Laidiens: 30.08.2012., Nr. 137
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/137.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs izsludina konkursu uz sistēmanalītiķa amatu
Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļā
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Uzņēmumu reģistra informācijas sistēmu (IS) darbības
stratēģijas izstrādē un ieviešanā
- veikt Uzņēmumu reģistra biznesa procesu analīzi, sagatavot Uzņēmumu
reģistra IS izstrādes analīzes dokumentus, novērtēt nepieciešamo laiku un
cilvēku resursus Uzņēmumu reģistra IS izmaiņu pieprasījumu īstenošanai
- veidot sarežģītas datu atlases
- piedalīties izstrādātās programmatūras vai tās labojumu ieviešanas
koordinēšanā un organizēšanā, piedalīties testēšanā, sagatavot testēšanas plānu
un testpiemērus
- sadarboties ar Uzņēmumu reģistra IS izstrādātāju un uzturētāju
programmatūras izstrādes un pilnveidošanas jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas informācijas tehnoloģijās, informācijas sistēmu uzturēšanā un
pilnveidošanā, teicamas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas un organizatora spējas, augsta atbildības sajūta,
izteikta analītiskā domāšana
- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar Visual
FoxPro, PostgreSQL un XML
- pieredze darbā ar SharePoint vai MicroStrategy
tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2012/137.AKK2
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz Finanšu departamenta Saistību
un mantisko vērtību uzskaites daļas vecākā apgādes grāmatveža amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt grāmatvedības dokumentācijas apstrādi, uzskaiti un kontroli
- veikt kreditoru uzskaiti
- apstrādāt un kontrolēt avansa norēķinus
- apstrādāt bankas maksājumus
- savas kompetences ietvaros sagatavot atskaites valsts institūcijām un
vadībai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu Horizon
- prasme noformēt analīzes un atskaišu materiālus, izmantojot attiecīgās
programmas (Word, Excel, u.c.)
- prasme strādāt komandā, iniciatīva, spēja uzņemties atbildību un plānot
savu darbu, pozitīva attieksme pret darbu un kolēģiem
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- bruto darba algu Ls 418 līdz Ls 594
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
- sociālās garantijas un stabilu darba vietu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2012.gada 7.septembrim ieskaitot sūtīt VZD Personāla daļai 11.novembra
krastmalā 31, Rīgā, LV-1050, e-pasts: konkurss@vzd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2012/137.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz
šādiem amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot,
un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes
iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā
gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī
uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami
enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Budžeta departamenta Lauksaimniecības,
lauku attīstības un vides finansēšanas nodaļas vecākais referents
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un
gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu,
ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību
izpildi saistītu jautājumu risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas
izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām
prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība ekonomikā vai finansēs
- angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes
institūcijās
- izpratne par valsts budžeta veidošanu
- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai
nepieciešamas analītiskās spējas un precizitāte
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Office), īpaši
labas iemaņas darbam ar MS Excel
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim nodrošināt Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas budžeta pārraudzību:
- gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšana
- gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par
budžetu un finanšu vadību izpilde
- atzinumu par Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību
aktu projektiem sagatavošana, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz valsts
budžetu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā;
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības
departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas eksperts (uz
noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments
ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā Tev jāatbilst šādām
prasībām:
- augstākā
akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar
kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē
- ļoti
labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze
darbā valsts pārvaldē
-
zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem un lēmumu pieņemšanas
procesu
- Tavā
kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlamas profesionālās iemaņas projektu
vadībā un uzraudzībā
- darba
organizēšanas, koordinācijas un argumentācijas prasmes
- prasme
strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
Mūsu kolektīvā mēs Tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda
līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību
ekonomikas un reģionālās attīstības jomā
- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī
koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu,
veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un
aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju Tu
atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.
OP 2012/137.AKK4
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko
pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas vadītāju
Galvenie pienākumi:
- plānot un nodrošināt Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras (t.sk.
Latvijas valsts portāla www.latvija.lv, Valsts
informācijas sistēmu savietotāja un Publisko pakalpojumu kataloga) darbību un
attīstību
- nodrošināt ar Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras izveidi un darbību
saistīto organizatorisko modeļu izveidi, kā arī to izveides un ieviešanas
plānošanu un organizēšanu
- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par
elektronisko pakalpojumu un Elektronisko pakalpojumu infrastruktūras
izmantošanas jautājumiem
- kompetences ietvaros uzraudzīt plānot un organizēt iepirkumus, kā arī
nodrošināt to uzraudzību un iepirkumu līgumu izpildes koordinēšanu
Prasības:
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim (vēlama ekonomikas vai vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju vai
telekomunikāciju jomā) un ir papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze informācijas tehnoloģijām
saistītos projektos (informāciju sistēmu izveidē un attīstībā)
- pieredze un zināšanas IT un telekomunikāciju jomā
- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- zināšanas IT pārvaldības jomā
- zināšanas par elektronisko pakalpojumu infrastruktūru un elektroniskajiem
pakalpojumiem, tās uzbūves principiem
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt radošu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2012/137.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu
laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu
informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to
saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā
savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība,
vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā
un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes
kultūra
- teicamas latviešu
valodas zināšanas
- krievu un angļu
valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas
administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un
atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba
apstākļus
- atalgojumu un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās
izaugsmes iespējas, apmācības
- darba
vietu Rīgas centrā.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu:
info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim
uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2012/137.AKK6
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu
Aizkraukles rajona tiesas zemesgrāmatu nodaļā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
- labas iemaņas darbā ar datoru
- laba reputācija
Konkursā tiesneša amata kandidātus/-tes vērtēs
saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu Europass CV formātā (Europass CV
veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājas lapā www.ta.gov.lv,
sadaļā "Darba piedāvājumi"), izglītību apliecinošu dokumentu
apliecinātas kopijas un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus
dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas
Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai Ūnijas ielā
8, k-9, Rīgā, LV-1084, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālr.
uzziņām 67063854, 67063844.
OP 2012/137.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu
politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- izpratne par LR tiesību sistēmu un normatīvo aktu izstrādi
- labas angļu valodas zināšanas
- datortehnikas lietošanas prasmes
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt savu darbu
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- darbs ar nodaļas kompetencē esošajām informācijas sistēmām, datu analīze
- statistikas pārskatu sagatavošana
- fizisko un juridisko personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un atbilžu
sagatavošana
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā,
LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Uzziņas pa tālr. 67013034, 67013183.
OP 2012/137.AKK8
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts
probācijas dienesta Liepājas teritoriālās struktūrvienības vecākais(-ā)
referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga
vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.vcp.gov.lv) jāiesniedz 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Liepājas
teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Graudu iela 50, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63489174 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2012/137.AKK9
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādām vakanto ierēdņu amata
vietām - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības
vecākais(-ā) referents(-e) uz noteiktu laiku (1 vakance), Tukuma teritoriālās
struktūrvienības vecākais(-ā) referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga
vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā
Vakances)) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Pils iela 14,
Tukums, LV-3101. Informācija pa tālruni 63124773 vai 67021181, vai arī Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.