Laidiens: 18.10.2012., Nr. 165

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/165.AKK1

Paplašinot savu darbību, Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem

Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Tiesību teorija un vēsture (1 vakance)

- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Krimināltiesības (1 vakance)

- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Valsts tiesības (1 vakance)

- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Civiltiesības (1 vakance)

- vadošais pētnieks, nozare: Ģeogrāfija, apakšnozare: Cilvēka ģeogrāfija (1 vakance)

- vadošais pētnieks, nozare: Vadībzinātne, apakšnozare: Izglītības vadība (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam

- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā nozarē

- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodas zināšanām

Lūdzam iesniegt:

- pieteikuma vēstuli

- CV un fotogrāfiju

- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē (nozarē) sarakstu

- amata īstenošanas projektu.

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa pastu) SIA "Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā, LV 1058, fakss +371 67619152, e-pasts turiba@turiba.lv, tālrunis informācijai +371 67622551, www.turiba.lv.


OP 2012/165.AKK2

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība un/vai papildu izglītība pedagoģijā

- trīs gadu darba pieredze profesionālajā izglītībā (darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai darbs profesionālās izglītības iestādē)

- pieredze profesijas standarta un metodisko līdzekļu darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- teicamas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas, prasme argumentēt, saprotami izklāstīt viedokli

- teicamas lietotāja prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas Word, Excel un PowerPoint, internets) un biroja tehniku

-analītiskas spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta

- teicamas angļu vai vācu vai franču valodas zināšanas

- zināšanas un darba pieredze dizaina, tūrisma vai viesmīlības nozarēs tiks uzskatītas par priekšrocību

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēts rakstveida pieteikums

- CV

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu, adrese: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67503026.


OP 2012/165.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta konsultants, Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta vadītājs

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt projekta administrēšanu un ieviest apstiprināto tehniskās palīdzības projektu atbilstoši Valsts kancelejas un Centrālās finanšu un līgumu aģentūras vienošanās, kā arī normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- plānot finanšu līdzekļus projekta īstenošanai

- sagatavot un iesniegt Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā ar projekta īstenošanu saistītās atskaites

- sniegt konsultācijas un informāciju projekta ieviešanā iesaistītajām institūcijām, struktūrvienībām un amatpersonām par projekta gaitu un pasākumiem

- nodrošināt projekta publicitātes pasākumu organizēšanu un realizēšanu

- nodrošināt savlaicīgu un efektīvu iepirkumu procesa koordinēšanu, tai skaitā nodrošināt projekta iepirkumu plānu sagatavošanu atbilstoši projekta prasībām

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā (pieredze darbā pirmā vai otrā līmeņa starpniekinstitūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams finanšu, grāmatvedības uzskaites vai tiesību zinātnes jomā)

- teicamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un pieredze lietvedībā

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai, Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2012/165.AKK4

SIA "Novikontas Jūras koledža" izsludina konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām studiju programmās "Kuģu vadītājs" un "Kuģu mehāniķis"

"Kuģu vadītājs" studiju programmas vakantās akadēmiskā amata vietas studiju kursos:

- transporta ekonomika

- matemātika

- fizika

- lietišķā ķīmija

- informācijas tehnoloģijas

"Kuģu mehāniķis" studiju programmas vakantās akadēmiskā amata vietas studiju kursos:

- transporta ekonomika

- matemātika

- fizika

- teorētiskā mehānika

- praktiskā termodinamika

- hidromehānikas pamati

- ķīmijas pamati

- informācijas tehnoloģijas

Prasības pretendentiem:

- maģistra vai doktora grāds

- vēlama darba pieredze augstākās izglītības iestādēs vai zinātniskajās institūcijās

- vēlamas zinātniskās publikācijas attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

Iesniedzamie dokumenti:

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta zinātniskā darba pieredze un publikācijas

Dzīves un darba gājums (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: cv@novikontas.lv vai sūtīt pa pastu. Adrese: Rīga, Duntes iela 17, LV - 1005.


OP 2012/165.AKK5

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais(-ā) referents(-e) uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2012/165.AKK6

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā jurista amatam

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska darba pieredze jurisprudencē, ne mazāk kā divi gadi, darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju, būvdarbu un autotransporta publisko iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Darba pienākumi:

- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbības tiesiskumu publisko iepirkumu jomā

- izstrādāt un uzraudzīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas gaitu

- sniegt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadībai un struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā

- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta intereses attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu iestādēm, juridiskām un fiziskām personām

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/165.AKR1

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012. gada 26. septembrī ieceltas SOLVITA PONE un INESE GRĪNVALDE-KABUTAVIČA.


OP 2012/165.AKR2

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Centra sektora inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012. gada 27. septembrī iecelta KATRĪNA FELDMANE.


OP 2012/165.AKR3

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Rīgas rajona sektora inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012. gada 1. oktobrī iecelta ANETE KADURINA.


OP 2012/165.AKR4

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektora inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012. gada 4. oktobrī iecelta KATRĪNA PUPINA un 2012. gada 16. oktobrī iecelta INGA RIMKEVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)