Laidiens: 31.10.2012., Nr. 172
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/172.AKK1
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu
laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga
vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- regulāri apzināt iespējamās piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes
vietas un slēgt vienošanās ar nodarbinātajiem
- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā
Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181 vai arī Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2012/172.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi
pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas
zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (uz noteiktu
laiku)
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju,
t.i., veic valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta pasākumu
komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu.
Mūsu piedāvātajam amatam Tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā vai vadības zinībās
- teicamas angļu valodas zināšanas
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar
ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un labas
zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- izvērtēt plānotās komercdarbības atbalsta programmas un projektus
- gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem
normatīvajiem aktiem
- gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu
piemērošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/172.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā, vai vispārējās izglītības
jomā (vismaz trīs gadi)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības
tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda)
zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru svešvalodā
- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļā, Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas
Tālr. uzziņām 67047892, 67047879 vai 67047839.
OP 2012/172.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu -
Kontroles departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
jurisprudencē
- izpratne par Valsts pārvaldi
- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja rakstiski formulēt viedokli
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu
dokumentācijas pārbaudi, iepirkumu procedūru likumības pārbaudi, atzinumu
sagatavošanu par iepirkumu procedūru likumību. Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu:
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2012/172.AKK5
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais
inspektors Rīgas reģionā
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un
pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" personīgi
vai jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67359133, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/172.AKR1
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā 2012.gada
26.oktobrī iecelta AIJA TERENTJEVA.