Sporta medicīnas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa
amatu - jurists (personāla jautājumos)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- darba pieredze jurista profesijā (personāla jautājumos)
- darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme veikt personāla datu uzkrāšanu, sistematizēšanu un analīzi,
personāla plānošanu
- zināšanas par amatu klasifikācijas kārtību
- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Sporta medicīnas valsts aģentūrā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Raiņa bulvāris 27, LV-1050, 305.kabinets.
Tālrunis uzziņām 67227306.
Finanšu ministrija izsludina konkursus uz šādiem amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Sociālā
fonda uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda (ESF) līdzfinansēto pasākumu un
aktivitāšu īstenošanas uzraudzību sociālās iekļaušanas jomā un pasākumam
"Veselība darbā"
- apkopot un izvērtēt uzraudzības informāciju, kā arī koordinēt viedokļa
sniegšanu par ES fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas
Sociāla fonda līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un
uzlabošanā
- nodrošināt informācijas atlasi Vadības informācijas sistēmā un atbilstošu
tās analīzi dažādos griezumos
2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas
sistēmas nodaļas vecākais eksperts
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi)
vadības un kontroles sistēmas izveidi un nodrošina pastāvīgu tās pilnveidošanu.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai
finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām
- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām
- vēlamas zināšanas risku vadības procesa ieviešanā un uzturēšanā
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- prasme strādāt ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt risku vadības procesa ieviešanu un uzturēšanu vadošajā iestādē
saskaņā ar Finanšu ministrijā apstiprinātajiem iekšējiem normatīvajiem aktiem
integrētās risku vadības, kvalitātes vadības un procesu vadības ieviešanas un
uzturēšanas jomā
- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami Eiropas Savienības
fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
- atbilstoši nodaļas kompetencei ierosināt veikt auditus un pārbaudes
atklāto konstatējumu novēršanai
- uzraudzīt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmā iesaistīto
iestāžu darbības nepilnību novēršanā u.tml.
3. Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu
nodaļas vecākais referents
Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu
politikas izstrādi tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un
nodokļa jomā.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā
izglītība
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- zināšanas par nekustamā īpašuma nodokli, iedzīvotāju ienākuma nodokli un
mikrouzņēmumu nodokli
- vēlama pieredze darbā ar nekustamā īpašuma nodokli
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
principiem
- spēja strādāt dinamiski un spriedzes apstākļos
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrāde
- fizisko un juridisko personu iesniegumu saistībā ar nodaļas kompetences
jautājumiem izskatīšana sarežģītos gadījumos un atbilžu sagatavošana
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildus informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083838 vai 67083845.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu jaunākā klientu
apkalpošanas speciālista amatam
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā
Galvenie pienākumi:
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju;
- atbildēt uz telefonu zvaniem un konsultēt apmeklētājus savas kompetences
ietvaros;
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem.
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība;
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru;
- teicama saskarsmes kultūra;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā;
- labus darba apstākļus;
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības;
- darba vietu Rīgas centrā.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz biroja administratora amatu
Prasības:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- darba pieredze biroja darba organizācijā
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar lietvedības sistēmas organizēšanu
un dokumentu kārtošanu
- praktiska darba pieredze lietvedības dokumentu un iekšējo normatīvo aktu
projektu izstrādē
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes, efektīva ikdienas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un pieredze darbā ar
lietvedības programmām
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas
darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada
20.jūlijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var
iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas
lapā: www.pa.gov.lv.
Uzziņas: tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles nodarbinātības
organizators - 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama darba pieredze klientu konsultēšanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta
par priekšrocību
- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku
Amata pienākumi:
- klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem
- klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu
apstrāde
- darba devēju datu bāzes uzturēšana un brīvo darba vietu
reģistrācija sistēmā
- jaunu darba devēju apzināšana, sadarbības veidošana
- darba devēju iesaiste piemērotos nodarbinātības pasākumos
Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis")
jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē (adrese: Skolotāju
iela 3, Jelgava, LV-3001) vai nosūtot uz e-pastu: Andra.Dietlava@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 63026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.