Laidiens: 31.10.2012., Nr. 172

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/172.AKK1

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- regulāri apzināt iespējamās piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes vietas un slēgt vienošanās ar nodarbinātajiem

- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2012/172.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju, t.i., veic valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta pasākumu komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu.

Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:

- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā vai vadības zinībās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un labas zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- izvērtēt plānotās komercdarbības atbalsta programmas un projektus

- gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem

- gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/172.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā, vai vispārējās izglītības jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā, Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālr. uzziņām 67047892, 67047879 vai 67047839.


OP 2012/172.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu - Kontroles departamenta vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība jurisprudencē

- izpratne par Valsts pārvaldi

- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja rakstiski formulēt viedokli

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentācijas pārbaudi, iepirkumu procedūru likumības pārbaudi, atzinumu sagatavošanu par iepirkumu procedūru likumību. Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu: 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2012/172.AKK5

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors Rīgas reģionā

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" personīgi vai jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67359133, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)