Laidiens: 04.09.2012., Nr. 139
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/139.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz
nenoteiktu laiku) darbam parāda vadības jomā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt finanšu tirgu analīzi un gatavot apskatus par aktualitātēm finanšu
tirgos
- modelēt valsts parāda apkalpošanas izmaksu scenārijus
- kontrolēt un analizēt valsts parāda vadības portfeļa rādītāju ievērošanu
un valsts parāda un aktīvu portfeļa valūtu atklāto pozīciju
- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu
likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība matemātikā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama pieredze finanšu tirgus analīzes veikšanā
- vēlamas papildu zināšanas finanšu risku analīzes jomā
- teicamas zināšanas statistikā un ekonometrijā
- teicamas datorprasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē
- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma
informāciju
- labas komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz
e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss: 67094377. Papildu informācija: tālr.
67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2012/139.AKK2
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā inspektora (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības
procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības
iestādēs, zinātniskajās institūcijās
- pārkāpumu gadījumos, par
kuriem paredzēta administratīvā atbildība, sastādīt administratīvo pārkāpumu
protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo
sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus
- doties komandējumos un
darba braucienos
- veikt citus Izglītības
likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību
zinātnē
- darba (civildienesta)
pieredze valsts pārvaldē vai izglītības iestādes vadībā, vai ar tiesību aktu
izstrādi, kontroli saistītā jomā ne mazāk kā divi gadi
- prasme sadarboties,
strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos
darba apstākļos
- teicamas komunikācijas un
argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un
rakstos)
- prasme analizēt
informāciju un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes
darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un
motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
- vēlamas krievu un vēl
vienas svešvalodas zināšanas
- vēlama auto transporta
vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un
atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, divas
rekomendācijas (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus - iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas
pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija un prasmes atbilst
šajā amata sludinājumā noteiktajām prasībām.
OP 2012/139.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
inspektora (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības
procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības
iestādēs
- pārkāpumu gadījumos, par
kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt lietvedību administratīvā
pārkāpuma lietā
- sagatavot ar iesnieguma
izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un
darba braucienos
- veikt citus Izglītības
likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību
zinātnē
- darba (civildienesta)
pieredze valsts pārvaldē vai izglītības iestādes vadībā, vai ar tiesību aktu
izstrādi, kontroli saistītā jomā ne mazāk kā divi gadi
- prasme sadarboties,
strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos
darba apstākļos
- teicamas komunikācijas un
argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un
rakstos)
- prasme analizēt informāciju
un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes
darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un
motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
- vēlamas krievu valodas
zināšanas
- vēlama autotransporta
vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un
atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, divas
parakstītas rekomendācijas vēstules (norādot rekomendāciju sniedzēju
kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) -
iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā (Zigfrīda Annas
Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050), divdesmit dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība,
profesionālā kvalifikācija un prasmes atbilst šajā amata sludinājumā
noteiktajām prasībām.
OP 2012/139.AKK4
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Informācijas, izdevniecības un
poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas vecākais referents
Pamatpienākumi:
Veikt CSP mājaslapā ievietotās informācijas
aktualizāciju, tās satura pilnveidošanu, jaunu tēmu un rakstu sagatavošanu un
ievietošanu. Sagatavot un realizēt priekšlikumus mājaslapas
funkcionalitātes paplašināšanai un izmaiņām jau esošajos risinājumos.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju
jomā
- zināšanas par HTML,
CSS
- pieredze darbā ar
atvērtā koda satura vadības sistēmu "Drupal"
tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja lasīt un
saprast pienākumu izpildei nepieciešamo informāciju angļu valodā
- spēja patstāvīgi
meklēt risinājumus
- labas sadarbības un
komunikācijas spējas.
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas
www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366851 vai 67366853.
OP 2012/139.AKK5
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta
departamenta Struktūrfondu projektu atbalsta nodaļas vecāko ekspertu (ierēdņa
amats)
Pienākumi:
- veikt Eiropas Savienības fondu
finansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu un to iesniegšanu Iepirkumu
uzraudzības birojā
- veikt Eiropas Savienības
fondu finansējuma saņēmēju iepirkumu dokumentācijas pārbaudes
- veikt Eiropas Savienības
fondu finansējuma saņēmēju iepirkumu procedūras norises pārbaudes
- sagatavot atzinumus par
Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu pirmspārbaudes
un pārbaudes rezultātiem
- nodrošināt konsultāciju
sniegšanu Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējiem publisko iepirkumu
jautājumos
- veikt pārbaudes projektu
īstenošanas vietās
Prasības:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā profesionālā vai
akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālā izglītība) tiesību
zinātnēs, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz trīs gadu darba
pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu dokumentācijas izstrādē, iepirkumu
veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā)
- pieredze valsts pārvaldes
darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- zināšanas par Publisko
iepirkumu likuma piemērošanu
- zināšanas par valsts
administratīvo struktūru un procesiem
- vēlamas zināšanas Eiropas
Savienības fondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu
īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē
- angļu valodas zināšanas (Intermediate līmenis, spēja lasīt, saprast un
rakstīt)
- labas datora lietošanas
prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
- labas komunikācijas
prasmes
- teicamas prezentēšanas
prasmes
- prasme strādāt komandā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts
pārvaldē
- neatsveramu pieredzi
- kvalifikācijas
paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un
sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga,
Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/139.AKR1
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa kārtībā Pārtikas un
veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Rēzekne" inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 25.augustā
iecelta RITA KOKARE.
OP 2012/139.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa kārtībā Pārtikas un
veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Rīga" inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 27.augustā
iecelta INDRA IVANOVSKA.
OP 2012/139.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa
kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles
punkta "Rīga" inspektora amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 30.augustā iecelts
PĒTERIS EGLĪTIS.
OP 2012/139.AKR4
Zemkopības
ministrija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta Tiesiskās uzraudzības
nodaļas juriskonsulta amatu ir noslēdzies bez rezultātiem.
OP 2012/139.AKR5
Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Tirgus un tiešā atbalsta
departamenta Pārtikas nozares nodaļas vecākā referenta amatā iecelts JEVGĒNIJS
BUROVS.
OP 2012/139.AKR6
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada
3.septembrī Centrālvidzemes virsmežniecības mežziņa
amatā (uz noteiktu laiku) iecelts KASPARS PICKA.