Laidiens: 10.08.2012., Nr. 126

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/126.AKK1

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā eksperta/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt aprēķinus par sekundārajai ambulatorajai veselības aprūpei nepieciešamo līdzekļu apjomu un to sadalījumu pa noteiktiem maksājumiem

- veikt sekundārās ambulatorās veselības aprūpes sniegto pakalpojumu analīzi un detalizēti skaidrot iegūtos rezultātus

- sagatavot pārskatus par ambulatori sniegtajiem pakalpojumiem

- darbs ar vadības informācijas sistēmu

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- sniegt informāciju un skaidrojumus veselības aprūpes speciālistiem par ambulatoro pakalpojumu apmaksu

- sagatavot rīkojumu un iekšējo noteikumu projektus

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai dabas zinātnēs

- pieredze darbā ar datubāzēm

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL, Word, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze metodisko materiālu izstrādē

- vēlama darba pieredze veselības aprūpes jomā

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- atalgojumu no Ls 493 (bruto)

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Administratīvā departamenta Personāla nodaļai (ar norādi - vecākais eksperts Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļā) Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai pa e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv līdz 2012.gada 31.augustam. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2012/126.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Ventspilī)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

-izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Ventspils reģionālajā nodaļā Lakstīgalu ielā 1, Ventspilī, LV-3601, (ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 63607840, fakss 63607838, vai e-pasts: Gunita.Astukevica@vsaa.lv.


OP 2012/126.AKK3

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts sekretāra vietnieka administratīvajos jautājumos ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā administratīvā amatā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas komunikācijas prasmes

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu

- labas svešvalodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts motivēts pieteikums

- aktuāls dzīves gājuma apraksts (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv)

- personīgi parakstīts apliecinājums (pieejams Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)