Laidiens: 11.09.2012., Nr. 143

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/143.AKK1

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" izsludina konkursu uz divām VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietām Investīciju projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā 

Galvenie amata pienākumi:

-         Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam līdzfinansētās programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" iekšējo normatīvo aktu un dokumentu paraugu izstrāde

-         projektu iesniegumu izvērtēšana, lēmumu un līgumu sagatavošana

-         atskaišu par projektu izvērtēšanas gaitu gatavošana

-         projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

-         projektu īstenošanas uzraudzība, atskaišu pieprasīšana un pārbaude

-         projektu īstenošanas līgumu grozījumu izvērtēšana un atzinumu sniegšana

-         atbilžu sagatavošana uz informācijas pieprasījumiem

Prasības pretendentiem:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

-         izpratne par ES fondu vadību, darba pieredze ES fondu administrēšanā, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu administrēšanā, publisko iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

-         zināšanas grāmatvedībā

-         zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

-         labas angļu un krievu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

-         laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

-         augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana

-        spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

-        teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

-         interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

-        profesionālās izaugsmes iespējas

-         labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz š.g. 1.oktobrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.


OP 2012/143.AKK2

izsludina konkursu uz vakanto amatu - docents Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare Politoloģija; apakšnozare Salīdzināmā politika)

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā uz docenta amatu, nepieciešams doktora grāds attiecīgajā nozarē. Pretendentiem uz vakanto akadēmisko amatu viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektorei adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei, C 204.kabinets, Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu"; tālr. 26186555, fakss 64207229.


OP 2012/143.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

 

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1.      Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)

Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-     augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

-     angļu valodas zināšanas

-     tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešama izpratne par valsts resursu politiku

-     vēlama pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi, nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā

-     vēlama izpratne par publiskā iepirkuma jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

-     prasme darbā ar datoru

-     prasme argumentēti pamatot savu viedokli un strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

-     atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          gatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. publiskais iepirkums un nekustamie īpašumi) politikas jomā

-          patstāvīgi un darbojoties darba grupu sastāvā izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

-          izvērtēt un sniegt priekšlikumus par ministrijas struktūrvienību un ministrijas padotības iestāžu izstrādātajiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un sarežģītu tiesību aktu projektiem.

 

2. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Publiskās infrastruktūras plānošanas nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Finanšu ministrijas kā 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas funkciju izpildi un piedalās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izveides funkciju izpildē.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

-     augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

-     labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

-     tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

-     pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

-     labas analītiskās un komunikāciju spējas

-     datora lietotāja līmeņa prasmes

-     atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu transporta un enerģētikas jomā vadību.

 

3. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību

 Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-     augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

-     ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

-     pieredze darbā valsts pārvaldē

-     tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

-     darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

-     datora lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

-     atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-          nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību transporta jomā

-          apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā.

 

4. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditors (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments nodrošina Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm, ministram un valsts sekretāram par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-       augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs (izglītība audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu, vadībzinību vai jurisprudences specialitātē tiks uzskatīts par priekšrocību)

-       teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

-       pieredze valsts pārvaldē vai profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā

-       tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešamas labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē

-       labas datorprasmes

-       labas komunikācijas un sadarbības prasmes

-       prasme argumentēt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-       veikt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās

-       veikt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu (turpmāk - sertificētie izdevumi) revīzijas un papildu revīzijas

-       veikt Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta vadības un kontroles sistēmas auditu un sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīziju rezultātā iegūtās informācijas uzkrāšanu, apkopošanu, sistematizēšanu un analīzi.

 

5. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta vecākais auditors (uz laiku)

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments nodrošina Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi, sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm, ministram un valsts sekretāram par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-       augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams vadības zinātnes, ekonomikas, finanšu, audita specialitātē)

-       teicamas zināšanas latviešu valodā un labas zināšanas angļu valodā

-       pieredze valsts pārvaldē Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības audita un uzraudzības jomā

-       Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana, Starptautisko revīzijas standartu pārzināšana

-       tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešamas labas praktiskas un teorētiskas zināšanas grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē

-       labas komunikācijas un sadarbības prasmes

-       prasme argumentēt savu viedokli gan rakstiski, gan mutiski

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-       vadīt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu atbilstības novērtējumu Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt novērtējuma rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

-       vadīt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

-       vadīt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu (turpmāk - sertificētie izdevumi) revīzijas un papildu revīzijas, ja nepieciešams, kā arī uzraudzīt sertificēto izdevumu revīziju rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu.

 

6. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju, t.i. veic valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta pasākumu komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu.

 Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:

-        augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā vai vadības zinībās

-        teicamas angļu valodas zināšanas

-        tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām;

-        vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

-        vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām un labas zināšanas par to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

-        prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

-        labas komunikācijas un sadarbības prasmes

-        iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās

-        atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

 Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

-        izvērtēt plānotās komercdarbības atbalsta programmas un projektus

-        gatavot atzinumus par valsts un pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem

-        gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu.

 

7.      Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments  ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

 Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:

-          augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā ekonomikā un/vai tiesību zinātnēs

-          ļoti labas angļu valodas zināšanas

-          vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

-          tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai  nepieciešama izpratne par starptautiskajām finanšu institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

-          pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apkopošanu un izvērtēšanu

-          analītiskā domāšana, prasme argumentēt savu viedokli

-          augsta atbildības sajūta un precizitāte

-          komunikabilitāte, iniciatīva, spēja strādāt komandā un laba stresa noturība

-          labas MS Office lietotāja prasmes

-          atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar Latvijas Republikas sadarbības ar starptautiskajām finanšu institūcijām nodrošināšanu un koordinēšanu.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-         karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-         darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-         un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/143.AKK4

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:

Iekšējā audita departamenta Informācijas sistēmu auditors/-e

Galvenie amata pienākumi:

-          veikt neatkarīgu, uz risku analīzi balstītu iekšējo kontroļu novērtējumu par informācijas tehnoloģiju pārvaldi un informācijas sistēmu darbību

-          veikt informācijas drošības auditus

-          sniegt Valsts kases vadībai informāciju par audita laikā veiktajām analīzēm novērtējumu, izstrādātajiem ieteikumiem iekšējās kontroles uzlabošanai

-          veikt izstrādāto ieteikumu ieviešanas uzraudzību

-          izstrādāt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un pārvaldības procesu uzlabošanai

-          uzturēt efektīvu komunikāciju ar auditējamo

-          precīzi un savlaicīgi sagatavot audita dokumentāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

-          pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju (IT) jomā, vēlams papildināta ar auditam atbilstošām speciālām studijām

-          praktiskā darba pieredze IT infrastruktūras un tīklu drošības sistēmu ekspluatācijā, pārvaldībā un uzturēšanā

-          vēlama praktiskā darba pieredze iekšējā auditā vai IT auditā

-          IT projektu vadības un sistēmu izstrādes metodoloģijas pārzināšana

-          zināšanas informācijas drošības jomā

-          angļu valodas zināšanas

-          precizitāte, spēja veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi

-          apzinīga un godprātīga attieksme pret darbu

-          pieredze konsultāciju sniegšanā, projektu vai darba grupu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

-          labas komunikācijas prasmes

-          atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

-            darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

-            stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

-            profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377.

Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2012/143.AKK5

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļā - vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas krievu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos, vēlamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par lietišķo protokolu un etiķeti

- vismaz viena gada darba pieredze starptautisko attiecību jomā

- pieredze starptautisko pasākumu organizēšanā

- prasme darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, MS PowerPoint un Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu, adrese: Republikas laukums 2, Rīga (4. stāvs, 411. kabinets). Tālrunis uzziņām 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2012/143.AKK6

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta amata vietu Ministru kabineta pārstāvja starptautiskajās cilvēktiesību institūcijās birojā

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās, starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)

- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā un diplomātiskajā dienestā, tai skaitā pieredze cilvēktiesību jomā

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu, un vēlams franču)

- prasme strādāt ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaicīgi analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā

Galvenie amata pienākumi:

- sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un Latvijas iestādēm gatavot Latvijas komentāru projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā

- sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un Latvijas iestādēm gatavot Latvijas komentāru un ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju Organizācijā

- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus.

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2012/143.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta eksperta (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus un politikas plānošanas dokumentus, lai nodrošinātu ES struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- pārzināt izglītības sektoru un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda ES Kohēzijas politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu un to grozījumu izstrādē ministrijas kompetences jomā sadarbībā ar vadošo iestādi, nozaru ministrijām, ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem partneriem, ievērojot izglītības un zinātnes sektora attīstības plānus, integrāciju ar tautsaimniecību un sabiedrības attīstību

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus ministrijas kompetencē esošajās struktūrfondu aktivitātēs, veikt to sabiedrisko apspriešanu un nodrošināt iesniegšanu struktūrfondu uzraudzības komitejā apstiprināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā izglītības vai struktūrfondu vadības jomā vismaz trīs gadi

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā

- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē

- zināšanas par ES lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu virzību ES struktūrfondu jautājumos

- zināšanas par izglītības sistēmu Latvijā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām institūcijām

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus: motivētu pieteikuma vēstuli, CV (Curriculum Vitae), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas. Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839 vai 67047879.


OP 2012/143.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā referenta (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- pārzināt izglītības sektoru un sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām analizēt un apkopot informāciju, kas nepieciešama struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu apguvei nepieciešamo normatīvo aktu izstrādei ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par aktivitāšu īstenošanu ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm izglītībā, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- izstrādāt Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda ierobežotas projektu atlases un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atklātas projektu atlases aktivitātēm projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas, vērtēšanas veidlapas un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodikas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā izglītības vai struktūrfondu vadības jomā vismaz viens gads

- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze darbā ar politikas ieviešanas procesiem un instrumentiem

- zināšanas par ES lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu virzību ES struktūrfondu jautājumos

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām institūcijām

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā, Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839 vai 67047879.


OP 2012/143.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta juriskonsulta (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu un sniegt priekšlikumus par nepieciešamību izstrādāt jaunus tiesību aktus

- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu izstrādāto iekšējo normatīvo aktu projektu pārbaudi

- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu izstrādāto lēmumu projektu tiesiskuma priekšpārbaudi

- izstrādāt iepirkuma dokumentu projektus, kas attiecas uz ministrijas kā struktūrfondu atbildīgās iestādes publisko iepirkumu rīkošanu un ir nepieciešami departamenta funkciju īstenošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā vismaz divi gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā vismaz viens gads

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā

- pieredze publisko iepirkumu jomā vismaz viens gads

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām institūcijām

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.

Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839 vai67047879.


OP 2012/143.AKK10

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz Elejas pagasta pārvaldes kultūras darba organizatora amatu

Prasības pretendentiem:

1) darbības sfērai atbilstoša izglītība

2) vismaz 3 gadu darba pieredze kultūras jomā

3) labas iemaņas darbā ar MS Office programmām

4) prasme rakstīt un īstenot projektus

5) vismaz vienas svešvalodas zināšanas

Iesniedzamie dokumenti:

1) pieteikuma vēstule

2) profesionālās darbības apraksts (CV)

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopija (ja pretendents studē - izziņa no izglītības iestādes par studijām)

4) rekomendācija no pašreizējās/ iepriekšējās darbavietas

Pieteikuma dokumentus sūtīt Jelgavas novada pašvaldības Kultūras nodaļai Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz Elejas pagasta pārvaldes kultūras darba organizatora amatu), vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Kultūras nodaļā, 406.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā līdz 2012.gada 21.septembrim. Kontakttālrunis 63024658.


OP 2012/143.AKK11

Lauku atbalsta dienesta Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz nenoteiktu laiku Kontroles un uzraudzības daļas vecāko inspektoru/-i (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- veikt pretendentu platību pieteikumu pārbaudes uz vietas

- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu pārbaudi

un uzraudzību

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar globālās pozicionēšanās sistēmas uztvērējiem - Trimble

- labas datora lietošanas prasmes ( MS Office standarta programmas, Arc Map)

- "B" kategorijas automašīnas vadītāja apliecība

- izpratne par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prasme

strādāt komandā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Preiļos

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027696 vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālr. uzziņām 65307371.


OP 2012/143.AKK12

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Dobeles teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā) referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā Vakances) jāiesniedz Dobeles teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Muldavas iela 16, Dobele, LV-3701. Informācija pa tālr. 63781456 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2012/143.AKK13

Pārtikas un veterinārā dienesta novērtēšanas un reģistrācijas centrs izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Veterināro zāļu uzraudzības un riska novērtēšanas daļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai farmācijā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi uzstāties un diskutēt, brīvi lasīt un rakstīt svešvalodā

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā

- obligāta pieredze zāļu aprites jomā

- pieredze zāļu ražošanas jautājumos

- pieredze darbā starptautiskās darba grupās

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus;

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

-pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicama komunikāciju prasme

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus un darba vietu Vecrīgā

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- iespēju regulāri papildināt zināšanas, sadarbojoties ar ārvalstu kolēģiem

- regulāru darbu starptautisku darba grupu sastāvā

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/veidlapas/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan ) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt uz e-pastu: nrc@pvd.gov.lv vai pastu, vai iesniegt Peldu ielā 30, 607.kab., Rīgā, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67095271.


OP 2012/143.AKK14

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē - Rīgā Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākais eksperts

(Darbs saistīts ar sistemātisku tirgus pētījumu un preču un pakalpojumu drošuma un atbilstības uzlabošanas projektu veikšanu, pastāvīgu kontaktu uzturēšanu ar uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) amatpersonām un dienesta komandējumiem (pārvietošanos)).

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- labas angļu valodas zināšanas (darbs ar Eiropas Savienības harmonizētiem standartiem un piemērojamo normatīvo aktu vadlīnijām angļu valodā)

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un iekļauties noteiktajos termiņos

- labas loģiskās domāšanas spējas

- spēja īsā laikā apgūt normatīvo aktu prasības un piemērot tās uzraudzības darbā

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība.

Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta likumā izvirzītajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam" Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67388633.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)