Laidiens: 10.08.2012., Nr. 126
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/126.AKK1
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā eksperta/-es
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt aprēķinus par sekundārajai ambulatorajai veselības aprūpei
nepieciešamo līdzekļu apjomu un to sadalījumu pa noteiktiem maksājumiem
- veikt sekundārās ambulatorās veselības aprūpes sniegto pakalpojumu analīzi
un detalizēti skaidrot iegūtos rezultātus
- sagatavot pārskatus par ambulatori sniegtajiem pakalpojumiem
- darbs ar vadības informācijas sistēmu
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
- sniegt informāciju un skaidrojumus veselības aprūpes speciālistiem par
ambulatoro pakalpojumu apmaksu
- sagatavot rīkojumu un iekšējo noteikumu projektus
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
dabas zinātnēs
- pieredze darbā ar datubāzēm
- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL, Word, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze metodisko materiālu izstrādē
- vēlama darba pieredze veselības aprūpes jomā
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- atalgojumu no Ls 493 (bruto)
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Administratīvā
departamenta Personāla nodaļai (ar norādi - vecākais eksperts Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļā) Rīgā, Cēsu ielā 31,
k-3, LV-1012, vai pa e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
līdz 2012.gada 31.augustam. Tālrunis informācijai 67043742.
OP 2012/126.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Ventspilī)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
-izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju,
kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" ->
"Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Ventspils reģionālajā
nodaļā Lakstīgalu ielā 1, Ventspilī, LV-3601, (ar norādi "Konkursam").
Tālr. uzziņām 63607840, fakss 63607838, vai e-pasts: Gunita.Astukevica@vsaa.lv.
OP 2012/126.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts sekretāra
vietnieka administratīvajos jautājumos ierēdņa amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās vai jurisprudencē
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā administratīvā amatā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu
- labas svešvalodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts motivēts pieteikums
- aktuāls dzīves gājuma apraksts (parakstīts un datēts)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas
mājas lapā www.km.gov.lv)
- personīgi parakstīts apliecinājums (pieejams Kultūras ministrijas mājas
lapā www.km.gov.lv) par pretendenta atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām.