Laidiens: 11.09.2012., Nr. 143
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/143.AKK1
Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra"
izsludina konkursu uz divām VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietām Investīciju
projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā
Galvenie amata pienākumi:
- Norvēģijas valdības divpusējā
finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam līdzfinansētās programmas "Inovācijas
"zaļās" ražošanas jomā" iekšējo normatīvo aktu un dokumentu
paraugu izstrāde
- projektu iesniegumu
izvērtēšana, lēmumu un līgumu sagatavošana
- atskaišu par projektu
izvērtēšanas gaitu gatavošana
- projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- projektu īstenošanas
uzraudzība, atskaišu pieprasīšana un pārbaude
- projektu īstenošanas
līgumu grozījumu izvērtēšana un atzinumu sniegšana
- atbilžu sagatavošana uz
informācijas pieprasījumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas
papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)
- izpratne par ES fondu
vadību, darba pieredze ES fondu administrēšanā, EEZ vai Norvēģijas finanšu
instrumentu administrēšanā, publisko iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas grāmatvedībā
- zināšanas dokumentu
izstrādāšanā un noformēšanā
- labas angļu un krievu
valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību
- laba prasme strādāt ar
standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un
precizitāte, loģiskā domāšana
- spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- teicamas komunikācijas un
sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un
atbildīgu darbu komandā
- profesionālās izaugsmes
iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz š.g.
1.oktobrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga,
LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.
OP 2012/143.AKK2
izsludina konkursu uz vakanto amatu - docents Sociālo zinātņu fakultātē -
1 vieta (zinātnes nozare Politoloģija; apakšnozare Salīdzināmā politika)
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā uz docenta amatu, nepieciešams
doktora grāds attiecīgajā nozarē. Pretendentiem uz vakanto akadēmisko amatu
viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz rektorei adresēts iesniegums, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un
metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla
speciālistei, C 204.kabinets, Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi
"Konkurss uz akadēmisko amatu"; tālr.
26186555, fakss 64207229.
OP 2012/143.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Tiesību aktu departamenta Valsts resursu
politikas nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu
tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas
Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas
kompetencē esošajos jautājumos.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā
profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai
nepieciešama izpratne par valsts resursu politiku
- vēlama pieredze valsts resursu (finanšu līdzekļi,
nekustamais īpašums) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā
- vēlama izpratne par publiskā iepirkuma jomu
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu
- prasme darbā ar datoru
- prasme argumentēti pamatot savu
viedokli un strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- gatavot atzinumus
par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (t.sk. publiskais iepirkums
un nekustamie īpašumi) politikas jomā
- patstāvīgi un
darbojoties darba grupu sastāvā izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos
- izvērtēt un sniegt
priekšlikumus par ministrijas struktūrvienību un ministrijas padotības iestāžu
izstrādātajiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un sarežģītu tiesību
aktu projektiem.
2. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Publiskās
infrastruktūras plānošanas nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Finanšu ministrijas kā 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas
funkciju izpildi un piedalās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
sistēmas izveides funkciju izpildē.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā
profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās
sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai
nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības
principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par
tās darbības principiem
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Kohēzijas fonda
līdzfinansēto aktivitāšu transporta un enerģētikas jomā vadību.
3. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās
infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā
profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā,
vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un
mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai
nepieciešamas zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības
principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme
uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- datora lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word,
PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt Eiropas
Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un
aktivitāšu īstenošanas uzraudzību transporta jomā
- apkopot un izvērtēt
informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu
aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā.
4. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta auditors (uz noteiktu
laiku)
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments nodrošina Eiropas Savienības
fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi,
sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm,
ministram un valsts sekretāram par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu
palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto
izdevumu likumību un pareizību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā
profesionālā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās
vai inženierzinātnēs (izglītība audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu,
vadībzinību vai jurisprudences specialitātē tiks uzskatīts par priekšrocību)
- teicamas latviešu un labas angļu
valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldē vai
profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā
- tavā kompetencē esošo uzdevumu
veikšanai nepieciešamas labas praktiskas un teorētiskas zināšanas
grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
- labas datorprasmes
- labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli gan
rakstiski, gan mutiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- veikt 2007.-2013.gada plānošanas
perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas
Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
- veikt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada
plānošanas perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu (turpmāk -
sertificētie izdevumi) revīzijas un papildu revīzijas
- veikt Eiropas Savienības fondu
revīzijas departamenta vadības un kontroles sistēmas auditu un sertifikācijas
iestādes apstiprināto izdevumu revīziju rezultātā iegūtās informācijas
uzkrāšanu, apkopošanu, sistematizēšanu un analīzi.
5. Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta vecākais auditors (uz
laiku)
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments nodrošina Eiropas Savienības
fondu un ārvalstu finanšu palīdzības revīzijas iestādes funkciju izpildi,
sniedzot neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm,
ministram un valsts sekretāram par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu
palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto
izdevumu likumību un pareizību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā
profesionālā izglītība sociālās zinātnēs (vēlams vadības zinātnes, ekonomikas,
finanšu, audita specialitātē)
- teicamas zināšanas latviešu valodā un
labas zināšanas angļu valodā
- pieredze valsts pārvaldē Eiropas
Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības audita un uzraudzības jomā
- Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma
pārzināšana, Starptautisko revīzijas standartu pārzināšana
- tavā kompetencē esošo uzdevumu
veikšanai nepieciešamas labas praktiskas un teorētiskas zināšanas
grāmatvedībā, auditā, projektu vadībā vai finanšu analīzē un kontrolē
- labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli gan
rakstiski, gan mutiski
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- vadīt 2007.-2013.gada plānošanas
perioda Eiropas Savienības fondu atbilstības novērtējumu Eiropas Savienības
fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt novērtējuma rezultātā
izteikto ieteikumu ieviešanu
- vadīt 2007.-2013.gada plānošanas
perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas
Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu
rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu
- vadīt Eiropas Savienības fondu
2007.-2013.gada plānošanas perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto
izdevumu (turpmāk - sertificētie izdevumi) revīzijas un papildu revīzijas, ja
nepieciešams, kā arī uzraudzīt sertificēto izdevumu revīziju rezultātā izteikto
ieteikumu ieviešanu.
6. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (uz
noteiktu laiku)
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās komercdarbības atbalsta kontroles institūcijas funkciju, t.i. veic valsts un pašvaldības institūciju plānoto atbalsta
pasākumu komercdarbībai sākotnējo izvērtēšanu.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā izglītība
jurisprudencē, ekonomikā vai vadības zinībās
- teicamas angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu
veikšanai nepieciešama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu
ieviešanas sistēmām;
- vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas
Savienības institūcijām un labas zināšanas par to darbības principiem un lēmumu
pieņemšanas procesiem
- prasme formulēt un izteikt
mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- labas komunikācijas un
sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja
nestandarta situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- izvērtēt plānotās komercdarbības
atbalsta programmas un projektus
- gatavot atzinumus par valsts un
pašvaldības institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem
- gatavot metodoloģiskos
materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu.
7. Finanšu tirgus politikas departamenta
Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu
laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā
izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā ekonomikā un/vai tiesību
zinātnēs
- ļoti labas angļu
valodas zināšanas
- vēlama darba
pieredze valsts pārvaldē
- tavā kompetencē
esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama izpratne par starptautiskajām
finanšu institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem
un lēmumu pieņemšanas procesu
- pieredze darbā ar
liela apjoma informācijas apkopošanu un izvērtēšanu
- analītiskā domāšana,
prasme argumentēt savu viedokli
- augsta atbildības
sajūta un precizitāte
- komunikabilitāte,
iniciatīva, spēja strādāt komandā un laba stresa noturība
- labas MS Office lietotāja
prasmes
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar Latvijas
Republikas sadarbības ar starptautiskajām finanšu institūcijām nodrošināšanu un
koordinēšanu.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts
pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/143.AKK4
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu:
Iekšējā audita departamenta Informācijas sistēmu auditors/-e
Galvenie amata pienākumi:
- veikt neatkarīgu, uz
risku analīzi balstītu iekšējo kontroļu novērtējumu par informācijas
tehnoloģiju pārvaldi un informācijas sistēmu darbību
- veikt informācijas
drošības auditus
- sniegt Valsts kases
vadībai informāciju par audita laikā veiktajām analīzēm novērtējumu,
izstrādātajiem ieteikumiem iekšējās kontroles uzlabošanai
- veikt izstrādāto
ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- izstrādāt
priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un pārvaldības procesu
uzlabošanai
- uzturēt efektīvu
komunikāciju ar auditējamo
- precīzi un
savlaicīgi sagatavot audita dokumentāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā
izglītība informācijas tehnoloģiju (IT) jomā, vēlams papildināta ar auditam
atbilstošām speciālām studijām
- praktiskā darba
pieredze IT infrastruktūras un tīklu drošības sistēmu ekspluatācijā, pārvaldībā
un uzturēšanā
- vēlama praktiskā
darba pieredze iekšējā auditā vai IT auditā
- IT projektu vadības
un sistēmu izstrādes metodoloģijas pārzināšana
- zināšanas
informācijas drošības jomā
- angļu valodas
zināšanas
- precizitāte, spēja
veikt analītisku darbu, strādāt radoši un patstāvīgi
- apzinīga un
godprātīga attieksme pret darbu
- pieredze
konsultāciju sniegšanā, projektu vai darba grupu vadībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas komunikācijas
prasmes
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā
organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu
atalgojumu un sociālās garantijas
-
profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam, Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV 1919, fakss 67094377.
Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2012/143.AKK5
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes
departamenta Starptautisko lietu nodaļā - vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas krievu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos, vēlamas angļu valodas
zināšanas
- zināšanas par lietišķo protokolu un etiķeti
- vismaz viena gada darba pieredze starptautisko attiecību jomā
- pieredze starptautisko pasākumu organizēšanā
- prasme darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, MS
PowerPoint un Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski
uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Republikas laukums 2, Rīga (4. stāvs, 411. kabinets).
Tālrunis uzziņām 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2012/143.AKK6
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta amata vietu Ministru kabineta pārstāvja starptautiskajās
cilvēktiesību institūcijās birojā
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- juridiskā izglītība (vēlams maģistra grāds cilvēktiesībās,
starptautiskajās tiesībās vai konstitucionālajās tiesībās)
- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko cilvēktiesību standartu zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā un diplomātiskajā dienestā, tai
skaitā pieredze cilvēktiesību jomā
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu, un vēlams franču)
- prasme strādāt ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaicīgi analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem
termiņiem
- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā
Galvenie amata pienākumi:
- sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un Latvijas iestādēm gatavot
Latvijas komentāru projektus iesniegšanai Eiropas Cilvēktiesību tiesā
- sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un Latvijas iestādēm gatavot
Latvijas komentāru un ziņojumu projektus iesniegšanai Apvienoto Nāciju
Organizācijā
- sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem
- gatavot tiesību aktu projektus.
Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2012/143.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta eksperta
(ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus un politikas plānošanas dokumentus, lai
nodrošinātu ES struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību
ievērošanu
- pārzināt izglītības sektoru un sadarbībā ar citām ministrijas
struktūrvienībām analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas
Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu plānošanu
atbilstoši nozares vajadzībām, plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi
ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas
perioda ES Kohēzijas politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu
un to grozījumu izstrādē ministrijas kompetences jomā sadarbībā ar vadošo
iestādi, nozaru ministrijām, ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem
partneriem, ievērojot izglītības un zinātnes sektora attīstības plānus,
integrāciju ar tautsaimniecību un sabiedrības attīstību
- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus ministrijas kompetencē
esošajās struktūrfondu aktivitātēs, veikt to sabiedrisko apspriešanu un
nodrošināt iesniegšanu struktūrfondu uzraudzības komitejā apstiprināšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā izglītības vai struktūrfondu
vadības jomā vismaz trīs gadi
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē
- zināšanas par ES lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu virzību ES
struktūrfondu jautājumos
- zināšanas par izglītības sistēmu Latvijā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām
institūcijām
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050,
e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus: motivētu
pieteikuma vēstuli, CV (Curriculum Vitae), augstāko izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas. Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839
vai 67047879.
OP 2012/143.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā
referenta (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu Eiropas Savienības
struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu
- pārzināt izglītības sektoru un sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām
analizēt un apkopot informāciju, kas nepieciešama struktūrfondu (Eiropas
Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu apguvei
nepieciešamo normatīvo aktu izstrādei ministrijas kompetencē esošajām
struktūrfondu aktivitātēm
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par aktivitāšu īstenošanu
ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm izglītībā, nodrošināt
to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā
- izstrādāt Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda
ierobežotas projektu atlases un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atklātas
projektu atlases aktivitātēm projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas,
vērtēšanas veidlapas un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodikas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā izglītības vai struktūrfondu
vadības jomā vismaz viens gads
- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze darbā ar politikas ieviešanas procesiem un
instrumentiem
- zināšanas par ES lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu virzību ES
struktūrfondu jautājumos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai
Ministru kabinetā vai Saeimā
- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām
institūcijām
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā, Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050,
e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas.
Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839 vai 67047879.
OP 2012/143.AKK9
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta juriskonsulta
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu Eiropas Savienības
struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu un sniegt
priekšlikumus par nepieciešamību izstrādāt jaunus tiesību aktus
- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu izstrādāto iekšējo normatīvo aktu
projektu pārbaudi
- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu izstrādāto lēmumu projektu
tiesiskuma priekšpārbaudi
- izstrādāt iepirkuma dokumentu projektus, kas attiecas uz ministrijas kā
struktūrfondu atbildīgās iestādes publisko iepirkumu rīkošanu un ir
nepieciešami departamenta funkciju īstenošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskā darbā vismaz divi gadi
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā vismaz viens gads
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
- pieredze publisko iepirkumu jomā vismaz viens gads
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām
institūcijām
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050,
e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas.
Tālruņi uzziņām 67047892, 67047839 vai67047879.
OP 2012/143.AKK10
Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz Elejas pagasta pārvaldes
kultūras darba organizatora amatu
Prasības pretendentiem:
1) darbības sfērai atbilstoša izglītība
2) vismaz 3 gadu darba pieredze kultūras jomā
3) labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
4) prasme rakstīt un īstenot projektus
5) vismaz vienas svešvalodas zināšanas
Iesniedzamie dokumenti:
1) pieteikuma vēstule
2) profesionālās darbības apraksts (CV)
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopija (ja pretendents studē - izziņa no
izglītības iestādes par studijām)
4) rekomendācija no pašreizējās/ iepriekšējās darbavietas
Pieteikuma dokumentus sūtīt Jelgavas novada pašvaldības Kultūras nodaļai
Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz Elejas pagasta
pārvaldes kultūras darba organizatora amatu), vai iesniegt personīgi Jelgavas
novada pašvaldības Kultūras nodaļā, 406.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba
laikā līdz 2012.gada 21.septembrim. Kontakttālrunis 63024658.
OP 2012/143.AKK11
Lauku atbalsta dienesta Dienvidlatgales reģionālā lauksaimniecības
pārvalde aicina darbā uz nenoteiktu laiku Kontroles un uzraudzības daļas vecāko
inspektoru/-i (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- veikt pretendentu platību pieteikumu pārbaudes uz vietas
- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu
pārbaudi
un uzraudzību
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar globālās pozicionēšanās sistēmas uztvērējiem - Trimble
- labas datora lietošanas prasmes ( MS Office standarta programmas, Arc Map)
- "B" kategorijas automašīnas vadītāja apliecība
- izpratne par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas spējas un
prasme
strādāt komandā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Preiļos
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027696 vai Preiļos,
Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālr. uzziņām 65307371.
OP 2012/143.AKK12
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts
probācijas dienesta Dobeles teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā)
referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā
Vakances) jāiesniedz Dobeles teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Muldavas iela 16, Dobele, LV-3701. Informācija pa tālr.
63781456 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2012/143.AKK13
Pārtikas un veterinārā dienesta novērtēšanas un reģistrācijas centrs
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Veterināro
zāļu uzraudzības un riska novērtēšanas daļas vadītājs (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai farmācijā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī,
kas ļauj brīvi uzstāties
un diskutēt, brīvi lasīt un rakstīt svešvalodā
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā
- obligāta pieredze zāļu aprites jomā
- pieredze zāļu ražošanas jautājumos
- pieredze darbā starptautiskās darba grupās
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu,
izdarīt atbilstošus secinājumus;
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
-pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikāciju prasme
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus un darba vietu Vecrīgā
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- iespēju regulāri papildināt zināšanas, sadarbojoties ar ārvalstu kolēģiem
- regulāru darbu starptautisku darba grupu sastāvā
Motivētu pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī
pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama
http://www.pvd.gov.lv/lat/lab_izvlne/veidlapas/veidlapas/lai_piedaltos_konkurs_uz_vakan ) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt uz e-pastu: nrc@pvd.gov.lv vai
pastu, vai iesniegt Peldu ielā 30, 607.kab., Rīgā, LV - 1050. Tālrunis
informācijai 67095271.
OP 2012/143.AKK14
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē - Rīgā Tehniskās un
metroloģiskās uzraudzības daļas vecākais eksperts
(Darbs saistīts ar sistemātisku tirgus pētījumu un preču un pakalpojumu
drošuma un atbilstības uzlabošanas projektu veikšanu, pastāvīgu kontaktu
uzturēšanu ar uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) amatpersonām un dienesta
komandējumiem (pārvietošanos)).
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- labas angļu valodas zināšanas (darbs ar Eiropas Savienības harmonizētiem
standartiem un piemērojamo normatīvo aktu vadlīnijām angļu valodā)
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un iekļauties noteiktajos termiņos
- labas loģiskās domāšanas spējas
- spēja īsā laikā apgūt normatīvo aktu prasības un piemērot tās uzraudzības
darbā
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta
likumā izvirzītajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV
sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam"
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013, 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67388633.