Laidiens: 18.07.2012., Nr. 112
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/112.AKK1

Valsts izglītības attīstības
aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu vadības un kontroles
departamenta Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja (ierēdņa)
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā,
grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās;
- darba pieredze
Eiropas Savienības (turpmāk - ES) vai citu starptautiski finansēto projektu
īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā, kontrolē, grāmatvedībā vai auditā tiks
uzskatīta par priekšrocību;
- vēlama darba
pieredze valsts pārvaldes iestādē;
- darba pieredze
dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;
- zināšanas par
Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu
projektu finansēšanu;
- zināšanas publisko
iepirkumu jomā;
- teicamas latviešu
valodas zināšanas;
- vismaz divu
svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas;
- teicamas prasmes
darbā ar Microsoft Office.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ES
struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzības procesus;
- veikt projektu
riska novērtējumu;
- veikt grozījumus
ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta īstenošanu;
- uzraudzīt projektu
īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu;
- veikt ES
finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu, maksājumu pieprasījumu,
izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi;
- veikt pārbaudes
projektu īstenošanas vietās;
- sagatavot lēmumus
par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu apjomu;
- sagatavot
pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas vietās;
- konsultēt
finansējuma saņēmējus.
Struktūrfondu vadības un
kontroles departamenta Iepirkumu kontroles nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa)
amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- augstākā
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- vismaz viena gada
darba pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu dokumentācijas izstrādē,
iepirkumu veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā);
- darba pieredze
pārvaldes lēmumu projektu izstrādē;
- pieredze valsts
pārvaldes darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas par
Publisko iepirkumu likuma piemērošanu;
- zināšanas par
valsts administratīvo struktūru un procesiem;
- vēlamas zināšanas
ES struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu
īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē;
- teicamas latviešu
valodas zināšanas;
- vismaz divu
svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas;
- teicamas prasmes
darbā ar Microsoft Office.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ES
struktūrfondu finansējuma saņēmēju iepirkuma procedūru vērtēšanu;
- sagatavot
atzinumus par iepirkumu procedūru tiesiskumu;
- veikt pārbaudes
projektu īstenošanas vietās;
- konsultēt ES
struktūrfondu finansējuma saņēmējus publisko iepirkumu jautājumos.
Mēs piedāvājam:
- interesantu,
radošu, dinamisku un atbildīgu darbu;
- profesionālās
izaugsmes iespējas;
- stabilitāti un
labus darba apstākļus.
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas- nosūtīt vai
iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā (Vaļņu iela 1, 5.stāvs, Rīga,
LV-1050) divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Papildu informācija
pa tālruni: 67814338 vai mājas lapā: www.viaa.gov.lv.
OP 2012/112.AKK2
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta Dzīvokļu privatizācijas
un atsavināšanas sektora nekustamā īpašuma speciālista amatu
Prasības:
- augstākā izglītība nekustamā īpašuma jomā
- pieredze nekustamā īpašuma privatizācijas jomā
- pieredze nekustamā īpašuma reģistrācijai zemesgrāmatā, kā arī pieredze un
procedūru pārzināšana zemesgabalu uzmērīšanai, nekustamā īpašuma renovēšanai,
būvniecībai, graustu nojaukšanai, patvaļīgās būvniecības seku novēršanai
- zināšanas un praktiskā pieredze publisko iepirkumu procedūru organizēšanā
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti
- teicamas valsts valodas un labas krievu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un
komunikācijas prasmes
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada
30.jūlija plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju
sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv.
Uzziņas pa tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.
OP 2012/112.AKK3
|

|
Lai koordinētu
jaunveidojamās koncertzāles darbību
Cēsu novada
pašvaldība
aicina
savai komandai
pievienoties
VIDZEMES
MŪZIKAS UN KULTŪRAS CENTRA vadītāju
sīkāka info www.cesis.lv /vakances
|
OP 2012/112.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu
uz valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" valdes
priekšsēdētāja un valdes locekļa amatu
Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" darbības
pamatmērķis kvalitatīvi un profesionāli apsaimniekot un attīstīt valsts
nekustamo īpašumu.
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā
vai piektā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, ekonomikā,
finansēs vai tiesību zinātnēs
- darba pieredze vidēji
liela/liela uzņēmuma vai iestādes vadošā amatā
- pieredze uzņēmuma
vai iestādes stratēģijas plānošanā un īstenošanā
- spēja patstāvīgi
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi
- spēja analizēt un
novērtēt uzņēmuma darbību un tās rezultātus
- vēlamas zināšanas
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā
- labas angļu valodas
zināšanas
- labas komunikācijas
prasmes
- nevainojama
reputācija
Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti
līdz 2012.gada 15.augusta plkst.17.00
(reģistrēts Finanšu ministrijā):
- Curriculum
Vitae (CV), norādot ieņemamo amatu darba pienākumus
- motivēts pieteikums
dalībai konkursā, tajā norādot arī informāciju par darba pieredzi un padoto
darbinieku skaitu
- augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju
- rekomendācijas vai
atsauksmes (ne mazāk kā viena)
- eseja "Valsts
nekustamā īpašuma apsaimniekošana: problēmas un risinājumi" (2-4 A4
formāta lapas, ar fonta izmēriem no 12-14)
Pretendentu atbilstību valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie
īpašumi" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatam vērtēs saskaņā ar
finanšu ministra apstiprināto nolikumu un pretendentu vērtēšanas kritērijiem
(pirmā kārta - atbilstoši iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai:
izglītība, darba pieredze vadošā amatā un iesniegtais darbs), otrā kārta -
darba intervija.
Informācija atrodama Finanšu ministrijas mājaslapā
http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/, telefons uzziņām 67095610.
OP 2012/112.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta
ierēdņa amatu ( 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Brīvības gatvē
262, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
-konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
-izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
-sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
-augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
-valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
-darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
-prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
-prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
Internets)
-spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
-labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
-Pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
-Iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
-Atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa,
Brīvības gatve 262, Rīga, LV-1006 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas
inspektora amatu"). Tālr. uzziņām: 67185632, fakss: 67185646 vai pa
e-pastu: Rudite.Fride@vsaa.lv.