Laidiens: 08.08.2012., Nr. 124
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/124.AKK1
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Nodrošinājuma valsts
aģentūras direktora vietnieka/-ces (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinību jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vadošā amatā liela kolektīva vadīšanā ne
mazāk kā 3 gadi
- vēlama pieredze darbā tiesību aizsardzības iestādēs
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikatīvās un analītiskās prasmes
Amata pamatpienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt tieši pakļauto aģentūras struktūrvienību -
Bruņojuma un nodrošinājuma nodaļas, Finanšu un grāmatvedības nodaļas, Izņemto
lietu pārņemšanas nodaļas un Izņemto transportlīdzekļu nodaļas darbu
- pārraudzīt un koordinēt tieši pakļauto aģentūras struktūrvienību darbu,
kontrolēt uzdevumu sadali un to izpildi
- sagatavot aģentūras pārvaldes lēmumu projektus un iekšējo normatīvo aktu
projektus
- vadīt lietu izmeklēšanu un normatīvo aktu izstrādāšanu noteiktā jomā
- atbilstoši savai kompetencei pārstāvēt aģentūru attiecībās ar citām valsts
pārvaldes iestādēm un privātpersonām
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
Nodrošinājuma valsts aģentūrā, Čiekurkalna 1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026
(ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219129.
OP 2012/124.AKK2
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz projekta vadītāja amata
vietu Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda 2011.gada
programmas 1. "b" aktivitātes "Uzlabot trešo valstu
valstspiederīgo piekļuvi valsts un privātajiem pakalpojumiem un produktiem, kā
arī veicināt labvēlīgāku attieksmi pret migrāciju uzņemošajā
sabiedrībā" projektā "Nacionālais integrācijas centrs"
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs
- ne mazāk kā viena gada pieredze darbā valsts
pārvaldē
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu
projektu vadīšanā
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par sabiedrības integrācijas, nacionālās identitātes un
pilsoniskās sabiedrības jautājumiem nacionālajā un starptautiskajā līmenī
- labas iemaņas darbā ar datoru
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts motivēts pieteikums;
- aktuāls dzīves apraksts (CV, parakstīts un datēts);
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas;
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras
ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).
OP 2012/124.AKK3
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības
daļas vadītāja amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas un pieredze personas datu aizsardzības jomā
- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas (vācu/franču)
pārzināšana labā līmenī
- zināšanas par administratīvo procesu
-praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2012.gada 27.augustam
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā, Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
OP 2012/124.AKK4
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā - Tehniskās un metroloģiskās
uzraudzības daļas vecākais eksperts (darbs
saistīts ar sistemātisku tirgus pētījumu un preču un pakalpojumu drošuma un
atbilstības uzlabošanas projektu veikšanu, pastāvīgu kontaktu uzturēšanu ar
uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību) amatpersonām un dienesta komandējumiem
(pārvietošanos))
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- labas angļu valodas zināšanas (darbs ar Eiropas Savienības harmonizētiem
standartiem un piemērojamo normatīvo aktu vadlīnijām angļu valodā)
- praktiskā darba pieredze specialitātē, ilgāka par 3 gadiem
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un iekļauties noteiktajos termiņos
- labas loģiskās domāšanas spējas
- spēja īsā laikā apgūt normatīvo aktu prasības un piemērot tās uzraudzības
darbā
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikumu konkursam, rakstiski apliecinātu atbilstību Valsts civildienesta
likumā izvirzītajām prasībām, izglītības dokumenta kopiju, kā arī vispusīgu CV
sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi
"Konkursam" Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra
ielā 157, LV-1013, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Uzziņas
pa tālr. 67388633 vai 67388643.
OP 2012/124.AKK5
Darba vietas nosaukums: Nacionālā
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome
Vakantā amata nosaukums: grāmatvedis
Darba pienākumi:
- pamatlīdzekļu uzskaite, materiālo vērtību norakstīšanas aktu apstrāde pa
materiāli atbildīgām personām, materiālo vērtību inventarizācijas saraksta
sastādīšana
- degvielas uzskaite, ceļazīmju pārbaude, ārvalstu komandējumu atskaišu
apstrāde un pārbaude; iestādes pilna cikla grāmatvedības uzskaite t.sk.
ikdienas maksājumu izpilde, finanšu gada pārskata sagatavošana
- darba algu, slimības pabalstu, atvaļinājuma naudas un ar citu darba
samaksu saistīto izmaksu aprēķins; visu saistīto nodokļu aprēķins
- pārskatu sagatavošana VID EDS, Centrālai statistikas pārvaldei u.c.
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība (finanses vai
grāmatvedība)
- obligāta darba pieredze finanšu (gada) pārskatu sagatavošanā un darbā ar grāmatvedības
programmu HORIZON
- teicamas zināšanas valsts iestāžu finanšu plānošanas dokumentos, atskaišu
formās u.tml.
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, precizitāte,
augsta atbildības sajūta
- ļoti labas latviešu valodas, labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar MS Excel
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
- vērtīgu darba pieredzi
- darba laiku: pilnu slodzi
- darba vietu: Rīgā
CV un motivācijas vēstuli līdz 2012. gada 27.augustam sūtīt elektroniski: neplpadome@neplpadome.lv.
OP 2012/124.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu:
Informācijas departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnē
- izpratne par valsts pārvaldi
- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē un OpenOffice
lietojumprogrammā
- precizitāte un analītiska domāšana
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā un statistikas pārskatu
sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar statistisko pārskatu vākšanu, apkopošanu un
analīzi; pasūtītāju reģistra pilnveidošanu; piedalīšanos Biroja standartdokumentu izstrādāšanā, ieviešanā un pilnveidošanā;
piedalīšanos departamenta darbības sfērā ietilpstošo problēmu risināšanā.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv, vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.