Laidiens: 24.07.2012., Nr. 115
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/115.AKK1
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta Dzīvojamo māju
pārvaldīšanas sektora nekustamā īpašuma ekonomista amatu
Prasības:
· augstākā izglītība ekonomikas
jomā
· pieredze dzīvojamo māju
pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā
· izpratne par nekustamā īpašuma
vērtību un tā pārvaldības izmaksas ietekmējošajiem faktoriem
· izpratne par nekustamo īpašumu
apsaimniekošanas un pārvaldības finansiālajiem aspektiem
· zināšanas projektu sagatavošanā
un prezentēšanā namu pārvaldīšanas jomā
· labi jāpārzina darba izpildei
nepieciešamie normatīvie akti
· teicamas valsts valodas un labas
krievu valodas zināšanas
· izpratne par valsts pārvaldes
darba organizāciju un dokumentu apriti
· teicamas iemaņas darbā ar datoru
· labas analītiskās spējas, augsta
atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes
Iesniedzamie dokumenti:
· dzīves apraksts (CV)
· pieteikuma vēstule
· izglītību un kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas
· valsts valodas prasmes dokuments
(ja nepieciešams)
· citi dokumenti, kas apliecina
pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada
1.augusta plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju
sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.
Uzziņas pa tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.
OP 2012/115.AKK2
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz Administratīvās daļas
jurista amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, rediģēt,
saskaņot un sagatavot tālākai virzībai esošos līgumus (vienošanās)
- izstrādāt publisko
iepirkumu nolikumu un noteikumu projektus, kā arī citu iepirkumu dokumentāciju
- nodrošināt
informatīvo paziņojumu par iepirkumiem ievietošanu Iepirkumu uzraudzības biroja
Publikāciju vadības sistēmā un Dienesta mājas lapā
- nodrošināt iepirkuma
procedūru dokumentācijas (nolikumu, noteikumu un atbilžu uz piegādātāju
jautājumiem) publikāciju ievietošanu Dienesta mājas lapā
- piedalīties publisko
iepirkumu komisiju darbībā un protokolēt iepirkuma komisiju sēdes
- sagatavot vēstules
un paziņojumus Iepirkumu uzraudzības birojam un attiecīgās iepirkuma procedūras
kandidātiem/pretendentiem
- piedalīties Dienesta
iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 2.līmeņa augstākā
profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze jurista amatā
- ne mazāk kā 2 gadu
pieredze publisko iepirkumu jomā
- publisko iepirkumu
procedūru regulējošo tiesību aktu un civiltiesību pārzināšana
- zināšanas un
pieredze līgumu sagatavošanā
- spēja orientēties un
strādāt ar tiesību aktiem
Piedāvājam:
- stabilu un pastāvīgu darbavietu
- darbu profesionālā un draudzīgā
kolektīvā
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra
krastmalā 31
- bruto darba algu Ls 432 līdz Ls
614
- izaugsmes un attīstības iespējas
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2012.gada 31.jūlijam ieskaitot sūtīt VZD
Personāla daļai 11.novembra krastmalā 31, Rīgā, LV-1050, e-pasts:
konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2012/115.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Vienas pieturas aģentūras nodaļas
vecākā eksperta amatu (ierēdņa amats)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- pieredze valsts pārvaldē un/vai pašvaldībā ilgāka par diviem gadiem
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem
- pieredze ārējo normatīvo aktu sagatavošanā un saskaņošanā
- vēlamas zināšanas par publisko pakalpojumu un vienas pieturas aģentūras
principa jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Darbs saistīts ar :
- vienotu koordinētu starpresoru procesu izstrādi un vadību, lai nodrošinātu
publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidošanu un vienas pieturas aģentūras
principa ieviešanu
- starpresoru sniegto pakalpojumu ietekmes novērtēšanu un priekšlikumu
izstrādāšanu publisko pakalpojumu piegādes punktu izveidošanai un to darbības
nodrošināšanai visā publiskajā pārvaldē
- priekšlikumu izstrādāšanu par publisko pakalpojumu sistēmas attīstību, tai
skaitā, deleģēto valsts pārvaldes pakalpojumu ieviešanu
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv,
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2012/115.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Iekšējā audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā referenta
amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Prasības:
- pretendentam jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka par gadu
- zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita un Starptautiskajiem
revīzijas standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas spējas
- prasme darbā ar datoru
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv,
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2012/115.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas sistēmu
nodaļas informācijas sistēmu drošības pārvaldnieka amatu (darbinieka amats)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
vadības zinātņu, telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, pašvaldībā vai uzņēmumā
- vismaz viena gada pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē
- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā
- zināšanas, prasmes un pieredze darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem
- zināšanas, prasmes un pieredze datu, objektu un procesu modelēšanā
- pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu
- prasme praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
- labas divu svešvalodu ( t.sk. angļu valodas) zināšanas
- labas saskarsmes prasmes, pašiniciatīva, pieredze darbā komandā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un Aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv,
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2012/115.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas sistēmu
nodaļas informācijas sistēmu arhitekta amatu (darbinieka amats)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
vadības zinātņu, telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, pašvaldībā vai uzņēmumā
- vismaz viena gada pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē
- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā
- zināšanas, prasmes un pieredze darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem
- zināšanas, prasmes un pieredze datu, objektu un procesu modelēšanā
- pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu
- prasme praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā
- labas divu svešvalodu (t.sk. angļu valodas) zināšanas
- labas saskarsmes prasmes, pašiniciatīva, pieredze darbā komandā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta LR Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas mājaslapā: www.varam.gov.lv,
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2012/115.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts
sekretāra vietnieka - Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora (ierēdņa)
amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- Pieredze darbā, kas saistīts ar administratīvajiem jautājumiem
iestādes darba nodrošināšanai (vismaz pieci gadi)
- Pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- Vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- Zināšanas un izpratne par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu, par budžeta sagatavošanu, budžeta izpildes
kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu,
par publisko iepirkumu procedūrām, nekustamā īpašuma apsaimniekošanu, līgumu
slēgšanu un informācijas tehnoloģiju jomu
- Pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
asociācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām
un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- Teicamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot
dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- Teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050,
e-pasts: pasts@izm.gov.lv, šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas
- konkrētus rakstveida priekšlikumus par iestādes darba organizēšanas
optimizācijas iespējām (teksta apjoms līdz 3 lapām).
Tālrunis uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2012/115.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora vietnieka informācijas
tehnoloģiju jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- Pieredze vadošā amatā vai pieredze projektu vadīšanā informācijas tehnoloģiju
jomā (vismaz trīs gadi)
-Pieredze darbā informācijas tehnoloģiju jomā (vismaz trīs gadi)
- Vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
-Pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
asociācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām
un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- Vēlamas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu, kā arī par publisko iepirkumu veikšanu
- Teicamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot
dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- Teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu
ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv,
šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas
- rakstveida priekšlikumus par informācijas tehnoloģiju nozares attīstību
Latvijā saistībā ar izglītības jomu. (teksta apjoms līdz 3 lapām)
Tālrunis uzziņām: 67047879, 67047892.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/115.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Cenu statistikas
departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā
17.07.2012. iecelta RITA BRICE.
OP 2012/115.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas,
izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 18.07.2012. iecelta DIĀNA ONDŽA.
OP 2012/115.AKR3
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa
kārtībā Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas Latgales reģionālās
nodaļas vadītājas - galvenās valsts inspektores ierēdnes amatā no 2012.gada
23.jūlija iecelta VILMA PLATPĪRE.
OP 2012/115.AKR4
Veselības ministrija informē, ka Juridiskās nodaļas juriskonsultes valsts
civildienesta ierēdnes amatā 2012.gada 23.jūlijā konkursa kārtībā iecelta MARINA PODVINSKA.
OP 2012/115.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Madonas filiāles nodarbinātības
aģentes amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 18. jūlijā iecelta
ANNA ČERNOGORCEVA.
OP 2012/115.AKR6
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkursa kartībā Valsts valodas
prasmes pārbaudes nodaļas vecākā referenta - metodiķa ierēdņa amatā 2012.gada
9.jūlijā ir iecelts KASPARS POIKĀNS.