesas izmeklēšanu

- atbilstoši nodaļas kompetencei, piedalīties normatīvo aktu izstrādē, kā arī atzinumu sagatavošanā par normatīvo aktu projektiem

Pretendentiem jāiesniedz:

- Motivācijas vēstule ar īsu redzējumu par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja izmeklētāja darba specifiku

- CV ar pašreizējā darba vietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija.

Minētos dokumentus līdz 2012.gada 21.decembrim nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104 k-2, Rīga, LV-1001 (ar norādi "Konkursam uz izmeklētāja amatu"). Tālrunis uzziņām 67356139.


OP 2012/179.AKK3

.


OP 2012/179.AKK4

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz docenta amatu (pilna slodze), amata kods 2310 02, Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā

Uz docenta amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam (Darba aizsardzība un Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā sagatavotība) atbilstoša vismaz septiņu gadu praktiskā darba pieredze un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros. Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv. Pieteikumus sūtīt pa faksu 67803518 vai e-pastu: baiba.silina@ucak.vugd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67803510.


OP 2012/179.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rēzeknes filiāles nodarbinātības aģents 0,5 amata slodzes vieta uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība sociālajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, klientorientēta saskarsme

- vēlamas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, datu bāzes) lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata pienākumi:

- klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem

- klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu apstrāde

- darba devēju un brīvo darba vietu reģistrācija sistēmā

- klientu datu apstrāde

- klientu apkalpošana, reģistrēšana, brīvo darba vietu aizpildīšana

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī") jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rēzeknes filiālē (adrese: 18. novembra ielā 35, Rēzeknē, LV-4660) vai nosūtot uz e-pastu: Inara.Sindarjova@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64607801, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.


OP 2012/179.AKK6

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.,

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu, savstarpējo papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem aktiem, uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu reģistru

- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu sagatavošanu

- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

- sagatavot Aģentūras viedokli par ES fondu Uzraudzības komitejā izskatāmajiem jautājumiem

- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un iesniegumiem

- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu īstenošanā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim uzņēmējdarbības vadībā vai finansēs vai ekonomikā vai grāmatvedībā vai auditā vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanu

- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk., Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā fonda regulējošos normatīvos aktus

- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās attīstības jautājumiem

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (gan mutvārdos, gan rakstos)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas un pieredze projektu vadībā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2012/179.AKK7

LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Personu statusa kontroles nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas un zaudēšanas jautājumiem

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- angļu un krievu valodas zināšanas - sarunvalodas līmenī (vismaz B1 līmenis)

- prasmes darbā ar datoru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV - 1026) šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli;

- CV (Curriculum Vitae);

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219516.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)