Laidiens: 18.07.2012., Nr. 112

Dažādi sludinājumi

OP 2012/112.DA1

Paziņojums par pašvaldības SIA "Sadzīves pakalpojumu kombināts" sistēmas pakalpojuma tipveida līgumu

Pašvaldības SIA "Sadzīves pakalpojumu kombināts", vienotais reģistrācijas Nr.41503002428, juridiskā adrese Višķu iela 21 K, Daugavpilī, LV-5410, valde paziņo, ka no 2012.gada 27.jūnija Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas lēmumu Nr.167 "Par pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Sadzīves pakalpojumu kombināts" sistēmas pakalpojumu tipveida līgumu" ir apstiprināts pašvaldības SIA "Sadzīves pakalpojumu kombināts" sistēmas pakalpojumu tipveida līgums saistītiem lietotājiem.

Apstiprinātais sistēmas pakalpojumu tipveida līgums saistītajiem lietotajiem stājas spēkā 2012.gada 1.julijā.

Pielikums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas 2012.gada 27.jūnija lēmumam Nr.167.

 

SISTĒMAS PAKALPOJUMU LĪGUMS

Pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Sadzīves pakalpojumu kombināts" ________________________________________(turpmāk - SPK) un

___________________________________________________________ (turpmāk -LIETOTĀJS)

 

noslēdz līgumu par elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu un palīgpakalpojumu

sniegšanu, saņemšanu un apmaksu:

 

OBJEKTS: __________________________________________

 

Tarifs − S‑____________

Spriegums - ___ kV; fāžu skaits − ___

Atļautās ievadaizsardzības aparāta strāvas lielums − _________ A

 

ELEKTROIETAIŠU PIEDERĪBAS ROBEŽA NOTEIKTA: līguma pielikumā Nr. __ pievienotajā aktā

 

Par elektroietaisēm līdz piederības robežai atbild SPK. Par kontaktu stāvokli uz elektroietaises piederības robežas atbild SPK.

 

Skatītāja rādījumus nolasa _______________________

 

LĪGUMA TERMIŅŠ: Līgums stājas spēkā ar 20__ .gada __ . ______ un ir beztermiņa.

 

Vispārējie noteikumi

 

1. Pušu pienākumi un tiesības

1.1. SPK pienākumi:

1.1.1. nodrošināt nepārtrauktu elektroenerģijas sadales sistēmas pakalpojumu un papildpakalpojumu (turpmāk tekstā - Sistēmas pakalpojumi) sniegšanu LIETOTĀJAM, izņemot bojājumu un remontu vai rekonstrukciju gadījumos;

1.1.2. sniegt Sistēmas pakalpojumus LIETOTĀJAM saskaņā ar tiesību aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātajiem tarifiem;

1.1.3. nodrošināt spēkā esošajiem normatīviem atbilstošu elektroenerģijas kvalitāti uz elektroietaišu piederības robežas;

1.1.4. elektrotīklu bojājumu gadījumos organizēt to iespējami ātru novēršanu (nepārsniedzot 24 stundas no brīža, kad LIETOTĀJS par bojājumu ir paziņojis SPK);

1.1.5. nodrošināt komercuzskaites skaitītāju un savā īpašumā esošo komercuzskaites mērmaiņu savlaicīgu verifikāciju;

1.1.6. vismaz piecas dienas iepriekš brīdināt LIETOTĀJU par Sistēmas pakalpojumu sniegšanas plānoto pārtraukšanu sakarā ar sprieguma atslēgšanu uz laiku, lai veiktu plānotus darbus SPK elektrotīklā. Ja sprieguma atslēgšana nepieciešama skaitītāja vai mērmaiņu pārbaudes vai nomaiņas veikšanai un atslēgšanas laiks nepārsniedz 30 minūtes, SPK brīdina LIETOTĀJU tieši pirms atslēgšanas.

1.2. LIETOTĀJA pienākumi:

1.2.1. laikus un pilnā apmērā samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem;

1.2.2. nodrošināt SPK darbinieku netraucētu piekļūšanu komercuzskaites un pirmsuzskaites tīklam, ja SPK darbinieki uzrāda dienesta apliecību. Ja SPK rīcībā ir informācija, kas norāda uz elektroenerģijas noplūdi LIETOTĀJA elektroietaisē, LIETOTĀJS nevar liegt SPK darbiniekiem veikt LIETOTĀJA teritorijā komercuzskaites un pirmsuzskaites tīkla pārbaudi, kura nav iepriekš saskaņota ar LIETOTĀJU;

1.2.3. nekavējoši ziņot SPK par elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu bojājumiem, norautām plombām un iespējamām skaitītāju rādījumu kļūdām;

1.2.4. desmit dienu laikā informēt SPK par LIETOTĀJA juridiskā statusa, nosaukuma, adreses u.c. rekvizītu maiņu;

1.2.5. ar savu darbību neradīt elektroenerģijas kvalitātes pazemināšanos, kas traucē citu lietotāju vai SPK elektroietaišu normālu darbu.

1.3. SPK tiesības:

1.3.1. elektroapgādes pārtraukuma novēršanas laiks var pārsniegt 24 stundas šādos gadījumos:

1.3.1.1. bojājumi ir radušies stihiskas nelaimes vai nepārvaramas varas dēļ;

1.3.1.2. bojājumus nevar novērst LIETOTĀJA personāla vai trešo personu apzinātas vai neapzinātas darbības dēļ;

1.3.1.3. elektroenerģijas piegāde ir ierobežota vai pārtraukta atbilstoši ierobežojumu vai atslēgumu grafikam Enerģētikas likumā noteiktajā kārtībā izsludinātas enerģētiskās krīzes laikā.

1.4. LIETOTĀJA tiesības:

1.4.1. pieprasīt un sistēmas operatoram ir pienākums sniegt nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar piekļuvi sistēmai, Sistēmas pakalpojumu un balansēšanas pakalpojuma izmantošanu, norēķiniem, kā arī ar neparedzētiem elektroenerģijas piegādes pārtraukumiem un to novēršanas gaitu;

1.4.2. vienu reizi gadā izvēlēties citu tam pieļaujamo tarifu vai tarifa plānu, par to iepriekš informējot SPK.

 

2. Pušu atbildība

2.1. SPK atbildība:

2.1.1. normatīvajos aktos noteiktā kārtībā un apmērā piemērot pazeminātu elektroenerģijas Sistēmas pakalpojumu tarifu, ja lietotājam netiek nodrošināta normatīvajos aktos un standartos, kas nosaka sprieguma kvalitātes raksturlielumus, noteiktajām kvalitātes prasībām atbilstoša elektroenerģijas sistēmas pakalpojumu kvalitāte;

2.1.2. normatīvajos aktos noteiktā kārtībā atlīdzināt LIETOTĀJAM zaudējumus, kas tieši saistīti ar citu SPK līgumā noteikto pienākumu neizpildi vai to nepienācīgu izpildi.

2.2. LIETOTĀJA atbildība:

2.2.1. normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā atlīdzināt SPK radītos zaudējumus, ja noteiktā elektroenerģijas patēriņa režīma neievērošana vai LIETOTĀJA iekšējās elektroietaises bojājumi izraisījuši SPK vai citu lietotāju elektroietaises bojājumus vai darbības traucējumus;

2.2.2. LIETOTĀJS ir civiltiesiskā kārtībā mantiski atbildīgs par iejaukšanos elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu darbībā, plombu tīšu bojāšanu vai viltošanu, savās telpās un teritorijā uzstādīto elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu vai sistēmu pirmsuzskaites ķēžu, plombu, kā arī automatizētās uzskaites sistēmu un sakaru līniju saglabāšanu un to tehnisko stāvokli.

 

3. Maksa par Sistēmas pakalpojumiem, skaitītāju rādījumu iesniegšanas un norēķinu kārtība saistītajam LIETOTĀJAM

3.1. Maksa par Sistēmas pakalpojumiem (sistēmas pakalpojumu tarifs) un obligātā iepirkuma komponentes iekļautas elektroenerģijas tirdzniecības diferencētajos tarifos saistītajiem lietotājiem, kas noteikti Elektroenerģijas tirgus likumā noteiktajā kārtībā un tiek piemēroti saskaņa ar šajā līgumā LIETOTĀJA objektam noteiktajiem pieslēguma parametriem.

3.2. LIETOTĀJS - juridiskā persona norēķinās, apmaksājot saņemtos rēķinus, saskaņā ar 3.1.punktā minētiem tarifiem. SPK izraksta un nosūta LIETOTĀJAM rēķinu par iepriekšējā mēnesī saņemto elektroenerģiju 4 darba dienu laikā pēc komercuzskaites mēraparātu rādījumu saņemšanas.

3.2.1. ja skaitītāju rādījumus nolasa LIETOTĀJS, tad LIETOTĀJS ne vēlāk kā līdz katra mēneša 3.datumam paziņo SPK skaitītāju rādījumus vienā no sekojošiem veidiem:

tālrunis: ________________

E-pasts: _________________

3.2.2. LIETOTĀJS pilnā apmērā apmaksā SPK izrakstītos rēķinus pa iepriekšējā mēnesī saņemto elektroenerģiju līdz nākamā mēneša 14.datumam.

3.3. Apmaksas kavējuma gadījumā LIETOTĀJS maksa līgumsodu 0,15% apmērā no parāda summas par katru nokavēto kalendāro dienu.

 

4. Maksa par Sistēmas pakalpojumiem, skaitītāju rādījumu iesniegšanas un norēķinu kārtība LIETOTĀJAM kļūstot par elektroenerģijas tirgus dalībnieku

4.1. SPK pienākumi:

4.1.1. izrakstīt un nosūtīt LIETOTĀJAM rēķinu par iepriekšējā mēnesī sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem 4 darba dienu laikā pēc komercuzskaites mēraparātu rādījumu saņemšanas;

4.1.2. ja LIETOTĀJS norēķinus par SPK sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem deleģējis elektroenerģijas tirgotājam, informēt LIETOTĀJU par tirgotāja maksājumu kavēšanos.

4.2. LIETOTĀJA pienākumi:

4.2.1. ja skaitītāju rādījumus nolasa LIETOTĀJS, ne vēlāk kā līdz katra mēneša 3.datumam nolasīt elektroenerģijas komercuzskaites mēraparātu rādījumus un paziņot SPK vienā no sekojošiem veidiem:

tālrunis: ________________

E-pasts: _________________

4.2.2. pilnā apjomā apmaksāt SPK izrakstītos rēķinus par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem līdz nākamā mēneša 14.datumam. Rēķina apmaksas datums ir naudas ieskaitīšanas diena SPK bankas kontā. Ja 14.datums ir brīvdiena, tad pēdējā samaksas diena ir nākamā darba diena.

4.2.3. informēt SPK, ja līdz nākamā mēneša 10.datumam nav saņemts rēķins par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem.

4.2.4. samaksāt SPK par Sistēmas pakalpojumiem saskaņā ar tarifiem, kas noteikti normatīvajos aktos noteiktā kārtībā. Norēķinoties par Sistēmas pakalpojumiem, tarifus nosaka pēc elektroietaišu piederības robežas (LIETOTĀJA elektroietaises pievienojuma vietas SPK elektroietaisei).

4.2.5. proporcionāli elektroenerģijas patēriņam, samaksāt SPK par katru obligātā iepirkuma komponenti.

4.2.6. rēķina apmaksas kavējuma gadījumā par katru nokavēto kalendāro dienu samaksāt SPK līgumsodu 0,15% apmērā no parāda summas.

4.3. LIETOTĀJS norēķinus par SPK sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem var deleģēt elektroenerģijas tirgotājam. Ja LIETOTĀJS un tirgotājs ir vienojušies par šādu norēķinu kārtību un par to informējuši SPK, tad SPK rēķinus par LIETOTĀJAM sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem izraksta tirgotājam, un LIETOTĀJS par SPK sniegtajiem Sistēmas pakalpojumiem norēķinās ar tirgotāju.

 

 

5. Papildu nosacījumi

5.1. Elektroenerģijas piegāde Lietotājam var tikt pārtraukta un atjaunota normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā.

5.2. Rēķini par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem, kas sagatavoti elektroniski ir derīgi bez paraksta.

5.3.Ja konstatē elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāta nepareizu darbību vai kļūdu aprēķinos, piegādātās elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu precizē par visu laiku no brīža, kad elektroenerģijas komercuzskaites mēraparāts sācis darboties nepareizi, vai, ja šis brīdis nav nosakāms, - par pēdējo norēķinu periodu. Pārrēķinu izdara, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu iepriekšējā norēķinu periodā vai vidējo elektroenerģijas un pakalpojumu apjomu pēc uzskaites atjaunošanas.

5.4. Ja LIETOTĀJA darbības rezultātā ir samazināts uzskaitītā elektroenerģijas patēriņa lielums vai radīta iespēja lietot elektroenerģiju bez maksas, SPK veic pārrēķinu par nelikumīgi saņemtajiem pakalpojumiem. LIETOTĀJS, šajā gadījumā, sedz arī ar komercuzskaites atjaunošanu saistītos izdevumus.

5.5. Visos gadījumos, kuri nav atrunāti šajā līgumā, puses vadās pēc Latvijas Republikas tiesību normām.

 

6. Līguma izbeigšana

6.1. Līguma darbība var tikt izbeigta Pusēm vienojoties.

6.2. Ja LIETOTĀJS grib izbeigt Sistēmas pakalpojumu līgumu pilnībā vai attiecībā uz kādu konkrētu LIETOTĀJA objektu, tad par to 5 darba dienas iepriekš rakstiski jāpaziņo SPK un pilnīgi jānorēķinās par saņemtajiem pakalpojumiem atbilstoši šī līguma nosacījumiem.

6.3. SPK ir tiesības, iepriekš brīdinot, vienpusēji izbeigt līgumu, ja:

6.3.1. elektroenerģijas piegāde LIETOTĀJAM tiek pārtraukta sakarā ar to, ka LIETOTĀJS līgumā noteiktajā termiņā nav samaksājis par izlietoto elektroenerģiju vai saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem un obligātā iepirkuma komponentēm vai nav veicis priekšapmaksu, ja tāda tikusi pieprasīta;

6.3.2. SPK ir saņēmis citas personas pieprasījumu par elektroenerģijas piegādi atbilstošajā objektā un SPK par to informējis LIETOTĀJU 15 dienas iepriekš, un LIETOTĀJS nav apliecinājis vēlmi turpināt līgumattiecības;

6.4. Līguma darbības izbeigšanās neatbrīvo LIETOTĀJU no pienākuma samaksāt par saņemtajiem Sistēmas pakalpojumiem.

6.5. Līgums zaudē spēku, ja elektroenerģijas piegāde un lietošana lietotāja objektā nav notikusi vairāk nekā gadu.

6.6. ja LIETOTĀJS, izbeidzot elektroenerģijas lietošanu objektā, nav par to rakstiski informējis SPK, lūdzot pārtraukt līgumattiecības, tas ir atbildīgs par objektā saņemto Sistēmas pakalpojumu apmaksu līdz brīdim, kad par Sistēmas pakalpojumiem attiecīgajam objektam līgumu ar SPK noslēdz cits LIETOTĀJS.

 

7. Pretenziju iesniegšana un strīdu izšķiršana

7.1. Iesnieguma vai sūdzības SPK izskata 15 dienu laikā. Ja iesnieguma vai sūdzības izskatīšanai ir nepieciešama papildu pārbaude vai būtiska papildu informācija, SPK nodrošina atbildes sniegšanu 30 dienu laikā pēc iesnieguma vai sūdzības saņemšanas;

7.2. Strīdi, kuri radušies līguma darbības gaitā, ja pusēm nav izdevies tos izšķirt, savstarpēji vienojoties, tiek izšķirti normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

 

Sistēmas operators Lietotājs


OP 2012/112.DA2

Paziņojums par promocijas darba aizstāvēšanu

2012.gada 21.augustā plkst. 11.00 Rīgā, Mārstaļu ielā 28/30, 4.auditorijā, LU Vēstures zinātnes nozares promocijas padomes atklātā sēdē ALDA BRAŽŪNE aizstāvēs promocijas darbu "Francijas loma Latvijas ārpolitikā, 1921.-1933. gads" vēstures doktora grāda iegūšanai.

Recenzenti: Asoc.prof., Dr.hist. Ēriks Jēkabsons (Latvijas Universitāte); prof., Dr.habil. hist. Kārlis Počs (Rēzeknes Augstskola); vad.pētn., Dr.hist. Ainārs Lerhis (LU Vēstures institūts).

Ar promocijas darbu var iepazīties LU Daudznozaru bibliotēkā: datorika, juridiskās zinātnes, teoloģija (Raiņa bulvāris 19, 203.telpa).


OP 2012/112.DA3

Lūgums atsaukties

Šā gada 14.jūnijā plkst.16.30 pie Jaunmārupes uz šosejas no Salaspils uz Babīti notika avārija, lūdzu atsaukties lieciniekus, kas redzēja notikušo, kurā tika iesaistīta zaļa automašīna Ford Galaxy ar riteņbraucēju. Lūgums zvanīt pa telefonu 22326609 Marinai Minasidi-Kovaļko.


OP 2012/112.DA4

Paziņojums

Zvērināta notāre Ilze Popele paziņo, ka 2012. gada 16. jūlijā uzsāk praksi Zemgales apgabaltiesas darbības teritorijā Dobelē. Prakses vietas adrese: Brīvības iela 10b, Dobele, Dobeles novads, LV-3701.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)