Laidiens: 12.10.2012., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/162.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Iekšējā audita nodaļas vadītāja vietnieks

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi

- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā

- pieredze vadības procesu organizācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas un pieredze Eiropas Savienības finansēto fondu sistēmu vadībā un organizācijā

- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās

- pieredze finanšu un/vai grāmatvedības jomā

- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām

- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana

- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā

- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana

- svešvalodu zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab.; e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.uzziņām 67028218.


OP 2012/162.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Iekšējā audita nodaļas auditors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi

- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā

- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās

- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām

- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana

- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā

- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana

- svešvalodu zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab., e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.uzziņām 67028218.


OP 2012/162.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Iekšējā audita nodaļas auditors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi

- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā

- pieredze un zināšanas kvalitātes vadības un kvalitātes audita jomā

- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās

- pieredze finanšu un/vai grāmatvedības jomā

- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām

- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana

- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā

- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana

- svešvalodu zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab.; e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.uzziņām 67028218.


OP 2012/162.AKK4

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības daļas vadītāja amatu

Otrās uzraudzības daļas darbības mērķis ir nodrošināt pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvniecību Eiropas Savienības darba grupās, preventīvo pārbaužu inspekcijas kompetences jomās veikšanu, nodrošināt personas datu apstrādes reģistrāciju, kā arī plānot, organizēt un veikt pirmsreģistrācijas pārbaudes.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- saņemts valsts atzīts otrā līmeņa augstākās izglītības diploms tiesību zinātnēs un iegūta jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz 5 gadu praktiska darba pieredze juridiskās specialitātes amatā

- pieredze Fizisko personu datu aizsardzības likuma piemērošanā

- zināšanas par personas datu aizsardzību, t.sk. par Eiropas Savienības regulējumu personas datu aizsardzības jomā (otrajā kārtā - zināšanu tests)

- teicamas angļu valodas zināšanas (gan rakstiskas, gan mutiskas), labas krievu valodas zināšanas, par priekšrocību tiks uzskatītas labas franču valodas vai vācu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

- spēja risināt konfliktsituācijas

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2012.gada 1.novembrim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā, Blaumaņa ielā 11/13 - 15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2012/162.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu, telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze un zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze un zināšanas informācijas sistēmu izveidē, darbības un attīstības nodrošināšanā

- zināšanas un pieredze informācijas tehnoloģiju resursu plānošanas jautājumos

- vēlama pieredze un zināšanas informācijas tehnoloģiju publiskā iepirkuma nodrošināšanas jautājumos

- vēlamas zināšanas normatīvo dokumentu izstrādes jomā

- vēlama darba pieredze vadītāja amatā

- teicamas valsts valodas un labas svešvalodu (angļu, krievu valodas) zināšanas

- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un ļoti labas komunikācijas prasmes

Darba pienākumi saistīti ar:

- Informācijas tehnoloģiju nodaļas darbības plānošanu, vadību un koordinēšanu

- aģentūras informācijas tehnoloģiju infrastruktūras pārvaldības nodrošināšanu

- aģentūras informācijas sistēmu darbības nodrošināšanu un attīstības plānošanu

- informācijas tehnoloģiju stratēģijas un citu ar informācijas tehnoloģiju jautājumu saistīto normatīvo dokumentu izstrādi un aktualizāciju

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2012/162.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)