Laidiens: 04.09.2012., Nr. 139

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/139.AKK1

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz nenoteiktu laiku) darbam parāda vadības jomā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu tirgu analīzi un gatavot apskatus par aktualitātēm finanšu tirgos

- modelēt valsts parāda apkalpošanas izmaksu scenārijus

- kontrolēt un analizēt valsts parāda vadības portfeļa rādītāju ievērošanu un valsts parāda un aktīvu portfeļa valūtu atklāto pozīciju

- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība matemātikā, finansēs vai ekonomikā

- vēlama pieredze finanšu tirgus analīzes veikšanā

- vēlamas papildu zināšanas finanšu risku analīzes jomā

- teicamas zināšanas statistikā un ekonometrijā

- teicamas datorprasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē

- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss: 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2012/139.AKK2

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā inspektora (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

-         kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

-         veikt pārbaudes izglītības iestādēs, zinātniskajās institūcijās

-         pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

-         izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

-         doties komandējumos un darba braucienos

-         veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē

-         darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai izglītības iestādes vadībā, vai ar tiesību aktu izstrādi, kontroli saistītā jomā ne mazāk kā divi gadi

-         prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

-         teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

-         prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

-         labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

-         izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus

-         vēlamas krievu un vēl vienas svešvalodas zināšanas

-         vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

-         interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

-         labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, divas rekomendācijas (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus - iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija un prasmes atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajām prasībām.


OP 2012/139.AKK3

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz inspektora (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

-         kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

-         veikt pārbaudes izglītības iestādēs

-         pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā

-         sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

-         doties komandējumos un darba braucienos

-         veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē

-         darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai izglītības iestādes vadībā, vai ar tiesību aktu izstrādi, kontroli saistītā jomā ne mazāk kā divi gadi

-         prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

-         teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

-         prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

-         labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

-         izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus

-         vēlamas krievu valodas zināšanas

-         vēlama autotransporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

-         interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

-         labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, divas parakstītas rekomendācijas vēstules (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) - iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā (Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050), divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija un prasmes atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajām prasībām.


OP 2012/139.AKK4

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas vecākais referents

Pamatpienākumi:

Veikt CSP mājaslapā ievietotās informācijas aktualizāciju, tās satura pilnveidošanu, jaunu tēmu un rakstu sagatavošanu un ievietošanu. Sagatavot un realizēt priekšlikumus mājaslapas funkcionalitātes paplašināšanai un izmaiņām jau esošajos risinājumos.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-          akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju jomā

-          zināšanas par HTML, CSS

-          pieredze darbā ar atvērtā koda satura vadības sistēmu "Drupal" tiks uzskatīta par priekšrocību

-          spēja lasīt un saprast pienākumu izpildei nepieciešamo informāciju angļu valodā

-          spēja patstāvīgi meklēt risinājumus

-          labas sadarbības un komunikācijas spējas.

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi.

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.


OP 2012/139.AKK5

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta departamenta Struktūrfondu projektu atbalsta nodaļas vecāko ekspertu (ierēdņa amats)

Pienākumi:

-         veikt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu un to iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā

-         veikt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju iepirkumu dokumentācijas pārbaudes

-         veikt Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju iepirkumu procedūras norises pārbaudes

-         sagatavot atzinumus par Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu pirmspārbaudes un pārbaudes rezultātiem

-         nodrošināt konsultāciju sniegšanu Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējiem publisko iepirkumu jautājumos

-         veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Prasības:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālā izglītība) tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

-         vismaz trīs gadu darba pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu dokumentācijas izstrādē, iepirkumu veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā)

-         pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē

-         zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

-         zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem

-         vēlamas zināšanas Eiropas Savienības fondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē

-         angļu valodas zināšanas (Intermediate līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)

-         labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

-         labas analītiskās prasmes

-         labas komunikācijas prasmes

-         teicamas prezentēšanas prasmes

-         prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

-         atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-         neatsveramu pieredzi

-         kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

-         stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/139.AKR1

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rēzekne" inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 25.augustā iecelta RITA KOKARE.


OP 2012/139.AKR2

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 27.augustā iecelta INDRA IVANOVSKA.


OP 2012/139.AKR3

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Konkursa kārtībā Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektora amatā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 30.augustā iecelts PĒTERIS EGLĪTIS.


OP 2012/139.AKR4

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta Tiesiskās uzraudzības nodaļas juriskonsulta amatu ir noslēdzies bez rezultātiem.


OP 2012/139.AKR5

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Tirgus un tiešā atbalsta departamenta Pārtikas nozares nodaļas vecākā referenta amatā iecelts JEVGĒNIJS BUROVS.


OP 2012/139.AKR6

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 3.septembrī Centrālvidzemes virsmežniecības mežziņa amatā (uz noteiktu laiku) iecelts KASPARS PICKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)