Laidiens: 18.07.2012., Nr. 112

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/112.AKK1

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Zinātnes projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja (ierēdņa) amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) 

Prasības pretendentiem/-ēm:

-   atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

-   augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās;

-   darba pieredze Eiropas Savienības (turpmāk - ES) vai citu starptautiski finansēto projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā, kontrolē, grāmatvedībā vai auditā tiks uzskatīta par priekšrocību;

-   vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē;

-   darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;

-   zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu;

-   zināšanas publisko iepirkumu jomā;

-   teicamas latviešu valodas zināšanas;

-   vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas;

-   teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office

Galvenie amata pienākumi:

-   nodrošināt ES struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzības procesus;

-   veikt projektu riska novērtējumu;

-   veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta īstenošanu;

-   uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu;

-   veikt ES finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu, maksājumu pieprasījumu, izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi;

-   veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās;

-   sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu apjomu;

-   sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas vietās;

-   konsultēt finansējuma saņēmējus. 

Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Iepirkumu kontroles nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa) amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) 

Prasības pretendentiem/-ēm:

-   atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

-   augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;

-   vismaz viena gada darba pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu dokumentācijas izstrādē, iepirkumu veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā); 

-   darba pieredze pārvaldes lēmumu projektu izstrādē;

-   pieredze valsts pārvaldes darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;

-   zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu;

-   zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem;

-   vēlamas zināšanas ES struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē;

-   teicamas latviešu valodas zināšanas;

-   vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas;

-   teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office. 

Galvenie amata pienākumi:

-   veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju iepirkuma procedūru vērtēšanu;

-   sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru tiesiskumu;

-   veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās;

-   konsultēt ES struktūrfondu finansējuma saņēmējus publisko iepirkumu jautājumos.

Mēs piedāvājam:

-   interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu;

-   profesionālās izaugsmes iespējas;

-   stabilitāti un labus darba apstākļus.

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas- nosūtīt vai iesniegt Valsts izglītības attīstības aģentūrā (Vaļņu iela 1, 5.stāvs, Rīga, LV-1050) divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Papildu informācija pa tālruni: 67814338 vai mājas lapā: www.viaa.gov.lv.


OP 2012/112.AKK2

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta Dzīvokļu privatizācijas un atsavināšanas sektora nekustamā īpašuma speciālista amatu

Prasības:

- augstākā izglītība nekustamā īpašuma jomā

- pieredze nekustamā īpašuma privatizācijas jomā

- pieredze nekustamā īpašuma reģistrācijai zemesgrāmatā, kā arī pieredze un procedūru pārzināšana zemesgabalu uzmērīšanai, nekustamā īpašuma renovēšanai, būvniecībai, graustu nojaukšanai, patvaļīgās būvniecības seku novēršanai

- zināšanas un praktiskā pieredze publisko iepirkumu procedūru organizēšanā

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti

- teicamas valsts valodas un labas krievu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada 30.jūlija plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.


OP 2012/112.AKK3

 

 

Lai koordinētu jaunveidojamās koncertzāles darbību

Cēsu novada pašvaldība

aicina

savai komandai pievienoties

VIDZEMES MŪZIKAS UN KULTŪRAS CENTRA vadītāju

sīkāka info www.cesis.lv /vakances

 


OP 2012/112.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatu

Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" darbības pamatmērķis kvalitatīvi un profesionāli apsaimniekot un attīstīt valsts nekustamo īpašumu.

Prasības pretendentiem:

-          augstākā akadēmiskā vai piektā līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs

-          darba pieredze vidēji liela/liela uzņēmuma vai iestādes vadošā amatā

-          pieredze uzņēmuma vai iestādes stratēģijas plānošanā un īstenošanā

-          spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

-          spēja analizēt un novērtēt uzņēmuma darbību un tās rezultātus

-          vēlamas zināšanas nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā

-          labas angļu valodas zināšanas

-          labas komunikācijas prasmes

-          nevainojama reputācija

Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti līdz 2012.gada 15.augusta plkst.17.00 (reģistrēts Finanšu ministrijā):

-          Curriculum Vitae (CV), norādot ieņemamo amatu darba pienākumus

-          motivēts pieteikums dalībai konkursā, tajā norādot arī informāciju par darba pieredzi un padoto darbinieku skaitu

-          augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

-          rekomendācijas vai atsauksmes (ne mazāk kā viena)

-          eseja "Valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošana: problēmas un risinājumi" (2-4 A4 formāta lapas, ar fonta izmēriem no 12-14)

Pretendentu atbilstību valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatam vērtēs saskaņā ar finanšu ministra apstiprināto nolikumu un pretendentu vērtēšanas kritērijiem (pirmā kārta - atbilstoši iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai: izglītība, darba pieredze vadošā amatā un iesniegtais darbs), otrā kārta - darba intervija.

Informācija atrodama Finanšu ministrijas mājaslapā http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/, telefons uzziņām 67095610.


OP 2012/112.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu ( 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Brīvības gatvē 262, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

-konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

-izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

-sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

-valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

-darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

-prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

-prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

-spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

-labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

-Pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

-Iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

-Atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt:  VSAA Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa, Brīvības gatve 262, Rīga, LV-1006 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām: 67185632, fakss: 67185646 vai pa e-pastu: Rudite.Fride@vsaa.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)