Laidiens: 30.08.2012., Nr. 137

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/137.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz sistēmanalītiķa amatu Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļā

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmu (IS) darbības stratēģijas izstrādē un ieviešanā

- veikt Uzņēmumu reģistra biznesa procesu analīzi, sagatavot Uzņēmumu reģistra IS izstrādes analīzes dokumentus, novērtēt nepieciešamo laiku un cilvēku resursus Uzņēmumu reģistra IS izmaiņu pieprasījumu īstenošanai

- veidot sarežģītas datu atlases

- piedalīties izstrādātās programmatūras vai tās labojumu ieviešanas koordinēšanā un organizēšanā, piedalīties testēšanā, sagatavot testēšanas plānu un testpiemērus

- sadarboties ar Uzņēmumu reģistra IS izstrādātāju un uzturētāju programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas informācijas tehnoloģijās, informācijas sistēmu uzturēšanā un pilnveidošanā, teicamas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas un organizatora spējas, augsta atbildības sajūta, izteikta analītiskā domāšana

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar Visual FoxPro, PostgreSQL un XML

- pieredze darbā ar SharePoint vai MicroStrategy tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2012/137.AKK2

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz Finanšu departamenta Saistību un mantisko vērtību uzskaites daļas vecākā apgādes grāmatveža amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt grāmatvedības dokumentācijas apstrādi, uzskaiti un kontroli

- veikt kreditoru uzskaiti

- apstrādāt un kontrolēt avansa norēķinus

- apstrādāt bankas maksājumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atskaites valsts institūcijām un vadībai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Horizon

- prasme noformēt analīzes un atskaišu materiālus, izmantojot attiecīgās programmas (Word, Excel, u.c.)

- prasme strādāt komandā, iniciatīva, spēja uzņemties atbildību un plānot savu darbu, pozitīva attieksme pret darbu un kolēģiem

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- bruto darba algu Ls 418 līdz Ls 594

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- sociālās garantijas un stabilu darba vietu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2012.gada 7.septembrim ieskaitot sūtīt VZD Personāla daļai 11.novembra krastmalā 31, Rīgā, LV-1050, e-pasts: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2012/137.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

 

1. Budžeta departamenta Lauksaimniecības, lauku attīstības un vides finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- izpratne par valsts budžeta veidošanu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešamas analītiskās spējas un precizitāte

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Office), īpaši labas iemaņas darbam ar MS Excel

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas budžeta pārraudzību:

- gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšana

- gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpilde

- atzinumu par Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem sagatavošana, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz valsts budžetu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.

 

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas eksperts (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā Tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- darba organizēšanas, koordinācijas un argumentācijas prasmes

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību ekonomikas un reģionālās attīstības jomā

- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.


OP 2012/137.AKK4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāju

Galvenie pienākumi:

- plānot un nodrošināt Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras (t.sk. Latvijas valsts portāla www.latvija.lv, Valsts informācijas sistēmu savietotāja un Publisko pakalpojumu kataloga) darbību un attīstību

- nodrošināt ar Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras izveidi un darbību saistīto organizatorisko modeļu izveidi, kā arī to izveides un ieviešanas plānošanu un organizēšanu

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par elektronisko pakalpojumu un Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

- kompetences ietvaros uzraudzīt plānot un organizēt iepirkumus, kā arī nodrošināt to uzraudzību un iepirkumu līgumu izpildes koordinēšanu

Prasības:

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (vēlama ekonomikas vai vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā) un ir papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze informācijas tehnoloģijām saistītos projektos (informāciju sistēmu izveidē un attīstībā)

- pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā

- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- zināšanas IT pārvaldības jomā

- zināšanas par elektronisko pakalpojumu infrastruktūru un elektroniskajiem pakalpojumiem, tās uzbūves principiem

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt radošu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2012/137.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

 Prasības pretendentam:

-          vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

-          zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

-          teicama saskarsmes kultūra

-          teicamas latviešu valodas zināšanas

-          krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

-          zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

-          interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

-          labus darba apstākļus

-          atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

-          profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

-          darba vietu Rīgas centrā.

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2012/137.AKK6

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu Aizkraukles rajona tiesas zemesgrāmatu nodaļā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

- labas iemaņas darbā ar datoru

- laba reputācija

Konkursā tiesneša amata kandidātus/-tes vērtēs saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājas lapā www.ta.gov.lv, sadaļā "Darba piedāvājumi"), izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063844.


OP 2012/137.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība

- izpratne par LR tiesību sistēmu un normatīvo aktu izstrādi

- labas angļu valodas zināšanas

- datortehnikas lietošanas prasmes

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- darbs ar nodaļas kompetencē esošajām informācijas sistēmām, datu analīze

- statistikas pārskatu sagatavošana

- fizisko un juridisko personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un atbilžu sagatavošana

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013034, 67013183.


OP 2012/137.AKK8

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Liepājas teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā) referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Liepājas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401. Informācija pa tālruni 63489174 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2012/137.AKK9

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādām vakanto ierēdņu amata vietām - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā) referents(-e) uz noteiktu laiku (1 vakance), Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā) referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā Vakances)) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Pils iela 14, Tukums, LV-3101. Informācija pa tālruni 63124773 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)