Laidiens: 09.10.2012., Nr. 159
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/159.AKK1
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
vecākā referenta (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamenta
Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- ministrijas budžeta plānošana un analīze, izpildes kontrole.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā
pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2012/159.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz divām vakantajām ierēdņa
amata vietām - Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors (uz
nenoteiktu laiku)
Darba vieta Liepājā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko
attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo
pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu
pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī
kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un
juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 25484737 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2012/159.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakantajiem Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatiem (1 vakance uz nenoteiktu laiku; 2 vakances uz
noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju
anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā,
LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora
amatu") vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67804112, fakss 67804108.
OP 2012/159.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Tukumā, Raudas ielā 12a)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
-prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Tukuma reģionālā
nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101, (ar norādi "Konkursam uz Pensiju
un pabalstu daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu: tukums@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 63107307, fakss 63122306.
OP 2012/159.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Tukumā, Raudas ielā 12a)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Tukuma reģionālā
nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101 (ar norādi "Konkursam uz Klientu
apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu: tukums@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 63107307, fakss 63122306.
OP 2012/159.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes e-muitas
daļas E-muitas sistēmu uzturēšanas un pilnveidošanas nodaļas vecākā/-s muitas
eksperta/-es (1 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt konsultācijas par darbu ar Eksporta kontroles sistēmu (turpmāk -
EKS), Importa kontroles sistēmu (turpmāk - IKS), Komersantu reģistrācijas un
identifikācijas (turpmāk - EORI) sistēmu, kā arī piekļuvi minētajām sistēmām
- izskatīt un analizēt normatīvos aktus, normatīvo aktu projektus, Eiropas
Komisijas dokumentus un norādījumus, apzināt citu Eiropas Savienības
dalībvalstu pieredzi attiecībā uz EKS, IKS un EORI sistēmu
- nodrošināt EKS, IKS un EORI sistēmas un Atzīto komersantu tehniskā
risinājuma funkcionālo darbību un pilnveidošanu atbilstoši Eiropas Savienības
un nacionālo normatīvo aktu prasībām, Eiropas Komisijas izstrādātajai sistēmas
dokumentācijai, norādījumiem un rekomendācijām un situācijai Latvijas Republikā
- sadarbībā ar ārējiem izstrādātājiem definēt izmaiņu un papildinājumu
prasības, izskatīt un saskaņot attiecīgo sistēmu dokumentāciju, nodrošināt
dokumentācijas atbilstību veiktajām izmaiņām
- piedalīties jauno e-muitas sistēmu un uz EKS, IKS un EORI sistēmas pamata
izveidojamo funkcionalitāšu lietotāju prasību
definēšanā un sistēmu testēšanā, izskatīt un saskaņot attiecīgo sistēmu
dokumentāciju
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- vēlama pieredze un zināšanas informācijas sistēmu un projektu ieviešanā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana,
rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: 11.Novembra krastmala 17, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP E-muitas daļa vecākā muitas eksperta amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2012/159.AKK7
Latvijas Organiskās sintēzes institūts izsludina konkursu uz šādu
akadēmisko amatu: zinātniskais asistents (4 vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu
publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena
mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805,
E-pasts: irena@osi.lv.