Laidiens: 04.10.2012., Nr. 157

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/157.AKK1

Valsts aģentūra "Maksātnespējas administrācija" izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - jurista palīgs/-dze Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas

- spēja ātri apgūt dokumentu un datu aprites sistēmu

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- iepriekšēja pieredze darbā ar datubāzēm un lietvedības dokumentiem, kā arī darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- departamentā saņemto, nosūtīto un iekšējo dokumentu reģistrācija un kontrole

- informācijas ievadīšana departamenta datu bāzēs

- departamentā saņemto dokumentu izpildes termiņu kontrole

- atbilžu un informācijas vai dokumentu pieprasījuma vēstuļu projektu sagatavošana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- atalgojumu atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Valsts aģentūra "Maksātnespējas administrācija", Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.


OP 2012/157.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras un sporta finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

-            augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs;

-            angļu valodas zināšanas;

-            darba pieredze normatīvo dokumentu sagatavošanā un analīzē;

-            Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar liela apjoma informāciju;

-            vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi;

-            prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem;

-            labas komunikācijas un sadarbības prasmes;

-            precizitāte, spēja rīkoties nestandarta situācijās;

-            atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          pārraudzīt Izglītības un zinātnes ministrijas pārziņā esošo Eiropas Savienības politiku instrumentus un pārējo ārvalstu palīdzības līdzfinansētos projektus, nodrošinot valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu sagatavošanu, kā arī Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi;

-          sagatavot atzinumus par Izglītības un zinātnes ministrijas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz valsts budžetu, atbilstību pieejamajiem resursiem un valstī realizētajai valsts budžeta izdevumu politikai;

-          sagatavot analītiskos un prezentācijas materiālus un informāciju par Izglītības un zinātnes ministrijas valsts budžeta līdzekļu plānošanu un izpildi.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-         karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;

-         darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

-         un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2012/157.AKK3

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2012.gada 3.oktobrī "Latvijas Vēstnesī" publicēto sludinājumu:

Virsrakstā pareizi lasīt šādi: Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-s muitas uzrauga/-dzes ierēdņa amatu.


OP 2012/157.AKK4

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Enerģētikas departamenta Elektroenerģijas nodaļas vadītāja amatu

Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība enerģētikā

- vismaz 3 gadu administratīvā darba pieredze valsts pārvaldē vai energoapgādes uzņēmumā

- izpratne par uzņēmuma grāmatvedības un finanšu jautājumiem

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un analīzē

- teicamas latviešu un labas krievu un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)

- labas analītiskās spējas un augsts radošais potenciāls

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

- spēja risināt konfliktsituācijas

- darba pieredze elektroenerģijas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pamatpienākumi:

- nodrošināt elektroenerģijas tarifu projektu izvērtēšanu

- elektrotīklu pieslēguma maksas aspektu analīze un jautājumu risināšana

- energoapgādes komersantu reģistrēšana un licenču izsniegšana un to darbības uzraudzības procesa nodrošināšana

- analizēt enerģijas tirgus aktuālo informāciju Latvijā un Eiropā

- sagatavot lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus, un atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

- risināt ar energoapgādes regulēšanu saistītus jautājumus

- nodrošināt iesniegumu un sūdzību izskatīšanu

Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 29.oktobrim iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/157.AKR1

Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Baltkrievijā vadītāja amatā ar 2012.gada 1.oktobri konkursa kārtībā iecelts GEORGIJS VOJEVODA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)