Laidiens: 27.09.2012., Nr. 153

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/153.AKK1

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku: (darba pienākumi saistīti ar budžeta izdevumu izvērtēšanu Eiropas Savienības kopējās zivsaimniecības politikas jomā, to atbilstību normatīvo aktu prasībām un to ietekmi uz Latvijas lauksaimniecības, zivsaimniecības un mežsaimniecības budžetu) Budžeta un finanšu departamenta Eiropas Savienības fondu finanšu vadības nodaļā - vecākais referents

Prasības pretendentam:

-         akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

-         vismaz viena gada darba pieredze finanšu vai ekonomikas jomā (vēlams valsts budžeta plānošanā un Eiropas Savienības fondu līdzekļu plānošanā un apguvē)

-         zināšanas par budžeta plānošanu regulējošiem normatīvajiem dokumentiem un to pielietošanu

-         zināšanas par ES fondiem un to finansēšanas administrēšanu

-         labas angļu valodas zināšanas

-         labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Interneta pārlūkprogrammām

Mēs piedāvājam:

-         atbildīgu un interesantu darbu

-         stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

-         darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāva 408.kab., tālrunis uzziņām 67027545.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2012/153.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša ielā 70A)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.


OP 2012/153.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas eksperta (ierēdņa) 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai Eiropas studijās)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās normatīvo aktu un plānošanas dokumentu izstrādes, tai skaitā rezultatīvo rādītāju izstrādes jomā ne mazāka par vienu gadu

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros

-labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- pieredze darbā ar datoru (īpaši MS Excel eksperta līmenī)

Amata pienākumi:

- izstrādāt aģentūras darbības stratēģiju, ikgadējo darba plānu un pārvaldes līgumu, un to grozījumus, kā arī pārskatu par minēto dokumentu izpildi

- sagatavot aģentūras darbības un aktīvo nodarbinātības un bezdarba mazināšanas preventīvo pasākumu kvantitatīvos un kvalitatīvos rādītājus, kā arī veikt to izpildes kontroli un analīzi

- organizēt aģentūras īstenoto aktīvo nodarbinātības un bezdarba mazināšanas preventīvo pasākumu efektivitātes izvērtēšanu, tai skaitā izmaksu analīzi, priekšlikumu sagatavošanu efektivitātes uzlabošanai

- konsultēt un sniegt metodisku palīdzību aģentūras struktūrvienībām un darbiniekiem Nodaļas kompetences jomā, t.sk. izstrādāt darbinieku apmācības materiālus un prezentēt tos.

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 524.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: Ivita.Dambeniece@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021818, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā: www.nva.gov.lv.


OP 2012/153.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākā eksperts

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-            augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

-            ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

-            pieredze darbā valsts pārvaldē

-            zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

-            tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

-            prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

-            darba organizēšanas, koordinācijas prasmes

-            pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

-            atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevums:

-          nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību vides jomā

-          apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-         karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-         darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-         un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)