Laidiens: 12.10.2012., Nr. 162
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/162.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Iekšējā audita nodaļas vadītāja vietnieks
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi
- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas
iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā
- pieredze vadības procesu organizācijas jomā ne mazāk kā
2 gadi
- zināšanas un pieredze Eiropas Savienības finansēto fondu sistēmu vadībā un
organizācijā
- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās
- pieredze finanšu un/vai grāmatvedības jomā
- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām
- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana
- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā
- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana
- svešvalodu zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt
risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab.; e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr.uzziņām 67028218.
OP 2012/162.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Iekšējā audita nodaļas auditors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi
- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas
iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā
- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās
- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām
- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana
- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā
- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana
- svešvalodu zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt
risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab., e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr.uzziņām 67028218.
OP 2012/162.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Iekšējā audita nodaļas auditors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 2 gadi
- praktiskā pieredze iekšējo auditu veikšanā, t.sk. pieredze un zināšanas
iekšējā audita dokumentu sagatavošanā, noformēšanā un lietu vešanā
- pieredze un zināšanas kvalitātes vadības un kvalitātes audita jomā
- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās
- pieredze finanšu un/vai grāmatvedības jomā
- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datu bāzēm, grāmatvedības un lietvedības sistēmām
- datu vākšanas un analīzes metožu pārzināšana
- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā
- riska analīzes un kontroles novērtēšanas metožu pārzināšana
- svešvalodu zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt
risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kab.; e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr.uzziņām 67028218.
OP 2012/162.AKK4
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības
daļas vadītāja amatu
Otrās uzraudzības daļas darbības mērķis ir nodrošināt pārbaužu, kas
saistītas ar inspekcijas pārstāvniecību Eiropas Savienības darba grupās,
preventīvo pārbaužu inspekcijas kompetences jomās veikšanu, nodrošināt personas
datu apstrādes reģistrāciju, kā arī plānot, organizēt un veikt
pirmsreģistrācijas pārbaudes.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- saņemts valsts atzīts otrā līmeņa augstākās izglītības diploms tiesību zinātnēs
un iegūta jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz 5 gadu praktiska darba pieredze juridiskās specialitātes amatā
- pieredze Fizisko personu datu aizsardzības likuma piemērošanā
- zināšanas par personas datu aizsardzību, t.sk. par Eiropas Savienības
regulējumu personas datu aizsardzības jomā (otrajā kārtā - zināšanu tests)
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan rakstiskas, gan mutiskas), labas
krievu valodas zināšanas, par priekšrocību tiks uzskatītas labas franču valodas
vai vācu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un
pieņemt lēmumus
- spēja risināt konfliktsituācijas
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2012.gada 1.novembrim
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā, Blaumaņa
ielā 11/13 - 15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
OP 2012/162.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju
nodaļas vadītāja amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu, telekomunikāciju vai
informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze un zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze un zināšanas informācijas sistēmu izveidē, darbības un attīstības
nodrošināšanā
- zināšanas un pieredze informācijas tehnoloģiju resursu plānošanas
jautājumos
- vēlama pieredze un zināšanas informācijas tehnoloģiju publiskā iepirkuma
nodrošināšanas jautājumos
- vēlamas zināšanas normatīvo dokumentu izstrādes jomā
- vēlama darba pieredze vadītāja amatā
- teicamas valsts valodas un labas svešvalodu (angļu,
krievu valodas) zināšanas
- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un ļoti
labas komunikācijas prasmes
Darba pienākumi saistīti ar:
- Informācijas tehnoloģiju nodaļas darbības plānošanu, vadību un
koordinēšanu
- aģentūras informācijas tehnoloģiju infrastruktūras pārvaldības
nodrošināšanu
- aģentūras informācijas sistēmu darbības nodrošināšanu un attīstības
plānošanu
- informācijas tehnoloģiju stratēģijas un citu ar informācijas tehnoloģiju
jautājumu saistīto normatīvo dokumentu izstrādi un aktualizāciju
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV -
1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss
67357841.
OP 2012/162.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu
departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV -
1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss
67357841.