Laidiens: 27.09.2012., Nr. 153
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/153.AKK1
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku: (darba pienākumi saistīti ar budžeta izdevumu
izvērtēšanu Eiropas Savienības kopējās zivsaimniecības politikas jomā, to
atbilstību normatīvo aktu prasībām un to ietekmi uz Latvijas lauksaimniecības,
zivsaimniecības un mežsaimniecības budžetu) Budžeta un finanšu departamenta
Eiropas Savienības fondu finanšu vadības nodaļā - vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- vismaz viena gada darba
pieredze finanšu vai ekonomikas jomā (vēlams valsts budžeta plānošanā un
Eiropas Savienības fondu līdzekļu plānošanā un apguvē)
- zināšanas par budžeta
plānošanu regulējošiem normatīvajiem dokumentiem un to pielietošanu
- zināšanas par ES fondiem
un to finansēšanas administrēšanu
- labas angļu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar
datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Interneta
pārlūkprogrammām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu
darbu
- stabilu atalgojumu un
sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā
un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāva 408.kab., tālrunis uzziņām 67027545.
Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2012/153.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina
konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Rīgā, Lāčplēša ielā 70A)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga) un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa,
Šveices iela 12, Sigulda, LV2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora
amatu") vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.
OP 2012/153.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta
Attīstības nodaļas eksperta (ierēdņa) 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai Eiropas studijās)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās normatīvo aktu
un plānošanas dokumentu izstrādes, tai skaitā rezultatīvo rādītāju izstrādes
jomā ne mazāka par vienu gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
-labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- pieredze darbā ar datoru (īpaši MS Excel eksperta līmenī)
Amata pienākumi:
- izstrādāt aģentūras darbības stratēģiju, ikgadējo darba plānu un pārvaldes
līgumu, un to grozījumus, kā arī pārskatu par minēto dokumentu izpildi
- sagatavot aģentūras darbības un aktīvo nodarbinātības un bezdarba
mazināšanas preventīvo pasākumu kvantitatīvos un kvalitatīvos rādītājus, kā arī
veikt to izpildes kontroli un analīzi
- organizēt aģentūras īstenoto aktīvo nodarbinātības un bezdarba mazināšanas
preventīvo pasākumu efektivitātes izvērtēšanu, tai skaitā izmaksu analīzi,
priekšlikumu sagatavošanu efektivitātes uzlabošanai
- konsultēt un sniegt metodisku palīdzību aģentūras struktūrvienībām un
darbiniekiem Nodaļas kompetences jomā, t.sk. izstrādāt darbinieku apmācības
materiālus un prezentēt tos.
Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra
ielā 38, k-1, LV-1010, 524.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: Ivita.Dambeniece@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
67021818, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.
OP 2012/153.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu
uz šādu amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi
pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas
zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies
Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd
meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā
nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu
amatu -
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās
infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākā eksperts
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā
akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar
kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē
- ļoti
labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze
darbā valsts pārvaldē
-
zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- tavā
kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlamas profesionālās iemaņas projektu
vadībā un uzraudzībā
- prasme
strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
- darba
organizēšanas, koordinācijas prasmes
-
pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevums:
- nodrošināt Eiropas
Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un
aktivitāšu īstenošanas uzraudzību vides jomā
- apkopot un izvērtēt
informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu
aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts
pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.