Laidiens: 13.07.2012., Nr. 110

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/110.AKK1

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu: Rīgas apvienotās nodaļas vadošais ārsts eksperts (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vadošā ārsta eksperta amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība

- sertifikāts specialitātē - vēlams okulista

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi

- pieredze ārsta eksperta darbā ne mazāk kā gads

- valsts valodas prasmes augstākā līmenī

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlamas angļu/vācu vai citas valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Vadošā ārsta eksperta amata galvenie darba pienākumi:

- pārraudzīt un veikt invaliditātes ekspertīzi

- konsultēt ģimenes/ārstējošos ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai jānosūta pa pastu Labklājības ministrijā Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67021621, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.


OP 2012/110.AKK2

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu: Rīgas apvienotās nodaļas vadošais ārsts eksperts

Izvirzāmās prasības vadošā ārsta eksperta amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība

- sertifikāts specialitātē - vēlams pediatra

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi

- pieredze ārsta eksperta darbā ne mazāk kā gads

- valsts valodas prasmes augstākā līmenī

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlamas angļu/vācu vai citas valodas zināšanas

- spēja strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Vadošā ārsta eksperta amata galvenie darba pienākumi:

- pārraudzīt un veikt invaliditātes ekspertīzi

- konsultēt ģimenes/ārstējošos ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai jānosūta pa pastu Labklājības ministrijā Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67021621, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.


OP 2012/110.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā referenta (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu

- zināšanas un pieredze izglītības finansēšanu regulējošo dokumentu izstrādē vai analīzē

- vēlama izpratne par izglītības pakalpojuma sniegšanu pašvaldībās

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- kritiskās domāšanas spējas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālruņi uzziņām: 67047892, 67047839 vai 67047879.


OP 2012/110.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības nodaļas juriskonsulta (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem

- pieredze juridiskā darbā ilgāka par trīs gadiem

- zināšanas un pieredze Darba likuma, Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma, Valsts civildienesta likuma normu piemērošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt vai iesniegt Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā Vaļņu ielā 2, Rīgā, LV-1050, e-pasts: pasts@izm.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālruņi uzziņām: 67047892, 67047839 vai67047879.


OP 2012/110.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jēkabpils reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku )

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Jēkabpils reģionālā nodaļā Rīgas ielā 152, Jēkabpilī, LV-5202 (ar norādi "Konkursam"), vai pa e-pastu jekabpils@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 65207135, fakss 65221858.


OP 2012/110.AKK6

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Informācijas tehnoloģiju dienesta datortīkla administratora amatu

Prasības:

- augstākā profesionālā vai vidējā profesionālā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vismaz trīs gadi

- mūsdienīga izpratne informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par Windows 2008 R2 un saistītajām aplikācijām

- zināšanas par datortīklu darbības principiem un mehānismiem

- teicamas valsts valodas un labas krievu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

- labas analītiskās un komunikācijas spējas, atbildības sajūta, precizitāte, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada 23.jūlijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv.

Uzziņas: tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.


OP 2012/110.AKK7

Baltijas jūras valstu telpiskās plānošanas iniciatīvas VASAB sekretariāts aicina darbā Projektu koordinatoru (uz noteiktu laiku)

VASAB sekretariāts uzsāk īstenot Eiropas reģionālās attīstības fonda līdzfinansētu Baltijas jūras reģiona programmas projektu "PartiSEApate" par daudzlīmeņu pārvaldību jūras telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā.

Galvenie pienākumi:

- Atbalsts Baltijas jūras reģiona dialogam jūras telpiskajā plānošanā

- Ziņojuma sagatavošana par progresu jūras telpiskās plānošanas ieviešanai Baltijas jūras reģiona valstīs

- VASAB atbildībā esošo projekta pasākumu sagatavošana un koordinēšana

- Projekta pārskatu un ziņojumu sagatavošana

- Piedalīšanās projekta sanāksmēs un semināros

Prasības pretendentiem:

- Augstākā izglītība ekonomikā, ģeogrāfijā vai arhitektūrā, vai cita ar telpisko plānošanu saistīta augstākā izglītība

- Izpratne par telpiskās plānošanas principiem, jūras telpisko plānošanu un starptautisko sadarbību telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā

- Augsta saskarsmes kultūra un organizatoriskās spējas

- Teicamas angļu valodas zināšanas

- Labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- Pieredze dalībā starptautiskos projektos

Cita informācija:

Vēlamais darba uzsākšanas laiks: 2012.gada septembris

Darbs uz noteiktu laiku - ne ilgāk kā 23 mēnešiem

Darba valoda ir angļu valoda

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2012.gada 20.augustam plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā Rīgā, Elizabetes ielā 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/110.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 29.05.2012. laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā konkursa uz Starptautiskās pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances) rezultātā vienā no vakantajiem amatiem 2012.gada 16.jūlijā iecelta MARIKA DŪMIŅA, konkurss uz otru vakanci noslēdzies bez rezultāta.


OP 2012/110.AKR2

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu aizsardzības departamenta Vides un ekotoksikoloģijas daļas referentes amatā iecelta OKSANA SMIRNOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)