Laidiens: 09.10.2012., Nr. 159

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/159.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamenta Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- ministrijas budžeta plānošana un analīze, izpildes kontrole.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2012/159.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz divām vakantajām ierēdņa amata vietām - Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors (uz nenoteiktu laiku)

Darba vieta Liepājā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko

attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo

pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu

pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī

kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un

juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484737 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2012/159.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakantajiem Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatiem (1 vakance uz nenoteiktu laiku; 2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.


OP 2012/159.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pensiju un pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Tukumā, Raudas ielā 12a)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

-prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Tukuma reģionālā nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101, (ar norādi "Konkursam uz Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu: tukums@vsaa.lv.

Tālr. uzziņām 63107307, fakss 63122306.


OP 2012/159.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tukumā, Raudas ielā 12a)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Tukuma reģionālā nodaļa, Raudas iela 12a, Tukums, LV-3101 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu: tukums@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63107307, fakss 63122306.


OP 2012/159.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes e-muitas daļas E-muitas sistēmu uzturēšanas un pilnveidošanas nodaļas vecākā/-s muitas eksperta/-es (1 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt konsultācijas par darbu ar Eksporta kontroles sistēmu (turpmāk - EKS), Importa kontroles sistēmu (turpmāk - IKS), Komersantu reģistrācijas un identifikācijas (turpmāk - EORI) sistēmu, kā arī piekļuvi minētajām sistēmām

- izskatīt un analizēt normatīvos aktus, normatīvo aktu projektus, Eiropas Komisijas dokumentus un norādījumus, apzināt citu Eiropas Savienības dalībvalstu pieredzi attiecībā uz EKS, IKS un EORI sistēmu

- nodrošināt EKS, IKS un EORI sistēmas un Atzīto komersantu tehniskā risinājuma funkcionālo darbību un pilnveidošanu atbilstoši Eiropas Savienības un nacionālo normatīvo aktu prasībām, Eiropas Komisijas izstrādātajai sistēmas dokumentācijai, norādījumiem un rekomendācijām un situācijai Latvijas Republikā

- sadarbībā ar ārējiem izstrādātājiem definēt izmaiņu un papildinājumu prasības, izskatīt un saskaņot attiecīgo sistēmu dokumentāciju, nodrošināt dokumentācijas atbilstību veiktajām izmaiņām

- piedalīties jauno e-muitas sistēmu un uz EKS, IKS un EORI sistēmas pamata izveidojamo funkcionalitāšu lietotāju prasību definēšanā un sistēmu testēšanā, izskatīt un saskaņot attiecīgo sistēmu dokumentāciju

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze un zināšanas informācijas sistēmu un projektu ieviešanā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: 11.Novembra krastmala 17, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP E-muitas daļa vecākā muitas eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2012/159.AKK7

Latvijas Organiskās sintēzes institūts izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu: zinātniskais asistents (4 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, E-pasts: irena@osi.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)